AnonymBruker Skrevet 27. november 2024 #1 Del Skrevet 27. november 2024 Hat du noen gang truffet, eller hatt følelsen av å ha truffet noen herfra irl? Hva tenkte du da? Var det interessant? Anonymkode: 116a4...aae Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 27. november 2024 #2 Del Skrevet 27. november 2024 Det har faktisk aldri slått meg. Irl er jo folk flest hyggelige mot meg, selv helt fremmede mennesker. På Kvinneguiden er folk så stygge i svarene sine at jeg får bakoversveis - sjelden jeg møter folk som har SÅ vondt i viljen. At folk går rundt IRL og er så bitre og slemme som de er på KG, har jeg vanskelig for å tro. Men så kan man snu litt på det også. Jeg har nemlig flere i kretsen min som blir diskutert på Rampelyset. Jeg har til tider vært med å kritisere noen av dem her inne (les: kritikk, ikke drittsnakk). Når jeg så snakker med dem ansikt til ansikt, er jeg hyggelig og imøtekommende. Ikke for å være falsk, men fordi jeg ikke har det i meg å kritisere noen høylydt. Hva jeg tenker innerst inne om folk holdes jo tett til brystet i det virkelige liv, mens det noen ganger lekker ut litt meninger på Rampelyset. Anonymkode: 0db44...7a9 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 27. november 2024 #3 Del Skrevet 27. november 2024 Ja, søstra mi. Treffer henne jevnlig. 😂 Anonymkode: 9ee7e...9b5 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 27. november 2024 #4 Del Skrevet 27. november 2024 Har gjenkjent en slektning, og en kollega. Men de vet det ikke. Og jeg leste ikke mer på profilen da jeg hadde sett nok til å være sikker på hvem det var. Kun ene er aktiv her nå, følger henne ikke, men leser jo det som står om jeg først er inne i en tråd. Anonymkode: ca977...a45 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 27. november 2024 #5 Del Skrevet 27. november 2024 Kjenner noen brukere her, og de er fine folk. At det finnes bråkmakere her betyr ikke at veldig mange er av den typen. Det er et stort forum, så vi får nesten ikke unngått at det er uønskede elementer her. Anonymkode: 5f873...1f6 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå