Gå til innhold

Hjelp!! Leter etter en person uten å lykkes

AnonymBruker

Anbefalte innlegg

RØDE FLAGG i massevis i HI! 

Du skriver hun sikkert ikke vil ha kontakt, men dere må bare likevel. Nei, slutt opp med denne stalkingen! 

Anonymkode: 6a064...228

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Dette er den merkeligste etterlysningen jeg har lest, halvparten handler om hvor lat, udugelig og golddigger hun er.. 

Anonymkode: da639...bf0

• Liker 1
  • Nyttig 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (17 minutter siden):

RØDE FLAGG i massevis i HI! 

Du skriver hun sikkert ikke vil ha kontakt, men dere må bare likevel. Nei, slutt opp med denne stalkingen! 

Anonymkode: 6a064...228

Ja, jeg reagerer også. TS finner det svært relevant at hun "forsømte" studiene sine og scrollet på mobilen, at de har lagt ut masse penger på henne osv. for så å komme på at hennes far er død så de vil bare ha tak i henne- dette er så søkt. Folk må bare forsvare TS og situasjonen så mye de vil, det er mange av oss som fikk dårlige vibber (intuisjon) av dette innlegget + hvordan de allerede har fått nei der de har spurt om henne. Det tilsier for mennesker med kritiske blikk at det ligger mer bak forsvinningsnummeret til svigerinnen.

AnonymBruker skrev (13 minutter siden):

Dette er den merkeligste etterlysningen jeg har lest, halvparten handler om hvor lat, udugelig og golddigger hun er.. 

Anonymkode: da639...bf0

Jepp! Og når man er inngiftet i familien, så er det veldig få normale mennesker som hadde gått til lengder som å bytte jobber flere ganger osv. etter å ha flyttet i første omgang, for å forsvinne mest mulig. Hun har i tillegg enten bedt venner om å dekke for henne, eller kuttet ut nettverket sitt i tillegg, 2 alternativer som begge taler for at denne historien har en eller flere sider til.. umulig å vite hva, men jeg ville ikke jobbet overtid i kommentarfeltet her for å forsvare TS eller hjelpe til med hvordan man kan spore opp mennesker som IKKE vil bli funnet.. 

Anonymkode: 6eb4b...1af

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hvorfor er dette en oppgave dere påtar dere i det hele tatt?

Mannen din sin bror er eller har vært gift med henne. Om selv ikke han vet hvor hun er eller har kontakt så hadde jeg bare informert tilbake til familien i utlandet at dere ikke vet hvor hun er eller får tak i henne.

De eller dere kan kontakte politiet og spørre om de kan videreformidle en beskjed og om å kontakte dere.

Oppsporingstjenesten til Røde Kors kan kanskje og kontaktes av familien i utlandet for å videreformidle beskjeden.

Ut over det virker motivasjonen i HI noe vagt og oppkonstruert og det er mange røde flagg her mot at dette ikke er en positiv forespørsel for vedkommende som ikke vil ha kontakt.

Husk at voksne mennesker har en fri vilje og dersom de ikke ønsker kontakt med deg/dere så er det en grunn til det. Selv om dere ikke er enig i grunnen eller ser det likt. Hvorfor ikke respektere dette?

• Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...