Melli34 Skrevet 26. november 2024 #1 Skrevet 26. november 2024 Har en gutt som får til å bæsje og fise uten problemer eller at de gjør spesielt vondt, men etter at han har bæsjet er de som han vil gjøre det igjen og presser seg virkelig i hele kroppen, men ingenting skjer.. han blir frustrert og du kan se på ham at har det vondt. Så går de fint en liten stund og så kommer de tilbake så de gjentas flere ganger. Når de skjer hjelper ingenting, vi prøver forskjellige stillinger, masserer magen, går med han, sitter med han men ingenting fungerer.. Jeg tror også de oppstår i forbindelse med at han blir ammet men jeg er ikke helt sikker men føler det. som når han spiser ammer slipper han plutselig fordi han har vondt eller smertene kommer litt senere i forbindelse med amming. Han svelger fortsatt luft, så det kan være det som sitter fast etter at jeg ammet sist? Vil gjerne høre hva dere synes, er det noe jeg spiser som han ikke tåler? Er det noe vi kan gjøre? Eller kjøp noe som lindrer smerten for ham. Tar imot alle tips!
AnonymBruker Skrevet 26. november 2024 #2 Skrevet 26. november 2024 Uff da. Hvor gammel er gutten? Anonymkode: 50311...87c
Melli34 Skrevet 26. november 2024 Forfatter #3 Skrevet 26. november 2024 AnonymBruker skrev (27 minutter siden): Uff da. Hvor gammel er gutten? Anonymkode: 50311...87c 3.5 mnd
AnonymBruker Skrevet 27. november 2024 #4 Skrevet 27. november 2024 Kan være noe du spiser. Ganske mye man kan prøve å kutte ut, men en ting av gangen regner jeg med. Står en del om det på nett. Mange som går gjennom dette og kutter ting fra sin egen diet. Eksempler er løk, gluten, melk (ikke bare laktose, kan reagere på melkeproteiner), evt andre ting men er de typiske. Barnet til søstera mi slet ekstremt mye med magen, de gikk til slutt over på mme da det var umulig å finne ut av, gått på avføringsmidler siden baby og går inn i tenårene snart... Anonymkode: d5dc7...999
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå