AnonymBruker Skrevet 26. november 2024 #1 Del Skrevet 26. november 2024 Hvor lenge om gangen kan en 8mnd baby se på tv? Maks 30 min her i huset. Anonymkode: 58305...6ad Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 26. november 2024 #2 Del Skrevet 26. november 2024 De nye retningslinjene er jo at barn under 1 år ikke skal ha skjermtid. Vi hadde 0 skjerm for våre barn da de var så små. Lenge før noen retningslinjer. Hva skal en baby med skjerm? De trenger å se på folk og alt rundt seg... Anonymkode: 0a679...88c 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Bringy Skrevet 27. november 2024 #3 Del Skrevet 27. november 2024 Ungen vår roer seg og setter pris på å se på tv. Derfor tv Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Heln Skrevet 27. november 2024 #4 Del Skrevet 27. november 2024 Når mine var så små så kunne tv stå på, men satte aldri på noe spesifikt for dem å se. 8 mmd gamle babyer setter mer pris på et ansikt å herme etter enn farger på en skjerm Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 27. november 2024 #5 Del Skrevet 27. november 2024 Vi setter ungen i vippestol foran storskjermen, med en gang vi kommer hjem fra føden. Blir jo noen timer til dagen. Får mat mellom programmene. Barnet liker best å sove dupp med tv'n på. Anonymkode: 0327c...d26 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 27. november 2024 #6 Del Skrevet 27. november 2024 Gjør vårt beste for at det ikke skal bli noe TV i det hele tatt, siden vi mener Skjermbrukutvalgets vurdering om at skjermbruk for barn under 2 år sannsynligvis ikke bidrar noe positivt virker fornuftig. Hender selvfølgelig at det blir noe TV i bakgrunnen, men sjelden mer enn en halvtime i uka. Anonymkode: 22bfb...d1b Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 27. november 2024 #7 Del Skrevet 27. november 2024 Vi hadde ingen tv da han var 8 mnd. Prøver å holde null skjermtid frem til i hvert fall 2 år (fyller 2 om et par mnd). Han har sett en episode av Albert Åberg da både han og jeg var syk og jeg var i ferd med å gå på veggen. Han har heldigvis ikke mast om å se mer foreløpig. Anonymkode: 61ad3...49b Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 27. november 2024 #8 Del Skrevet 27. november 2024 hn hadde ingen intresse for tven før hn var 10 mn da så hn stort sett kun på fantorangen og ikke de programene i mellom Anonymkode: 4e32d...9e0 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå