Trøndermann Skrevet onsdag kl 06:28 #201 Del Skrevet onsdag kl 06:28 AnonymBruker skrev (17 timer siden): Nei, ikke gift nei, enn du? Anonymkode: 5e418...20d Nei, er ikke det. Tenkte siden du sier at du er så sjenert liksom..😅 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Ravi70 Skrevet onsdag kl 12:52 #202 Del Skrevet onsdag kl 12:52 AnonymBruker skrev (På 27.11.2024 den 11.40): Ja, jeg liker å få dickpicks. Jeg er en helt vanlig jente på 28 år. Jeg liker når menn sender meg bilder og videoer av pikken sin, det tenner meg. Jeg omgås ikke disse mennene, men vet hvem de fleste er. Er jeg den eneste som på KG som liker det? Anonymkode: 6382f...676 Send meg en mld så skal du få så mange du vil🤪 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
John McClane Skrevet onsdag kl 13:52 #203 Del Skrevet onsdag kl 13:52 Ja dette er nok ikke noe kvinner flest liker men hva er så ille med en stiv, barbert kuk som er hard og god? Kan være fint å se til det men det er for mange som ikke steller seg slik at de blir mindre pene. Det minner meg om dette, det er en reklame fra amerikansk tv, den er veldig bra! Verdt å se! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet onsdag kl 16:30 #204 Del Skrevet onsdag kl 16:30 Trøndermann skrev (10 timer siden): Nei, er ikke det. Tenkte siden du sier at du er så sjenert liksom..😅 Har vært gift..Ner det rolig på mannefronten, men får jo lyst å være litt rampete innimellom i vintermørket😋 Anonymkode: 5e418...20d Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
911 Skrevet onsdag kl 17:55 #205 Del Skrevet onsdag kl 17:55 Trøndermann skrev (På 31.12.2024 den 12.24): Bli jo litt nyskjerrig her 😇 E du gift eller noe sånt ? En liten trønderflørt på gang? ❤️ Så koselig. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet onsdag kl 18:26 #206 Del Skrevet onsdag kl 18:26 Jeg synes absolutt det er pirrende å se på den erigerte penisen til en jeg tenner på.. Kjæresten har stor og deilig pikk og kan gjerne sende meg bilde. Men dickpics sånn generelt..nei takk😂 Anonymkode: eed60...f5d Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Trøndermann Skrevet onsdag kl 21:30 #207 Del Skrevet onsdag kl 21:30 AnonymBruker skrev (4 timer siden): Har vært gift..Ner det rolig på mannefronten, men får jo lyst å være litt rampete innimellom i vintermørket😋 Anonymkode: 5e418...20d Du virke ikke så veldig rampete av dæ da...😜 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet onsdag kl 21:38 #208 Del Skrevet onsdag kl 21:38 Elsker å få dickpics. Skjer altfor sjeldent egentlig M56 Anonymkode: 3dc32...169 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Katten.2.0 Skrevet torsdag kl 01:40 #209 Del Skrevet torsdag kl 01:40 Til og med jeg er lei av å få send stygge dick pics ut av det blå (og alle dick pics ut av det blå er stygge), og jeg står som mann her inne. Kan se for meg hva kvinnene her opplever. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå