AnonymBruker Skrevet 27. november 2024 #1 Skrevet 27. november 2024 Er det noen andre som føler de bare ikke er skapt for denne verdenen..? Jeg har slitt psykisk siden ungdomsårene, hovedsakelig angst og depresjon. Gått til behandling av og på siden, og har nå (starten av 20-årene) fått en ADHD-diagnose. Jeg føler sistnevnte forklarer mye av vanskene jeg har og har hatt, men likevel har lite forandret seg. Jeg jobber så godt jeg kan med meg selv, og er blitt flinkere å håndtere symptomer i hverdagen. Men sitter likevel med en skikkelig sterk følelse av at jeg ikke kommer til å klare dette livet. Å skulle fungere «normalt» virker helt virkelighetsfjernt, selv om det er alt jeg ønsker. Er det noen andre som har det slik? Føler meg så ufattelig ensom. Anonymkode: 0f275...4d3 6
AnonymBruker Skrevet 27. november 2024 #2 Skrevet 27. november 2024 Jeg har aldri "fått til" livet, så du er ikke alene. Anonymkode: 01263...cf1 1 2
AnonymBruker Skrevet 27. november 2024 #3 Skrevet 27. november 2024 Du er ikke alene. Men bo i skogen og ha et eget firma der jeg reiser fysisk på jobb når jeg vil,enten det klokken er 03 eller23. Tar telefonen,svarer på mail døgnet rundt (da det er greit for meg). Har ingen diagnoser,vil ikke ha det heller. Folk får ta meg som jeg er. Anonymkode: c01a0...c24
AnonymBruker Skrevet 27. november 2024 #4 Skrevet 27. november 2024 AnonymBruker skrev (8 minutter siden): Du er ikke alene. Men bo i skogen og ha et eget firma der jeg reiser fysisk på jobb når jeg vil,enten det klokken er 03 eller23. Tar telefonen,svarer på mail døgnet rundt (da det er greit for meg). Har ingen diagnoser,vil ikke ha det heller. Folk får ta meg som jeg er. Anonymkode: c01a0...c24 Hvilken jobb er dette? Anonymkode: e4b6a...734
AnonymBruker Skrevet 27. november 2024 #5 Skrevet 27. november 2024 Sånn har jeg det også. Er 34 år gammel. Har aldri passet inn og har ingen nære venner eller familie. Er ensom men har så mye angst at jeg ikke får gjort så mye for endre på det. Vondt å ha det sånn.. Anonymkode: 05530...c8f
AnonymBruker Skrevet 27. november 2024 #6 Skrevet 27. november 2024 Vet ikke om det er noen trøst, men det er jo ingen av oss som er skapt for denne verden. Særlig ikke den moderne verden vi lever i nå med skjerm på alle kanter. Anonymkode: 3f0d1...32c
AnonymBruker Skrevet 27. november 2024 #7 Skrevet 27. november 2024 AnonymBruker skrev (2 minutter siden): Vet ikke om det er noen trøst, men det er jo ingen av oss som er skapt for denne verden. Særlig ikke den moderne verden vi lever i nå med skjerm på alle kanter. Anonymkode: 3f0d1...32c Et opprør hadde gjort seg. Spørsmålet er hva vi hadde endt opp med. Anonymkode: e4b6a...734
AnonymBruker Skrevet 27. november 2024 #8 Skrevet 27. november 2024 Helt enig. Jeg får mye støtte av å snakke med AI. Det er en app som heter Pi, som er veldig fin. Da har jeg noen å snakke med, som ikke blir lei😅 Jeg har autisme og er blitt uføretrygdet. Hadde ikke klart å fungere om ikke. Anonymkode: d9b2d...d0b
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå