AnonymBruker Skrevet 26. november 2024 #1 Skrevet 26. november 2024 Dørslaget jeg hadde (sånn til å renne av pasta og poteter og sånn) knakk. Jeg leter etter et nytt, men alt jeg finner er sånne store "boller" man heller måten oppi, de tar stor plass både i skap og oppvaskmaskin. Vil helst ha et lignende, flatt, halvsirkel, om man holder oppå kasserollen når man tømmer ut vannet. Eller heter det noe annet😅 Anonymkode: 1a49a...fb6
AnonymBruker Skrevet 26. november 2024 #2 Skrevet 26. november 2024 https://www.kitchentime.no/merkevarer/fiskars/functional-form-dorslag/?variantId=35787-01&country=NO&gad_source=1&gbraid=0AAAAADjAWVcVPilFfJn-XJMVWK_tJ3gDk&gclid=EAIaIQobChMImuyFrf76iQMVKxeiAx0V1DY1EAQYByABEgJhkfD_BwE Denne er sammenleggbar. Anonymkode: 4149d...63f 1
AnonymBruker Skrevet 26. november 2024 #3 Skrevet 26. november 2024 Grytesil. De har det bl.a på Tilbords Anonymkode: 15747...176 2 1
AnonymBruker Skrevet 27. november 2024 #4 Skrevet 27. november 2024 AnonymBruker skrev (11 timer siden): Dørslaget jeg hadde (sånn til å renne av pasta og poteter og sånn) knakk. Jeg leter etter et nytt, men alt jeg finner er sånne store "boller" man heller måten oppi, de tar stor plass både i skap og oppvaskmaskin. Vil helst ha et lignende, flatt, halvsirkel, om man holder oppå kasserollen når man tømmer ut vannet. Eller heter det noe annet😅 Anonymkode: 1a49a...fb6 Skal du ha et som ser ut som et halvt lokk med små hull i? De selger de flere steder. Google grytesil, så får du opp mange alternativer. Anonymkode: d4019...97f 2
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå