AnonymBruker Skrevet 3 timer siden #1 Del Skrevet 3 timer siden Jeg har skjedeveggprolaps og nedsunket livmor etter fødsler. Men ikke nok til at sykehuset vil gjøre noe med det. (Men selv synes jeg det er mye, men det er nok fordi jeg har komplekser for det.😟 ) Dersom jeg har sex med noen, vil de merke det når de er inni meg med penis? Eller vil det bare kjennes trangere ut/ kortere? Med fingre vil man jo kjenne det, da jeg har en "bulk" på den ene siden. Men bulken er helt myk. Men dere menn, hvor godt kjenner dere om noe er "anerledes" der nede, med penis eller fingre? (Vil gjerne ha egne svar for begge deler) Og er det forventet at damer 40+ skal være "helt uten lyte" der nede, eller lever dere godt med litt nedsunkne vegger eller litt ekstra plass? 😳 Er det ekkelt dersom man kan merke at fødsler har satt sine spor? Anonymkode: 08f8a...222 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Topper og daler Skrevet 2 timer siden #2 Del Skrevet 2 timer siden AnonymBruker skrev (12 minutter siden): Jeg har skjedeveggprolaps og nedsunket livmor etter fødsler. Men ikke nok til at sykehuset vil gjøre noe med det. (Men selv synes jeg det er mye, men det er nok fordi jeg har komplekser for det.😟 ) Dersom jeg har sex med noen, vil de merke det når de er inni meg med penis? Eller vil det bare kjennes trangere ut/ kortere? Med fingre vil man jo kjenne det, da jeg har en "bulk" på den ene siden. Men bulken er helt myk. Men dere menn, hvor godt kjenner dere om noe er "anerledes" der nede, med penis eller fingre? (Vil gjerne ha egne svar for begge deler) Og er det forventet at damer 40+ skal være "helt uten lyte" der nede, eller lever dere godt med litt nedsunkne vegger eller litt ekstra plass? 😳 Er det ekkelt dersom man kan merke at fødsler har satt sine spor? Anonymkode: 08f8a...222 Tror menn flest er mye mer avslappet til slikt enn kvinnene selv er. Både menn og kvinner merker jo alderens tegn på kroppen, så menn har ingen grunn til å sitte på sin høye hest. Vi har både mager og tynt hår og er kanskje heller ikke så attraktive med alderen. Synes generelt vi bør være tålmodige, rause og gode mot hverandre, og det tror jeg de fleste er. Unntaket er her inne, da dette er en pøl av skjellsord og nedsettende og diskriminerende ytringer. De får leve fritt her inne, og blir til og med heiet fram både av kvinner og menn. Mitt råd til deg - logg av Kvinneguiden! Gå ut i verden og finn deg en mann som er glad i deg som du er. Han finnes der ute! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 2 timer siden #3 Del Skrevet 2 timer siden Jeg ble dumpet pga det en gang.. Håper du slipper å oppleve tilsvarende. Ikke menn man vil samle på uansett. ❤️ Anonymkode: 5c494...754 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 1 time siden #4 Del Skrevet 1 time siden Kjæresten har litt slapp fremre skjedevegg, men jeg hadde ikke tenkt over det, før hun selv kjente det, og ble bekymret. Hvis jeg fingrer henne stående, så er det merkbart, men ikke liggende, eller under samleie. Så lenge ikke skjeden blir veldig kort, eller ting begynner å tyte ut, så tror jeg det skal litt til før noen merker det. At det kjennes trangere ut, tviler jeg på. Når veggene prolapser, så er antagelig knipemuskulaturen ganske fraværende, og den betyr mye. Anonymkode: 9244b...94e Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Tått Skrevet 1 time siden #5 Del Skrevet 1 time siden AnonymBruker skrev (1 time siden): Jeg har skjedeveggprolaps og nedsunket livmor etter fødsler. Men ikke nok til at sykehuset vil gjøre noe med det. (Men selv synes jeg det er mye, men det er nok fordi jeg har komplekser for det.😟 ) Dersom jeg har sex med noen, vil de merke det når de er inni meg med penis? Eller vil det bare kjennes trangere ut/ kortere? Med fingre vil man jo kjenne det, da jeg har en "bulk" på den ene siden. Men bulken er helt myk. Men dere menn, hvor godt kjenner dere om noe er "anerledes" der nede, med penis eller fingre? (Vil gjerne ha egne svar for begge deler) Og er det forventet at damer 40+ skal være "helt uten lyte" der nede, eller lever dere godt med litt nedsunkne vegger eller litt ekstra plass? 😳 Er det ekkelt dersom man kan merke at fødsler har satt sine spor? Anonymkode: 08f8a...222 Livet setter spor på begge kjønn og det finnes ikke ekkelt. Legg fra deg kompleksene og kos deg med sexen bare.. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå