AnonymBruker Skrevet 4 timer siden #1 Del Skrevet 4 timer siden Noen som har lest dagens artikkel på VG+ og som ønsker å fortelle hva gjennombruddet går ut på? Anonymkode: 1238c...4d0 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
oss-to Skrevet 4 timer siden #2 Del Skrevet 4 timer siden Studien viser at det i dag er betydelig underforbruk av forebyggende medisiner – og betydelig overforbruk av såkalte anfallsmedisiner. Bruk medisin riktig fører til mindre smerter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anneofgreengables Skrevet 4 timer siden #3 Del Skrevet 4 timer siden Skrives også om Aquipta, den nye CGRP- hemmeren i tablettform som er ute av kroppen etter to dager. Er derfor enklere for de som planlegger graviditet enn de medisinene i sprøyter. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 4 timer siden #4 Del Skrevet 4 timer siden det sto vel at flere burde prøve seg på migreneforebyggende daglig ja, som blodtrykksmedisinen Candesartan. Jeg bruker denne og har opplevd en nedgang i anfall selv.. Anonymkode: b81d0...04f Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 4 timer siden #5 Del Skrevet 4 timer siden AnonymBruker skrev (21 minutter siden): Noen som har lest dagens artikkel på VG+ og som ønsker å fortelle hva gjennombruddet går ut på? Anonymkode: 1238c...4d0 Skaff deg bibliotekkort hos Deichman og du får gratis tilgang til pressreaders ved å logge deg inn og mengder av aviser. Anonymkode: b4e31...9e8 1 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 2 timer siden #6 Del Skrevet 2 timer siden Ikke noe nytt og revolusjonerende. Anonymkode: 0a85b...2be Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 2 timer siden #7 Del Skrevet 2 timer siden AnonymBruker skrev (2 timer siden): det sto vel at flere burde prøve seg på migreneforebyggende daglig ja, som blodtrykksmedisinen Candesartan. Jeg bruker denne og har opplevd en nedgang i anfall selv.. Anonymkode: b81d0...04f Jeg vet det ikke er lov å diskutere dosering her, men kan jeg spørre om du tar anbefalt dose mot migrene, eller mer/mindre enn anbefalt dose? Jeg har en del migrene selv, bruker candersartan i veldig lite dose for middels forhøyet blodtrykk, og lurer på om den lille dosen kan hjelpe på migrenen også🤔 Tør ikke ta så mye høyere dose, da jeg er redd for at blodtrykket da vil bli for lavt🤔 Anonymkode: 2d53f...09e Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå