AnonymBruker Skrevet 2 timer siden #1 Del Skrevet 2 timer siden 30 år gammelt flisebad De som bygget baderommet vårt må ha gjort noe veldig riktig siden klesvasken tørker superraskt - i løpet av få timer så er det tørt selv om jeg har varmekablene bare svakt på. Åpent vindu mens det tørker viftene bruker jeg ikke siden de drar mye strøm.Sommer som vinter tørker tøyet i en fei Frister ikke å bygge nytt bad siden jeg ikke er sikker på om nye håndverkere gjør en like bra jobb med fliser og membran. Hvorfor rive noe jeg er så fornøyd med selv om det kosmetisk for mange er utdatert Hva er andres erfaringer når det gjelder dette? Anonymkode: c5408...fe1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 2 timer siden #2 Del Skrevet 2 timer siden Jeg skjønner ikke hvordan klestørk kan ha noe med fliser og membran å gjøre. Anonymkode: 4cd9c...35a 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 2 timer siden #3 Del Skrevet 2 timer siden Fliser og membran har ingenting å si for hvordan klesvasken din tørker. Anonymkode: 373f2...012 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 2 timer siden #4 Del Skrevet 2 timer siden AnonymBruker skrev (3 minutter siden): viftene bruker jeg ikke siden de drar mye strøm Anonymkode: c5408...fe1 Hvor mye sparer du på å ikke bruke baderomsviften? Anonymkode: 4cf7d...5a1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 1 time siden #5 Del Skrevet 1 time siden God sirkulasjon i rommet. Damp dras hurtig ut av rommet. Bodd i rå kjellerleilighet før der tørket det sakte Anonymkode: c5408...fe1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå