Gå til innhold

Møtt en annen

Bil123

Anbefalte innlegg

Jeg har samboer, snart 7 år. Vi har snakket flere ganger om vi bare skal gå fra hverandre siden det vi har er bare vennskap. Det er null sex eller nærhet. Jeg har tatt opp problemet flere ganger da jeg er avhengig av dette med den jeg er sammen med.

Nå har jeg møtt en annen plutselig ut av det blå. Kun pratet sammen. Han bor i Usa. Kom som ett sjokk på meg. Og jeg liker han så utrulig godt. Vi har mye til felles. Og prater hele dagene.

Men er så redd for å såre samboer. 

Hva gjør jeg?!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Ei venninne av meg opplevde ca det samme. Gikk fint å få det overstått for hennes del men hun måtte bare ha en god nok grunn til å komme seg ut av forholdet. 

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Først vil jeg si at det er alt for sent å tenke på å være redd for å såre samboer. Du skylder han sannheten.

Videre vil jeg si at hvis dette er en du har møtt på nett så er det ikke umulig at du snakker med en kjærlighetssvindler. ALDRI gi fra deg personlige detaljer eller penger.

Til slutt så ønsker jeg deg lykke til. Uansett om det er svindler eller ikke så må samboeren din få sannheten.

Anonymkode: f1a17...600

• Nyttig 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Si Fra til partneren din, og vær veldig veldig forsiktig så du ikke blir lovebombet av amerikaneren. Du vet, litt dødt forhold og plutselig møter du noen som lover gull og grønne skoger i øst og vest, det kan være helt utrolig deilig å endelig føle seg sett og hørt. 

Men bruk hodet og ikke gi penger. 

Anonymkode: 67a49...994

• Nyttig 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Bil123 skrev (7 timer siden):

Jeg har samboer, snart 7 år. Vi har snakket flere ganger om vi bare skal gå fra hverandre siden det vi har er bare vennskap. Det er null sex eller nærhet. Jeg har tatt opp problemet flere ganger da jeg er avhengig av dette med den jeg er sammen med.

Nå har jeg møtt en annen plutselig ut av det blå. Kun pratet sammen. Han bor i Usa. Kom som ett sjokk på meg. Og jeg liker han så utrulig godt. Vi har mye til felles. Og prater hele dagene.

Men er så redd for å såre samboer. 

Hva gjør jeg?!

I USA faktisk. Skal du flytte dit? Dette kommer til å dø ut veldig raskt. Å ødelegge samboerskapet på bakgrunn av det er idioti. 

Anonymkode: 902cc...6ce

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...