AnonymBruker Skrevet 2 timer siden #1 Del Skrevet 2 timer siden Spørsmålet står i overskriften. Anonymkode: 67b57...5d3 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 2 timer siden #2 Del Skrevet 2 timer siden Vi var der i 2 dager (førstegangs). Anonymkode: 59738...301 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 2 timer siden #3 Del Skrevet 2 timer siden Det kommer veldig an på. "Strandard" virker å være at man blir sendt hjem etter nyfødtscreening 48 timer etter fødsel. Men mange reiser også hjem før, og noen blir værende lengre. Mor og babys form etter fødsel, hvor godt matingen går, om foreldrene er førstegangs eller flergangs og reisevei til sykehuset spiller inn, samt kapasiteten på barsel opp mot foreldrenes ønske. Anonymkode: dc43a...8f1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 2 timer siden #4 Del Skrevet 2 timer siden Kommer an på om det er første gang eller ikke og hvilken type fødsel det er Anonymkode: cb5fb...fad Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 2 timer siden #5 Del Skrevet 2 timer siden Kommer an på behovene til mor og barn, og kapasiteten på sykehuset. Med førstemann lå vi tre dager og med andremann var det to dager. Anonymkode: d91b2...708 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 2 timer siden #6 Del Skrevet 2 timer siden Det varierer jo veldig. Noen vil hjem dagen etter, andre blir i flere dager. Vi var der fra torsdag til mandagen etter. Anonymkode: 2ecb3...6a3 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 2 timer siden #7 Del Skrevet 2 timer siden Første gang fikk jeg ikke dra før det var gått 3 dager. Slet litt med ammingen. Andre gang så fødte jeg på kvelden, og dro hjem neste morgen. Anonymkode: 05a1e...983 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 2 timer siden #8 Del Skrevet 2 timer siden Fødte i 2015. Førstegangs. Lå over én natt. Har en venninne som nettop fikk sin nr. 2. Hjem etter 4 timer. Anonymkode: 43535...531 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 2 timer siden #9 Del Skrevet 2 timer siden Kom på mandag, var ute på torsdag. Måtte bli to dager ekstra pga mulig nyrefeil hos barnet og at nyrelegen ikke hadde tid før det. Ellers hadde vi dratt tirsdag/onsdag. Førstegangs, og med vaginal fødsel. Anonymkode: 0a98e...197 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 2 timer siden #10 Del Skrevet 2 timer siden Første gang trodde jeg at jeg måtte være der i flere dager, og ingen sa noe. Var der vel 4 dager. Den andre gangen var jeg der to netter. Kunne sikkert reist hjem før. Anonymkode: 63071...a2b Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Saschi Skrevet 2 timer siden #11 Del Skrevet 2 timer siden Endte opp med hastekeisersnitt, så måtte være der fra mandag til fredag. Førstegangs. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 2 timer siden #12 Del Skrevet 2 timer siden 2 dager med første. 3 dager med tvillingene. Anonymkode: 01853...a8a Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 2 timer siden #13 Del Skrevet 2 timer siden Fødte på kvelden i 2021. Var på barselhotellet en dag og to netter. Vi kunne nok fått være en natt til om vi ønsket, men vi ville hjem. Anonymkode: 84352...342 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 1 time siden #14 Del Skrevet 1 time siden Var i 2 netter etter haste ks. Anonymkode: 3c0d9...12c Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 28 minutter siden #15 Del Skrevet 28 minutter siden Hadde tre netter med første og to netter med andre barnet (men fødte begge mine på natta så første natta var jeg i fødsel). Min første fikk infeksjon så mulig vi hadde blitt presset ut litt tidligere hvis det ikke var for det. Anonymkode: 95bee...6c1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 24 minutter siden #16 Del Skrevet 24 minutter siden Alt har med hvordan fødselen er og barnet. Med nr1- lå vi i over 14 dager, gulsott, infeksjon osv Med nr2- 3 døgn, der hadde jeg alt ligget på sykehuset i 5uker Anonymkode: cb7c5...809 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 23 minutter siden #17 Del Skrevet 23 minutter siden Standard er vel 2 døgn. Jeg dro 4 timer etter fødsel. Havnet på fellesrom med 2 andre nybakte mødre. Så var bedre å komme seg hjem. Anonymkode: acbe4...f3a 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 22 minutter siden #18 Del Skrevet 22 minutter siden Vi måtte bli i 6 dager, førstegangsfødende og ganske ukomplisert fødsel, men lille hadde gulsott og la også litt for lite på seg igjen de første dagene. Så det er umulig å forutsi. Anonymkode: 045b9...535 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 12 minutter siden #19 Del Skrevet 12 minutter siden AnonymBruker skrev (2 timer siden): Første gang fikk jeg ikke dra før det var gått 3 dager. Slet litt med ammingen. Andre gang så fødte jeg på kvelden, og dro hjem neste morgen. Anonymkode: 05a1e...983 Selvfølgelig fikk du lov til å dra, med mindre barnet hadde behov for nødvendig helsehjelp på som bare kunne gis på sykehuset. Å slite litt med ammingen er ikke grunnlag for tilbakehold. MME finnes. Anonymkode: 8f745...90f Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Irja Skrevet 9 minutter siden #20 Del Skrevet 9 minutter siden Det vanligste er to døgn Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå