Gå til innhold

Hva gjør msn når det stopper helt… og du blir dårlig i din egen jobb

AnonymBruker

Anbefalte innlegg

Jeg tror jeg trenger råd her. Jeg har strukket strikken så lenge nå, at jeg har totalt mister nattesøvnen, og alt ellers mørkt og trist. Sist jeg sov mer enn 4t var torsdag i forrige uke. Alt er blitt en mental kamp, spesielt arbeidsoppgaver. Men jobben min kan ikke gis videre, presser blir høyere hver dag jeg er syk
Jeg strekkes mellom at det blir værre hver dag, men klarer ikke trekke i snora. Hva gjør dere? Er livredd for å miste jobben. Samtidig har jeg ikke en spesifikke hendelse å fortelle leder om. 
hva gjør man? Jeg er desperat etter å hente meg inn, men arbeider kaller 

Anonymkode: b21a8...72e

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Få deg en sykemelding for å hente deg inn igjen. 
Jeg har hatt det på samme måte over la g tid. Til slutt gikk det ikke lengre og jeg måtte be om en 60% sykemelding. Det var absolutt nødvendig!

Anonymkode: 3025c...1ed

• Hjerte 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Du må sykemelde deg. Utbrenthet er alvorlig, og jo lengre du overser signalene, jo lengre risikerer du å være sykemeldt. Jeg har selv nettopp begynt å jobbe 40% igjen etter å ha vært sykemeldt i 9 mnd. 

kronisk stress over tid påvirker kropp og psyke svært negativt. Anbefaler deg å følge dr. Ingri på Instagram for å lære mer.

• Hjerte 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hvis jobben din ikke kan gis videre til andre i dag, hvordan blir det bedre med en evnt sykemelding? 
Da må du jo gjøre like mye på kortere tid? 

Snakk med sjefen din

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...