Gå til innhold

Hadia Tajik ute - over og ut.

Anbefalte innlegg

Skrevet

Hei, 

Hva tror dere? 

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Jeg tenker det var helt riktig at hun ikke vant i akkurat dette nominasjonsvalget, og at lokalpolitikken og lokal tilknytning trumfer Hadias ambisjoner. Men det vil jo være ille hvis Hadia Tajik forsvinner ut av Stortinget, hvis Giske kommer inn! Jeg gremmes ved tanken på hvor fornøyd TG sikkert er nå. 

• Liker 5
  • Nyttig 2
Skrevet

Gleder meg til at Giske kommer tilbake. Norges beste politiker. 

• Liker 7
  • Nyttig 3
Skrevet
cerruti skrev (2 minutter siden):

Gleder meg til at Giske kommer tilbake. Norges beste politiker. 

Hjelper ikke det når moralen hans er på bunn. Og det er helt åpenbart at hans personlige ambisjoner trumfer partiets beste. Den rå maktkampen som utspiller seg i Trøndelag er virkelig skadelig for partiet. TG representerer fortiden, ikke fremtiden. 

• Liker 17
  • Nyttig 7
Skrevet

Bra hun er ute. Det nye lokallaget hennes, vil ha inn nytt blod, det er bra.
@Mmmwhatever snakker om den rå maktkampen i Trøndelag som ødelegger partiet. Den rå maktkampen som pågikk nasjonalt med Tadjik i spissen, som kalles Giskesaken, ødela mye for partiet. Den ble lansert for at Hadia skulle inn, og da måtte Trond ut. 
Det var egeninteresse over partiets interesse. Nå har medlemmene talt, og de vil ikke ha henne der.

Hele snuskete pendlerbolig saken tyder på at det mangler noe. Karre til seg selv, karre til seg selv. 

(når det gjelder det som skjer i Trøndelag er jeg ikke sikker på om jeg har forstått det riktig)

Det er tragisk at gode gamle Arbeiderpartiet er blitt et pampe parti, med yrkespolitikere. 

• Liker 11
  • Nyttig 3
Skrevet

Giske er en riktig arbeider venn. Støre og co er langt inn i høyre.

• Liker 2
  • Nyttig 1
Skrevet
LiseTV skrev (3 timer siden):

Giske er en riktig arbeider venn. Støre og co er langt inn i høyre.

Støre er da langt fra høyremann.

Ekstrem økning i utbytteskatten, økning i fomuesskatten, innføring av flere ekstraskatter for næringslivet og ingen hjelp til strømutgifter for bedrifter er bare noe av hva Støre står bak. Konkursene øker, mens næringsliv som har sugerør i statskassen øker. Flere store industribyggere har flyttet fra landet og dette fører allerede til store konsekvenser for kommuner og samfunn og i årene fremover vil det bare blir større konsekvenser. På få år har Norge gått fra å være ansett som et stabilt land for investering. Nå endres rammevilkår over natten og ønske om å investere i Norge er på lavmål. Dog ikke der det er mulighet for store sugerør inn i statskassen, som batterifabrikker.

• Liker 4
Skrevet

Planlegger sikkert comeback.

Skrevet

Jeg mistet sansen for henne etter pendlerbolig saken. Plutselig skjønte hun ingenting stakkar, selv om hun har mastergrad i rettsvitenskap? Den kjøper jeg ikke.

Men hun får ha lykke til videre.

• Liker 11
  • Nyttig 5
Skrevet
Mannjessheim1984 skrev (21 timer siden):

Hei, 

Hva tror dere? 

Jeg er så drittlei det mennesket det.

Jeg orker faktisk ikke å høre på henne engang, men kjenner jeg folk rett så er hun tilbake på toppen.

• Liker 7
  • Nyttig 3
Skrevet
Mannjessheim1984 skrev (På 26.11.2024 den 22.56):

Hei, 

Hva tror dere? 

Får håpe hun husker hvor hun bor når hun skal hjem.

• Liker 8
  • Nyttig 1
Skrevet
Melkebarten skrev (18 timer siden):

Jeg er så drittlei det mennesket det.

Jeg orker faktisk ikke å høre på henne engang, men kjenner jeg folk rett så er hun tilbake på toppen.

Helt enig.

• Liker 1
  • 1 måned senere...
Skrevet

Mye riktig flyt av karma at Hadia ble tatt i pendlersvindel, mens Trond har kommet seg tilbake.

• Liker 5
  • Nyttig 1
Skrevet

Håper hun kommer tilbake, flink dame for arbeidsfolk.

• 2 måneder senere...
Skrevet

Kommer Giske tilbake?

Skrevet
Mannjessheim1984 skrev (8 minutter siden):

Kommer Giske tilbake?

De kaller han visstnok Messias fra Trøndelag😜

• Nyttig 1
Skrevet

Hun blir statsminister en gang i fremtiden. Merk mine ord.

• Hjerte 1
Skrevet
Mannjessheim1984 skrev (På 22.3.2025 den 23.11):

Kommer Giske tilbake?

Om det var opp til meg , NEI! . Men AP har eit mannsvelde dei sit fast i, så skal ikkje forundre meg. Slipp yngre krefte fram.

• Nyttig 1
Skrevet
oss-to skrev (På 26.3.2025 den 13.02):

Om det var opp til meg , NEI! . Men AP har eit mannsvelde dei sit fast i, så skal ikkje forundre meg. Slipp yngre krefte fram.

Ja for meg. Ja til Giske som statsminister i flertalsregjering.

Skrevet
oss-to skrev (På 26.3.2025 den 13.02):

Har ungdommer i hus, har et inntrykk av hva som rører seg. Leste noe i Aftenposten om en videregående skole på Oslo Vest, akkurat rundt da delte jeg en vakt med en fra et annet sted i landet, der var der det visst også ille. Ser ut til at det gjelder over hele landet.

Tror ikke det blir noe mindre sexpress og #metoo om man slipper yngre garde til. Fra hva jeg får inntrykk av er det mye verre hva ungdommen nå går gjennom, enn hva jeg og hun jeg jobbet sammen med og diskuterte dette med (10 år yngre enn meg) har vært bort i. Eller hva det er kommet frem Giske bedrev i Ap.

For meg virker det som ungdommene lever i et svært så over seksualisert miljø. Med press fra alle kanter. Tviler på det er svaret.

Ufyselige mannfolk har det vært siden tidenes morgen. Heldigvis er ikke alle sånn. Ap har store problemer og Giske er en problematisk figur. 
Jeg tenker problemet er hvem de slipper frem, det kryr av umoralske mennesker, uten integritet (som andre partier). og da ikke bare på det seksuelle området. 

De jukser, svindler, stjeler og sexer, de er halv kriminelle hele/halve gjengen. 

De er ikke representative for befolkningen. De eier ingen skam. Det er ingen sosial korreksjon. At disse Giske sakene kom frem er del av intern maktkamp, i spissen sto skattesvindlerne Tadjik. Like moralsk korrupt hele gjengen. 

Og hvem skal korrigere dem? Den som jukset på eksamen? Eller kanskje fru innsidehandler?

Og dette er bare toppen av isfjellet. 

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...