AnonymBruker Skrevet onsdag kl 00:47 #1 Del Skrevet onsdag kl 00:47 Her er jeg litt grønn😅 Jeg har fått en kontrakt tilsendt på mail som jeg skal underskrive og sende tilbake på mail. Det er et Word dokument. Hvordan gjør jeg dette? Anonymkode: 71728...bdc Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Vaffelhunden Skrevet onsdag kl 00:53 #2 Del Skrevet onsdag kl 00:53 Print ut - signer - scan - send tilbake. 4 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet onsdag kl 00:57 #3 Del Skrevet onsdag kl 00:57 Vaffelhunden skrev (3 minutter siden): Print ut - signer - scan - send tilbake. Ja man må gjøre det på den måten? Hvis man ikke har scanner da? Kan man ta bilde av kontrakten og sende? Anonymkode: 71728...bdc Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Vaffelhunden Skrevet onsdag kl 01:00 #4 Del Skrevet onsdag kl 01:00 Nei, gå på Nav og lån deres. Pleier å stå ute i lokalet, så du trenger ikke snakke med noen. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet onsdag kl 01:13 #5 Del Skrevet onsdag kl 01:13 Det finnes apper som scanner😅 skriv ut, signer og t bilde av dokumentet med en slik scanne-app. Anonymkode: 84168...c4f Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Ardenus Skrevet onsdag kl 01:16 #6 Del Skrevet onsdag kl 01:16 Print ut å signer, ta bilde med mobilen og send tilbake. 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet onsdag kl 01:50 #7 Del Skrevet onsdag kl 01:50 Jeg har et bilde av egen signatur på hvit bakgrunn liggende. Limer inn og lagrer dokumentet som pdf. Funker fjell. Anonymkode: c582e...807 1 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet onsdag kl 11:03 #8 Del Skrevet onsdag kl 11:03 Hvis du har smarttelefon, ipad, eller noen annen skjerm så kan du signere direkte på dokumentet. Det beste er å gjøre det om til Pdf først. Å skrive ut for å signere dokument henger igjen fra gamle dager. Anonymkode: 53543...134 1 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet onsdag kl 14:04 #9 Del Skrevet onsdag kl 14:04 AnonymBruker skrev (12 timer siden): Jeg har et bilde av egen signatur på hvit bakgrunn liggende. Limer inn og lagrer dokumentet som pdf. Funker fjell. Anonymkode: c582e...807 Det er ok til enkle brev, men jeg hadde ikke gjort det på en kontrakt eller noe annet viktig. Anonymkode: 6b79f...93a 1 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet onsdag kl 14:16 #10 Del Skrevet onsdag kl 14:16 AnonymBruker skrev (3 timer siden): Hvis du har smarttelefon, ipad, eller noen annen skjerm så kan du signere direkte på dokumentet. Det beste er å gjøre det om til Pdf først. Å skrive ut for å signere dokument henger igjen fra gamle dager. Anonymkode: 53543...134 Ja det ante meg at det å skrive ut for å signere henger igjen fra gammelt av, haha😅 Jeg har iPhone, men skjønner ikke hvordan jeg skal signere rett på den😆 Dette må jeg lære meg! Anonymkode: 71728...bdc Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet onsdag kl 14:17 #11 Del Skrevet onsdag kl 14:17 AnonymBruker skrev (13 timer siden): Det finnes apper som scanner😅 skriv ut, signer og t bilde av dokumentet med en slik scanne-app. Anonymkode: 84168...c4f Haha, gjør det? Den appen skal jeg finne og installere😄 Anonymkode: 71728...bdc Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet onsdag kl 14:31 #12 Del Skrevet onsdag kl 14:31 gjør word doukumente om til pdf, deretter gå på verktøy og signatur, send tilbake Anonymkode: 26e85...4da Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet onsdag kl 15:10 #13 Del Skrevet onsdag kl 15:10 Skriv det ut, signer det og skann det. Anonymkode: fb371...a8b Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet torsdag kl 16:24 #14 Del Skrevet torsdag kl 16:24 Posten har en signeringstjeneste på nett men koster 20kr - bare søk på posten og signering Anonymkode: 185c8...508 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå