AnonymBruker Skrevet 27. november 2024 #1 Del Skrevet 27. november 2024 Ja, jeg liker å få dickpicks. Jeg er en helt vanlig jente på 28 år. Jeg liker når menn sender meg bilder og videoer av pikken sin, det tenner meg. Jeg omgås ikke disse mennene, men vet hvem de fleste er. Er jeg den eneste som på KG som liker det? Anonymkode: 6382f...676 6 6 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 27. november 2024 #2 Del Skrevet 27. november 2024 Nei takk. Mye annet på mannekroppen som er mye finere enn det. Anonymkode: ac530...2fb 14 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 27. november 2024 #3 Del Skrevet 27. november 2024 Sannsynligvis Anonymkode: 0abd8...d00 25 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 27. november 2024 #4 Del Skrevet 27. november 2024 Du er nok ikke en den eneste, men er nok del av en liten minoritet. Anonymkode: 9f074...2c0 20 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 27. november 2024 #5 Del Skrevet 27. november 2024 Tja. Det må i alle fall virkelig være snakk om et prakteksemplar om det skal være noe jeg liker å få sånn helt ut av det blå. Og 99% besitter ikke et slikt prakteksemplar… …og nei, du er garantert ikke en av 1%. Anonymkode: f4875...2aa 6 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 27. november 2024 #6 Del Skrevet 27. november 2024 Det koster svært lite for en mann som liker å sende bilde av tissen sin å laget et slik innlegg. 99% sikker på at dette er laget av en mann selv om det sikkert finnes en og annen sjelden kvinne som også liker det. Anonymkode: b0b0d...265 17 1 15 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 27. november 2024 #7 Del Skrevet 27. november 2024 Hilsen mann. Anonymkode: a59eb...253 19 7 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
LøkkaLine Skrevet 27. november 2024 #8 Del Skrevet 27. november 2024 Tenner meg null iallfall. Synes det sier mye om en mann. Yuck. 7 3 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 27. november 2024 #9 Del Skrevet 27. november 2024 KG flommer over av femcels så her hater alle damer pikk 🙃 Anonymkode: eaaeb...f97 5 7 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
SlemUlv Skrevet 27. november 2024 #10 Del Skrevet 27. november 2024 Jeg har ikke noe i mot å få dickpics, så lenge jeg har samtykke til det først. Kan være spennende i rett setting. Random menn som sender dickpics, uten samtykke.. De kan ta seg en bolle. 4 1 3 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 27. november 2024 #11 Del Skrevet 27. november 2024 De finnes garantert. Så har du de som ikke nødvendigvis synes det er spesielt tennende, men allikevel kjenner på en lite blaff av tilfredshet over at mannen som har sendt henne bildet åpenbart synes hun er seksuelt attraktiv. Noe mange ikke vil innrømme for verken seg selv eller andre. Anonymkode: 38de0...9c0 4 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 27. november 2024 #12 Del Skrevet 27. november 2024 Dickpick jeg ikke har bedt om liker jeg ikke. Er det etter samtykke, kan jeg synes det er spennende. Tar det litt som en kompliment😆 Anonymkode: b7035...d46 5 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
NiceOrNothing Skrevet 27. november 2024 #13 Del Skrevet 27. november 2024 LøkkaLine skrev (16 minutter siden): Tenner meg null iallfall. Synes det sier mye om en mann. Yuck. Enig . Men det er et enkelt ( og avslørende ) trekk ved han . Folk tar bilder av det de er mest opptatt av . For en som er mest opptatt av tissen sin, og viser det så tydelig , vet man hva man har i vente . 3 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 27. november 2024 #14 Del Skrevet 27. november 2024 Ser ut som en stor tommel 😄 Anonymkode: 9f074...2c0 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 27. november 2024 #15 Del Skrevet 27. november 2024 AnonymBruker skrev (36 minutter siden): Ja, jeg liker å få dickpicks. Jeg er en helt vanlig jente på 28 år. Jeg liker når menn sender meg bilder og videoer av pikken sin, det tenner meg. Jeg omgås ikke disse mennene, men vet hvem de fleste er. Er jeg den eneste som på KG som liker det? Anonymkode: 6382f...676 Hilsen gutt på 16 Anonymkode: 929e4...e14 5 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 27. november 2024 #16 Del Skrevet 27. november 2024 Å få et dickpick i trynet uten å ha bedt om det blir jeg bare dritsur av. Det har aldri lyst opp dagen min eller gitt meg et behov til å bli bedre kjent med mannen som sendte det. Snarere tvert imot er det direkte blokkeringsgrunn. Kjenner heller ingen andre damer som liker å få det tilsendt. Jeg er forøvrig 38 år, samboer på 6. året og fikk dickpick av en gammel kollega for noen mnd siden. Sier litt hvor utbredt det er og hvor mange menn som faktisk tenner på dette. Anonymkode: 2cbbb...011 7 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 27. november 2024 #17 Del Skrevet 27. november 2024 AnonymBruker skrev (35 minutter siden): Ja, jeg liker å få dickpicks. Jeg er en helt vanlig jente på 28 år. Jeg liker når menn sender meg bilder og videoer av pikken sin, det tenner meg. Jeg omgås ikke disse mennene, men vet hvem de fleste er. Er jeg den eneste som på KG som liker det? Anonymkode: 6382f...676 Tja.... kommer an på mannen det kommer fra... Fra de to elskerne mine vil jeg ha det men ikke fra andre Anonymkode: 92cc2...8f5 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Trøndermann Skrevet 27. november 2024 #18 Del Skrevet 27. november 2024 AnonymBruker skrev (1 time siden): Ja, jeg liker å få dickpicks. Jeg er en helt vanlig jente på 28 år. Jeg liker når menn sender meg bilder og videoer av pikken sin, det tenner meg. Jeg omgås ikke disse mennene, men vet hvem de fleste er. Er jeg den eneste som på KG som liker det? Anonymkode: 6382f...676 Har vært borti damer som har spurt etter det - og fått 😅 Men tror nok det absolutt er fåtallet altså. Selv kan jeg tenne på å vise meg fram sånn, så lenge hun også viser litt, og det er i en passende setting så klart 😇 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 27. november 2024 #19 Del Skrevet 27. november 2024 Uoppfordrede pikkbilder tas vare på. Så sender jeg de videre til arbeidsgiver og familie om jeg finner de på sosiale medier. Er ikke det at det skjer ofte, men gjorde det et par ganger da jeg hadde åpne profiler på sosiale medier. Anonymkode: c1dbe...8ac 3 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Mardina Skrevet 27. november 2024 #20 Del Skrevet 27. november 2024 (endret) AnonymBruker skrev (1 time siden): Ja, jeg liker å få dickpicks. Jeg er en helt vanlig jente på 28 år. Jeg liker når menn sender meg bilder og videoer av pikken sin, det tenner meg. Jeg omgås ikke disse mennene, men vet hvem de fleste er. Er jeg den eneste som på KG som liker det? Anonymkode: 6382f...676 Du er i mindretall i hvert fall. Dickpics fra menn jeg ikke vet hvem er gir meg absolutt ingenting. Selv om mange menn ser ut til å tro det motsatte. Dickpics fra en jeg har en relasjon til er noe helt annet. Endret 27. november 2024 av Mardina 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå