Gå til innhold

Hvor ofte har dere analsex, og hvem tar initiativ?

AnonymBruker

Anbefalte innlegg

AnonymBruker skrev (1 minutt siden):

Skal ikke, men det kan dessverre gjøre det pga tarmen er til for å tømme avføring, ikke for å stappe gjenstander og penis inni. 

Anonymkode: 3fa14...094

la de holde på da? om det er det de liker så la dem. er ikke noe i veien med å skylde ut litt før man starter 

Anonymkode: a8ce3...ab0

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

AnonymBruker skrev (På 27.11.2024 den 11.00):

Hjelpe meg! Så mye styr for en orgasme…. Hvorfor er dette så viktig for noen? 

Anonymkode: 94667...acd

For noen innebærer sex mer enn bare å få en orgasme. 

Men for de som bare vil få det unnagjort mest mulig effektivt trengs det selvfølgelig ikke. Fritt valg!

Anonymkode: 1a193...fd9

• Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Kattemons skrev (19 minutter siden):

Det er en ting som er vanskelig å forstå. Gjelder ikke bare dette tema men det aller meste. Liker man ikke eller har andre fordommer eller motforestillinger, hvorfor lese og svare på et tema som absolutt ikke handler om noe man tiltales av eller praktiserer? Er det ikke bare å rulle videre å lese det som man praktiserer å er en del av?

Spørsmålet lyder hvor ofte man har analsex , og svaret aldri inngår vel i den frekvensen. Ts har ikke avgrenset i spørsmålet sitt at kun de som har analsex kan svare.

Svaret mitt er også aldri. Har ingen fordommer mot de som liker det, har bare ikke lyst på det selv. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ingen av oss liker analsex, men jeg liker analplugg. Han liker rimming.

Anonymkode: 15125...025

Lenke til kommentar
Del på andre sider

På meg (dama) et par ganger i uken. På han, aldri mtp penis eller pegging, men finger/leketøy kan det fort bli ukentlig det og 🙂 Gir ekstra nytelse synes vi 👌

Anonymkode: 2754f...4e7

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

AnonymBruker skrev (2 timer siden):

Tja, det kan jo være greit å være motvekt og dermed klargjøre at dette ikke nødvendigvis er mainstream. På denne måten kan man synliggjøre at dette ikke er noe som «alle» gjør, slik at det normaliseres og skapes press. 

Anonymkode: 0cd9e...99f

Jo er enig med deg der, men tenker nå litt slik at det kunne være greit at et tema holdes innfor det som er tenkt av trådstarter. Det kan være mange ting, w’et, lesbisk, homo, trans, oral eller hva som helst. Synes det alt for lett ting sklir ut med en fordømmelse og nedlatende tone ovenfor de som liker eller praktiserer. Tenker det må være rom for de som ikke er helt A4. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg skulle ønsker vi kunne ha det, men hun ønsker det ikke lenger, dessverre.

Anonymkode: 7fda1...a0e

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (2 timer siden):

la de holde på da? om det er det de liker så la dem. er ikke noe i veien med å skylde ut litt før man starter 

Anonymkode: a8ce3...ab0

Ja, altså jeg lar dem holde på jeg. Dem om det😅

Anonymkode: 3fa14...094

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

AnonymBruker skrev (10 timer siden):

På meg (dama) et par ganger i uken. På han, aldri mtp penis eller pegging, men finger/leketøy kan det fort bli ukentlig det og 🙂 Gir ekstra nytelse synes vi 👌

Anonymkode: 2754f...4e7

Han vil jeg tro får de heftigste orgasmer😅

Anonymkode: 3935e...c75

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (På 27.11.2024 den 11.00):

Hjelpe meg! Så mye styr for en orgasme…. Hvorfor er dette så viktig for noen? 

Anonymkode: 94667...acd

Det er ikke særlig mer styr enn annen sex. Vi har jo rutine på dette. Og det er viktig fordi han - og jeg- tenner på dette og han får veldig deilige orgasmer av det. 

Vi bruker også pessar som prevensjon ved vaginal sex; så hver gang vi skal ha det må jeg inn med pessar og sæddrepende krem + huske å ha det i i timene etterpå+ huske å ta ut og vaske. Alt blir rutine. Untatt nytelsen...

Anonymkode: d6ffd...465

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (20 timer siden):

Gir det han de sykeste orgasmer?

Ja. Men vi jobber stadig for at det skal bli enda bedre 🥰

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Jeg bifil K35 og min hovedpartner og samboer M41 har aldri da ingen av oss liker å få noe opp i ræva men hvis jeg en dag får en partner som vil kunne jeg brukt Strap-on på han/henne.

Anonymkode: 81888...c1f

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (10 minutter siden):

Det er ikke særlig mer styr enn annen sex. Vi har jo rutine på dette. Og det er viktig fordi han - og jeg- tenner på dette og han får veldig deilige orgasmer av det. 

Vi bruker også pessar som prevensjon ved vaginal sex; så hver gang vi skal ha det må jeg inn med pessar og sæddrepende krem + huske å ha det i i timene etterpå+ huske å ta ut og vaske. Alt blir rutine. Untatt nytelsen...

Jeg vet. Typen her i huset får det jeg vil si, helt ekstreme orgasmer av analsex på han. Det går så voldsomt for han at her i huset er det han som hyler å skriker, det er faktisk misunnelse på hans orgasmer, vet det er teit😅 Fordelen er og at han kan få mange orgasmer på en omgang.

Vi syns analsex er null stress og nytelsen er verdt det

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (13 minutter siden):

Ja. Men vi jobber stadig for at det skal bli enda bedre 🥰

Wow, hvordan? Lengre og enda sterkere orgasmer på han? Her i huset er det han som får de ekstreme orgasmene av analsex på han🥰

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...