Apen Julius Skrevet 19. februar #241 Del Skrevet 19. februar Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Trøndermann Skrevet 24. februar #242 Del Skrevet 24. februar Er nok for " spesielt interesserte dette her gitt, naturlig nok 😆 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Trøndermann Skrevet 1. mars #243 Del Skrevet 1. mars AnonymBruker skrev (På 6.1.2025 den 13.43): Skal se om jeg tørr å kontakte deg en vakker dag😋 Anonymkode: 5e418...20d Hun feiga ut fulltstendig gitt...😜😅 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 1. mars #244 Del Skrevet 1. mars Trøndermann skrev (47 minutter siden): Hun feiga ut fulltstendig gitt...😜😅 Det var smart! Anonymkode: 7cc38...31b Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Soft mann Skrevet 1. mars #245 Del Skrevet 1. mars SlemUlv skrev (På 27.11.2024 den 12.07): Jeg har ikke noe i mot å få dickpics, så lenge jeg har samtykke til det først. Kan være spennende i rett setting. Random menn som sender dickpics, uten samtykke.. De kan ta seg en bolle. Er jo kult at noen våger å si at di syntes dp er ok, er ikke mange som våger det. Er jo merkelig at nesten alle damer syntes peniser er stygge Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Phitta Phjong Skrevet 2. mars #246 Del Skrevet 2. mars Jeg har en anonym snap konto jeg bruker til kink. I går skrev jeg på storyen: «Kjører en runde med dick rating» Jeg finne sykt masse dickpics. De ramla inn. Masse hyggelige menn som bare ville ha litt oppmerksomhet for pikken sin. Fikk også kontakt med en menn med kjempestor pikk som bor i nabobyen, så vi har avtalt å treffes. Bare ikke helt når enda. 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Bamseklemmer Skrevet 4. mars #247 Del Skrevet 4. mars AnonymBruker skrev (På 27.11.2024 den 11.40): Ja, jeg liker å få dickpicks. Jeg er en helt vanlig jente på 28 år. Jeg liker når menn sender meg bilder og videoer av pikken sin, det tenner meg. Jeg omgås ikke disse mennene, men vet hvem de fleste er. Er jeg den eneste som på KG som liker det? Anonymkode: 6382f...676 Det er iallefall noen her på KG som like dickpics. Det gjør jeg aldri uoppfordret.. og de spør forsiktig😇 Men mest fra andre plattformer.. de liker også rating av kroppen, puppene og fitta og Cumtributes.. Jo det er som du sier.. Det er folk man ikke omgås eller kjenner, så fremt du ikke har en god venn som liker sexing da🤭 På en måte er dette en fin fritidssyssel, for det øker tryggheten og selvtilliten til egen kropp og seksualitet.. Men ikke bare det, det ender alltid opp til en "Happy ending" 🥰 ..inntil videre.. ta vare på hverandre😉 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 5. mars #248 Del Skrevet 5. mars Tenner meg hvis det er en mann jeg er interessert i og som jeg flørter med. Da elsker jeg å få! Random bilder av menns kjønnsorgan er veldig lite interessant. Anonymkode: a9ad7...cab 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Soft mann Skrevet 5. mars #249 Del Skrevet 5. mars Phitta Phjong skrev (På 2.3.2025 den 8.38): Jeg har en anonym snap konto jeg bruker til kink. I går skrev jeg på storyen: «Kjører en runde med dick rating» Jeg finne sykt masse dickpics. De ramla inn. Masse hyggelige menn som bare ville ha litt oppmerksomhet for pikken sin. Fikk også kontakt med en menn med kjempestor pikk som bor i nabobyen, så vi har avtalt å treffes. Bare ikke helt når enda. Så du liker stor🍆, er ikke mange damer som vil innrømme det. Kult når noen våger å si de👍 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Phitta Phjong Skrevet 5. mars #250 Del Skrevet 5. mars Soft mann skrev (43 minutter siden): Så du liker stor🍆, er ikke mange damer som vil innrømme det. Kult når noen våger å si de👍 Ja, helt klart. Elsker store auberginer. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Soft mann Skrevet 5. mars #251 Del Skrevet 5. mars Phitta Phjong skrev (Akkurat nå): Ja, helt klart. Elsker store auberginer. Heldig som fant en da. Det er vist langt mellom dei litt store, sier hun som vokser meg. Dei veldig store er selvsagt svært skjeldne😅 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Phitta Phjong Skrevet 5. mars #252 Del Skrevet 5. mars Soft mann skrev (1 minutt siden): Heldig som fant en da. Det er vist langt mellom dei litt store, sier hun som vokser meg. Dei veldig store er selvsagt svært skjeldne😅 Meny har ofte best utvalg innen frukt og grønt. Prøv der. 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Soft mann Skrevet 5. mars #253 Del Skrevet 5. mars Phitta Phjong skrev (1 minutt siden): Meny har ofte best utvalg innen frukt og grønt. Prøv der. Hahaha ja ikke sant🤭 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå