Mannjessheim1984 Skrevet 26. november 2024 #1 Del Skrevet 26. november 2024 Hei, Hva tror dere? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Mmmwhatever Skrevet 26. november 2024 #2 Del Skrevet 26. november 2024 Jeg tenker det var helt riktig at hun ikke vant i akkurat dette nominasjonsvalget, og at lokalpolitikken og lokal tilknytning trumfer Hadias ambisjoner. Men det vil jo være ille hvis Hadia Tajik forsvinner ut av Stortinget, hvis Giske kommer inn! Jeg gremmes ved tanken på hvor fornøyd TG sikkert er nå. 4 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
cerruti Skrevet 26. november 2024 #3 Del Skrevet 26. november 2024 Gleder meg til at Giske kommer tilbake. Norges beste politiker. 4 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Mmmwhatever Skrevet 26. november 2024 #4 Del Skrevet 26. november 2024 cerruti skrev (2 minutter siden): Gleder meg til at Giske kommer tilbake. Norges beste politiker. Hjelper ikke det når moralen hans er på bunn. Og det er helt åpenbart at hans personlige ambisjoner trumfer partiets beste. Den rå maktkampen som utspiller seg i Trøndelag er virkelig skadelig for partiet. TG representerer fortiden, ikke fremtiden. 14 6 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Madame Butterfly Skrevet 27. november 2024 #5 Del Skrevet 27. november 2024 Bra hun er ute. Det nye lokallaget hennes, vil ha inn nytt blod, det er bra. @Mmmwhatever snakker om den rå maktkampen i Trøndelag som ødelegger partiet. Den rå maktkampen som pågikk nasjonalt med Tadjik i spissen, som kalles Giskesaken, ødela mye for partiet. Den ble lansert for at Hadia skulle inn, og da måtte Trond ut. Det var egeninteresse over partiets interesse. Nå har medlemmene talt, og de vil ikke ha henne der. Hele snuskete pendlerbolig saken tyder på at det mangler noe. Karre til seg selv, karre til seg selv. (når det gjelder det som skjer i Trøndelag er jeg ikke sikker på om jeg har forstått det riktig) Det er tragisk at gode gamle Arbeiderpartiet er blitt et pampe parti, med yrkespolitikere. 6 3 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
LiseTV Skrevet 27. november 2024 #6 Del Skrevet 27. november 2024 Giske er en riktig arbeider venn. Støre og co er langt inn i høyre. 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Illuminatum Skrevet 27. november 2024 #7 Del Skrevet 27. november 2024 LiseTV skrev (3 timer siden): Giske er en riktig arbeider venn. Støre og co er langt inn i høyre. Støre er da langt fra høyremann. Ekstrem økning i utbytteskatten, økning i fomuesskatten, innføring av flere ekstraskatter for næringslivet og ingen hjelp til strømutgifter for bedrifter er bare noe av hva Støre står bak. Konkursene øker, mens næringsliv som har sugerør i statskassen øker. Flere store industribyggere har flyttet fra landet og dette fører allerede til store konsekvenser for kommuner og samfunn og i årene fremover vil det bare blir større konsekvenser. På få år har Norge gått fra å være ansett som et stabilt land for investering. Nå endres rammevilkår over natten og ønske om å investere i Norge er på lavmål. Dog ikke der det er mulighet for store sugerør inn i statskassen, som batterifabrikker. 4 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Granitta Skrevet 27. november 2024 #8 Del Skrevet 27. november 2024 Planlegger sikkert comeback. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Callisto83 Skrevet 27. november 2024 #9 Del Skrevet 27. november 2024 Jeg mistet sansen for henne etter pendlerbolig saken. Plutselig skjønte hun ingenting stakkar, selv om hun har mastergrad i rettsvitenskap? Den kjøper jeg ikke. Men hun får ha lykke til videre. 7 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Melkebarten Skrevet 27. november 2024 #10 Del Skrevet 27. november 2024 Mannjessheim1984 skrev (21 timer siden): Hei, Hva tror dere? Jeg er så drittlei det mennesket det. Jeg orker faktisk ikke å høre på henne engang, men kjenner jeg folk rett så er hun tilbake på toppen. 6 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Equinox Skrevet 27. november 2024 #11 Del Skrevet 27. november 2024 Mannjessheim1984 skrev (På 26.11.2024 den 22.56): Hei, Hva tror dere? Får håpe hun husker hvor hun bor når hun skal hjem. 3 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Mannjessheim1984 Skrevet 28. november 2024 Forfatter #12 Del Skrevet 28. november 2024 Melkebarten skrev (18 timer siden): Jeg er så drittlei det mennesket det. Jeg orker faktisk ikke å høre på henne engang, men kjenner jeg folk rett så er hun tilbake på toppen. Helt enig. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå