AnonymBruker Skrevet 3 timer siden #1 Del Skrevet 3 timer siden Samboeren min og jeg har lenge lekt med tanken om å ha med en annen mann (BBC) Tanken tenner meg også å ha sex med en mørk mann. Samboeren min liker tanken på at jeg skal bli knullet av en mørk hunk, mens han ser på eller er med. Han er ikke cuckhold som liker å bli ydmyket og lignende men en dominant Stag. Noen som har erfaring med dette? Å hvor finner man menn som er med på slikt? Er ikke noe BBC forum her i norge så vidt jeg vet. Anonymkode: f0281...0fe Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 2 timer siden #2 Del Skrevet 2 timer siden Tinder. Hvor som helst, de kommer til å stå i kø 😅 Anonymkode: 2bcb0...994 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 2 timer siden #3 Del Skrevet 2 timer siden Nakentid - flust av menn Anonymkode: bf0b3...33c Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 2 timer siden #4 Del Skrevet 2 timer siden Tror ikke du trenger å gå lengre enn til nærmeste rema 1000 Anonymkode: af35a...1ae 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 2 timer siden #5 Del Skrevet 2 timer siden Fetlife Anonymkode: cedad...802 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 2 timer siden #6 Del Skrevet 2 timer siden AnonymBruker skrev (6 minutter siden): Nakentid - flust av menn Anonymkode: bf0b3...33c Er det ikke bare hvite slitne gubber der inne?🤭 Anonymkode: f0281...0fe Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 2 timer siden #7 Del Skrevet 2 timer siden AnonymBruker skrev (7 minutter siden): Tinder. Hvor som helst, de kommer til å stå i kø 😅 Anonymkode: 2bcb0...994 Ble bannet på tinder🤭 Da vi la ut «annonse» Anonymkode: f0281...0fe Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 2 timer siden #8 Del Skrevet 2 timer siden AnonymBruker skrev (5 minutter siden): Tror ikke du trenger å gå lengre enn til nærmeste rema 1000 Anonymkode: af35a...1ae Hvordan formidle det? I kassa?😅 «hei du er utenlandsk, kjekk og mørk, du er ikke tilfeldigvis interesert i å være med hjem?» Anonymkode: f0281...0fe 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 2 timer siden #9 Del Skrevet 2 timer siden Er ikke interesert i å finne en random på byen. Anonymkode: f0281...0fe Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 2 timer siden #10 Del Skrevet 2 timer siden Kopier opp masse papirlapper og lim dem opp på oppslagstavler og lyktestolper, og hvis du er heldig, kommer noen til å ta kontakt etter hvert. Det er også en fordel å ta med telefonnummeret, slik at de som finner interesse i dette, har mulighet til å ringe. Lykke til ...! Anonymkode: 03599...f0d Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 2 timer siden #11 Del Skrevet 2 timer siden Sukk for en dekadent tråd. Anonymkode: 74b3f...5a7 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå