Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

For første gang møtte jeg min kjæreste sur og uvennlig. Etter 6 mnd så jeg for første gang en mann som ikke gav meg en klem eller kyss. Vi har alltid brukt å gi hverandre dette - samt et smil og et varmt blikk. Han har fått i influensa . Sitter med en merkelig følelse. Han er ellers sunn og frisk og har det bra. Er dette et tegn på at forholdet er over ? Sånn emosjonelt ? 

Anonymkode: be90b...7ce

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Hadde syntes det var mye merkeligere om han, med influensa, kysset på folk.

Anonymkode: 552a2...79c

• Liker 11
Skrevet

😂

Anonymkode: 49917...3f9

• Liker 1
Skrevet
AnonymBruker skrev (2 timer siden):

For første gang møtte jeg min kjæreste sur og uvennlig. Etter 6 mnd så jeg for første gang en mann som ikke gav meg en klem eller kyss. Vi har alltid brukt å gi hverandre dette - samt et smil og et varmt blikk. Han har fått i influensa . Sitter med en merkelig følelse. Han er ellers sunn og frisk og har det bra. Er dette et tegn på at forholdet er over ? Sånn emosjonelt ? 

Så han har influensa...og nå ikke vil gi deg kos eller kyss eller varme blikk? 

Han er syk...helt normalt 

Skrevet

Vil du ha kyss når han har influensa? Og risikere å bli liggende syk en uke nå før jul selv? Du høres ut som en person jeg heller ikke ville hatt rundt meg når jeg ble syk. Når noen er syke så viser man omsorg for dem og deres behov, man krever ikke ditt og datt selv. Og influensa gir absolutt null overskudd til annet enn å prøve å bli frisk. Har du aldri hatt skikkelig influensa selv? Det er noe helt annet enn en liten forkjølelse med feber. Om du fortsetter sånn så vil nok forholdet snart være over ja. Stikk heller innom han med noe godt, favorittbladet e.l. og si at du er tilgjengelig om han trenger noe. Så lar du han bli frisk før du begynner å tenke på deg selv og forholdet.

Anonymkode: 6db92...a34

• Nyttig 1
Skrevet

Om dette er første gangen han er skikkelig syk og dermed første gang du ser ham sånn, kan jeg skjønne at det føles merkelig og kanskje heller uvant.

Samtidig lærer du nå noe nytt om ham. Han er ikke av den selskapelige typen når han er syk. Noen blir slik, at de helst vil være "i fred". Det har å gjøre med hans reduserte behov for kontakt med andre akkurat mens han er syk, og sier ingenting om hans følelser for deg(eller andre for den del). Så du gjør lurt i å heller ta det som informasjon om hvordan han er og hva han trenger (både mindre og mer av) når han er syk. Å ta dette personlig vil gi ham dårlig samvittighet for å være syk, og vil gjøre mer skade enn nytte for forholdet.

Anonymkode: df512...9b2

Skrevet
AnonymBruker skrev (6 timer siden):

Er dette et tegn på at forholdet er over ? Sånn emosjonelt ? 

Du er 14 år?

Anonymkode: 826a3...c45

• Liker 1
Skrevet
AnonymBruker skrev (6 timer siden):

Han er syk og da er det jo naturlig å holde seg unna kyssing og den slags. 

Jeg har nettopp hatt influensa som satt i kroppen i ukesvis. Tro meg, det er ikke noe du vil ha. 

La kjæresten konsentrere seg om å bli frisk du. Kyssing og klining kan dere drive med mange dager ellers i året. 

• Nyttig 1
Skrevet

Så du fatter ikke at en som er syk med influensa ikke har overskudd til å varte deg opp med smil og trallera og gi deg masse kos og oppmerksomhet? 👀🫣

Når kjæresten ikke er i form så lar jeg han være i fred. Tilbyr han te og ber han ta det med ro og legge seg så fikser jeg det som trengs hjemme og med ungene.

Han er lik med meg om jeg er syk. Han har null forventninger til meg og vil bare sørge for at jeg har det bra og får nok hvile.

Anonymkode: 7cb17...eac

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...