Gå til innhold

Er det bare meg som liker å få tilsendt dickpicks?

AnonymBruker

Anbefalte innlegg

AnonymBruker skrev (10 timer siden):

Er det en utfordring?🤭

Anonymkode: 5e418...20d

Det kan du godt si ja😜 Du finner meg på pm vettu...😉

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Coachshinny skrev (1 time siden):

Det er fantastisk flott å være seg selv og å stå i det. Du er skikkelig kul du Irak🫶

Tusen hjertelig takk 💕 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker

Jeg må si det, at jeg faktisk blir litt tent når jeg leser at noen kvinner faktisk ønsker å få tilsendt dickpics. Jeg er underdanig og liker å se på kvinner som det sterkeste kjønn, så jeg respekterer kvinner. Derfor ville jeg aldri ha sendt noe sånn uoppfordret, men situasjonen hadde vært ganske annerledes, hvis en kvinne hadde bedt meg om å sende et. Da hadde jeg følt at jeg gjorde som jeg ble bedt om, og det er ganske hot 🤩

Anonymkode: 64365...dec

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker

Jeg liker å få det av den jeg er sammen med. Nå er vi samboer, så for se den live hver dag 🙈 Men når vi er borte fra hverandre så sender vi sånne bilder til hverandre, synes det er deilig🙂

Når jeg var singel og skrev med forskjellige på Tinder osv og så sender de sånne bilder da var det turn off for meg.

Anonymkode: 7ecb2...2f3

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker
AnonymBruker skrev (1 time siden):

Jeg må si det, at jeg faktisk blir litt tent når jeg leser at noen kvinner faktisk ønsker å få tilsendt dickpics. Jeg er underdanig og liker å se på kvinner som det sterkeste kjønn, så jeg respekterer kvinner. Derfor ville jeg aldri ha sendt noe sånn uoppfordret, men situasjonen hadde vært ganske annerledes, hvis en kvinne hadde bedt meg om å sende et. Da hadde jeg følt at jeg gjorde som jeg ble bedt om, og det er ganske hot 🤩

Så hvordan skal en kvinne vite at du liker dette? 

Anonymkode: e053e...578

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker
AnonymBruker skrev (2 minutter siden):

Så hvordan skal en kvinne vite at du liker dette? 

Kan du utdype litt mer Hva du mener ? Jeg liker personlig dominante kvinner, men kunne vært åpen for å sende dick pics hvis en kvinne ba meg om det, eller befalte det på en måte. Gir det mening ? 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

AnonymBruker
AnonymBruker skrev (4 minutter siden):

Kan du utdype litt mer Hva du mener ? Jeg liker personlig dominante kvinner, men kunne vært åpen for å sende dick pics hvis en kvinne ba meg om det, eller befalte det på en måte. Gir det mening ? 

Hva gjør du for å gjøre kvinnene oppmerksomme på at dette er noe du liker? Du skriver du respekterer kvinner så du vil ikke sende uoppfordret, likevel er dette noe du kunne tenke deg. 

Er det i en bestemt relasjon du ser dette for deg eller noe annet? 

Det kom ikke helt fram så da ble jeg litt nysgjerrig. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker
AnonymBruker skrev (3 minutter siden):

Hva gjør du for å gjøre kvinnene oppmerksomme på at dette er noe du liker? Du skriver du respekterer kvinner så du vil ikke sende uoppfordret, likevel er dette noe du kunne tenke deg. 

Er det i en bestemt relasjon du ser dette for deg eller noe annet? 

Det kom ikke helt fram så da ble jeg litt nysgjerrig. 

Nei jeg har vel egentlig ikke svaret på det 😅 jeg har bare gått ut i fra at dette ikke er noe kvinner generelt syntes noe om. Så jeg har vel ikke oppsøkt det i noe særlig grad. Det viser seg i denne tråden at det kanskje finnes noen som syntes det er greit 🤷‍♂️ og det syntes jeg var litt hot, men det måtte allikevel vært i en situasjon der noen ba meg om det. Det er ikke sånn at jeg nå bretter ut kuken til hele kontaktlisten min 😂 fordi jeg har lest at noen få kvinner liker det 😅 generelt er jeg ganske åpen om det jeg liker. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker
Trøndermann skrev (På 5.1.2025 den 8.53):

Det kan du godt si ja😜 Du finner meg på pm vettu...😉

Skal se om jeg tørr å kontakte deg en vakker dag😋

• Hjerte 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (4 minutter siden):

Skal se om jeg tørr å kontakte deg en vakker dag😋

Hehe, vi får se da..hvor lang tid det tar før du tar den lille utfordringen 😋

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...