NordicViking Skrevet 26. november 2024 #1 Del Skrevet 26. november 2024 I TVNorges nye julekalender "Nissesvingen" ligger selveste Julenissen for døden, og hans eneste håp for å overleve er en magisk medaljong som Nisserådet finner på internett. Judas (Selda Ekiz), nestkommanderende Julenisse, må sende ut en ekspedisjon for å hente den magiske medaljongen i post-i-butikk på en øde bensinstasjon. Ekspedisjonen, bestående av de tre komplett ubrukelige nissene Rolf (Morten Ramm), Trond (John Brungot) og Jerry (Calle Hellevang-Larsen), har en svært farlig reise foran seg, og kun de kan redde Julenissen og selva jula. (Discovery) (TV2) Premieren er søndag 1. desember klokken 20:00. 🎅 ... 'Nissesvingen' ser ut til å være en julekalender helt utenom det vanlige, og produsenten har fått laget flere spesialkomponerte sanger som de håper kan bli store julehits. Sangen 'Julefyllekule' må ses.... og høres. 4 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
NordicViking Skrevet 26. november 2024 Forfatter #2 Del Skrevet 26. november 2024 'NILF' - Offisiell musikkvideo fra Nissesvingen. ... 3 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
MarianneE Skrevet 27. november 2024 #3 Del Skrevet 27. november 2024 Frister lite for å være ærlig 6 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Irja Skrevet 27. november 2024 #4 Del Skrevet 27. november 2024 Gleder meg stort! 🤶🏻🎅🏼 3 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
NordicViking Skrevet 27. november 2024 Forfatter #5 Del Skrevet 27. november 2024 MarianneE skrev (13 timer siden): Frister lite for å være ærlig Blir sikkert mye rølp, men vil gi det en sjanse og se de første par episodene. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 29. november 2024 #6 Del Skrevet 29. november 2024 Nei, takk. Anonymkode: 0128c...535 2 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Fjugur Skrevet 29. november 2024 #7 Del Skrevet 29. november 2024 Jeg har likt de tidligere, nissene på låven og nisser over skog og hei, men av det jeg ser på teaseren, frister den ikke noe særlig. Ble ikke akkurat mer fristet etter å ha lest anmeldelsen i Aftenposten heller, så står over denne. 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Sam Fox Skrevet 29. november 2024 #8 Del Skrevet 29. november 2024 NordicViking skrev (På 27.11.2024 den 0.01): 'NILF' - Offisiell musikkvideo fra Nissesvingen. ... Slik musikk (om man kan kalle det musikk) som dette er så jævlig å høre på at jeg glatt kan hoppe over dette. Ser heller Dagsrevyen to ganger. 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
MarianneE Skrevet 29. november 2024 #9 Del Skrevet 29. november 2024 Fjugur skrev (55 minutter siden): Jeg har likt de tidligere, nissene på låven og nisser over skog og hei, men av det jeg ser på teaseren, frister den ikke noe særlig. Ble ikke akkurat mer fristet etter å ha lest anmeldelsen i Aftenposten heller, så står over denne. Enig. Nissene på Låven er helt fantastisk 3 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 29. november 2024 #10 Del Skrevet 29. november 2024 Sam Fox skrev (52 minutter siden): Slik musikk (om man kan kalle det musikk) som dette er så jævlig å høre på at jeg glatt kan hoppe over dette. Ser heller Dagsrevyen to ganger. Jeg trur det er poenget. Det er å gjøre narr av sånn musikk. Anonymkode: 6411c...0aa 5 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Hensatt Skrevet 3. desember 2024 #11 Del Skrevet 3. desember 2024 (endret) Sett 1,5 episode. Måtte bare skru av. Skjønte hverken konseptet eller hvilken sjanger. Sikkert blitt for gammel for å skjønne humoren, men rart at en serie full av kjente skuespillere og komikere ikke får det til å rykke i munnviken en eneste gang... Endret 4. desember 2024 av Hensatt Skrivefeil 3 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Kålrota Skrevet 3. desember 2024 #12 Del Skrevet 3. desember 2024 En episode holdt her. Livet er for kort. 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Nowayback Skrevet 3. desember 2024 #13 Del Skrevet 3. desember 2024 Frister ikke. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Pippi Lotta Skrevet 4. desember 2024 #14 Del Skrevet 4. desember 2024 Jeg har sett to episoder, men tror ikke det blir flere. Var veldig rotete og litte sammenhengende synes jeg. Humoren traf meg ikke heller, er kansje blit for gammel. Nissene i bingen og 24 stjerners julekalender er gøy da, så jeg greier meg uten Nissene i svingen. 3 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
yamask Skrevet 4. desember 2024 #15 Del Skrevet 4. desember 2024 Kjempeskuffende program. Med den casten burde det vært bedre. 3 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Pippi Lotta Skrevet 5. desember 2024 #16 Del Skrevet 5. desember 2024 yamask skrev (21 timer siden): Kjempeskuffende program. Med den casten burde det vært bedre. Ja, det tenkte jeg også! Forstår ikke hvordan de har fått Kale og Else med på noe sånnt, det er jo mange av de skuespilerne som pleier å være morsome. 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
NordicViking Skrevet 5. desember 2024 Forfatter #17 Del Skrevet 5. desember 2024 Anmeldelsene fra norske media varierer. VG triller 1, Aftenposten triller 2, P3 triller 3, og Dagbladet triller 5. Etter de fem første episodene så er jeg litt skuffet. Regnet med at det ville bli mye rølp, og det har det blitt. Kan ikke tenke meg at dette blir en klassiker, med mindre det tar seg betraktelig opp i de neste episodene. Det eneste interessante blir hvilke kjendiser som dukker opp framover. Kommer nok til å få med meg noen episoder til, så får vi se om jeg henger med helt fram til jul. 3 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Hensatt Skrevet 6. desember 2024 #18 Del Skrevet 6. desember 2024 NordicViking skrev (På 5.12.2024 den 22.58): Anmeldelsene fra norske media varierer. VG triller 1, Aftenposten triller 2, P3 triller 3, og Dagbladet triller 5. Etter de fem første episodene så er jeg litt skuffet. Regnet med at det ville bli mye rølp, og det har det blitt. Kan ikke tenke meg at dette blir en klassiker, med mindre det tar seg betraktelig opp i de neste episodene. Det eneste interessante blir hvilke kjendiser som dukker opp framover. Kommer nok til å få med meg noen episoder til, så får vi se om jeg henger med helt fram til jul. Problemet er at det er hverken eller. For lite rølp til at det er morsomt, for lite folkelig til at det er "koselig" og for lite handling til at det er spennende å følge med på. Når det bare er litt av alt, blir sluttresultatet som en kjedelig brun saus. 6 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
CrazyCatLady2500 Skrevet 11. desember 2024 #19 Del Skrevet 11. desember 2024 Er det bare jeg som synes det er kjempemorsomt? 🤭😅 1 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Fame Skrevet 11. desember 2024 #20 Del Skrevet 11. desember 2024 Herrefred så utrolig dårlig dette er Og Morten Ramm er en helt utrolig kjip fyr 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå