Gå til innhold

Den beste Johnny Deep filmen  

36 stemmer

1. 1. Den beste Johnny Deep filmen

• Finding Neverland ( 2004 )
      3
    • Charlie og Sjokolade fabriken ( 2005 )
      1
    • Edward saksehanden ( 1990 )
      11
    • Pirats of the carebians ( 2003 )
      8
    • Sleepy Hollow ( 1999 )
      3
    • Don Juan DeMarco ( 1995 )
      3
    • What`s Eating Gilbert Grape ( 1993 )
      7
    • Blow ( 2001 )
      0

Anbefalte innlegg

Gjest King James
Skrevet

Jeg kan jo ikke skrive alle filmene. Men hvilken av disse Johnny Deep filmene er best ?.

Etter mitt eget syn så er den beste Johnny Deep filmen. Finding Neverland...

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Jeg synes han er deilig i både Chocolat, Don Juan De Marco og Pirates of the Caribbean.

Det er umulig å si hva som er best... fyren er jo utrulig sexy..... Heldige Vanessa!!!

Gjest gjest1
Skrevet

Edward Scissorhands syns jeg er fin. Men forferdelige sladrekjerringer i det nabolaget :D

Gjest gjest1
Skrevet (endret)

Jeg liker rollen hans i Sleepy Hollow. En mann som er lidenskapelig opptatt av vitenskapen. Men vitenskapen har ikke kommet så veldig langt i hans levetid, så han må finne opp all slags rare konstruksjoner og hjelpemidler.

Endret av soleil~noir
Gjest Gjest_våken_*
Skrevet

Jeg må si jeg liker Pirates of the Caribbean utrolig godt. Og From Hell... og...og egentlig alle filmene. Han er en merkelig skrue og utrolig sexy

:hjerter: me like :)

Skrevet

Jeg har ikke sett alle filmene, og kan vel egentlig derfor ikke vurdere skuespiller prestasjon i de forskjellige, men jeg smeltet av Edward Scissorhands. :)

Gjest Bellatrix
Skrevet (endret)

Gilbert Grape. Men han heter vel Johnny Depp?

Endret av Bellatrix
Gjest King James
Skrevet

Nei han heter egentlig John Christopher Deep II ( Det er det hans føder navn er )

Men ja han heter Johnny Depp

Gjest Bellatrix
Skrevet
Nei han heter egentlig John Christopher Deep II ( Det er det hans føder navn er )

Men ja han heter Johnny Depp

Vel, så vidt jeg vet så står det Johnny Depp på rollelisten der han er med.

Gjest King James
Skrevet

ja men på IMDB ( Internet movie datebase ) Så står det at føder navnet er John Christopher Deep II

Men han bruker Johnny Depp....

Gjest Bellatrix
Skrevet

Ettersom jeg sjelden søker opp hva skuepsillere het da de ble døpt så bruker jeg det navnet de selv bruker. Da jeg åpnet denne tråden var jeg usikker på hvem du mente. Kanskje du får flere svar hvis du bruker navn folk kjenner på skuespillere?

Gjest Gjest
Skrevet
ja men på IMDB ( Internet movie datebase ) Så står det at føder navnet er John Christopher Deep II

Ikke Deep, men Depp. Står det på min skjerm i alle fall...

Skrevet

Herregud da, han heter DEPP! Jeg har blitt kjempefan av han, ikke bare på grunn av utseende. Han er utrolig dyktig skuespiller og det er en fryd å se på han. Han har så mange strenger å spille på. Dessuten velger han alltid spennende filmer og roller, som jeg personlig liker. Jeg syns det er vanskelig å velge ut en film, men han er jo brilliant i Pirates.

Gjest Gjest
Skrevet

Jeg vet det..Jeg ville se hvor lang tid det tok for noen reagerte..Tok lenger tid en jeg trodde.

Gjest Gjest
Skrevet
Ettersom jeg sjelden søker opp hva skuepsillere het da de ble døpt så bruker jeg det navnet de selv bruker. Da jeg åpnet denne tråden var jeg usikker på hvem du mente. Kanskje du får flere svar hvis du bruker navn folk kjenner på skuespillere?

Også var det å friske opp i kortidshukommelsen hvordan vi synes vi skal behandle folk med dysleksi :hjerte: Vil tro de fleste skjønner hvilken skuespiller det er snakk om.

Av filmene du nevner synes jeg Edward Scissorhands er desidert best. Finding neverland har jeg ikke sett. Johnny Depp er en kjempebra skuespiller.

Gjest Bellatrix
Skrevet
Også var det å friske opp i kortidshukommelsen hvordan vi synes vi skal behandle folk med dysleksi :hjerte: Vil tro de fleste skjønner hvilken skuespiller det er snakk om.

Av filmene du nevner synes jeg Edward Scissorhands er desidert best. Finding neverland har jeg ikke sett. Johnny Depp er en kjempebra skuespiller.

Jeg har skjønt at King James har dysleksi, men han bør lære seg å skrive navn riktig. Jeg kjenner ikke til J. Deep.

Gjest Gjest_King James_*
Skrevet

Jeg vet hvordan Johnny Depp staves. Men når man har dysleksi så kan slike idiotiske skrivefeil komme uten at man egentlig legger merke til det.

de skrivefeil jeg har er aldri bevist....

Gjest -eline-
Skrevet

Utrolig vanskelig å velge... Han er en utrolig dyktig skuespiller, og han tolker de forskjellige rollene på forskjellige måter som gjør filmene han spiller i virkelig bra. (selv om han har noen blemmer på cv'n han og... The Astronaut's Wife feks var ingen fantastisk film) Jeg tror jeg ender opp på Edward Scissorhands, men jeg elsker rollen hans i Sleepy Hollow, Finding Neverland var en utrolig vakker film og Captain Jack Sparrow er jo tidenes pirat... Chocolat er også nydelig... Og Ed Wood og... Tror jeg må ha meg et Johnny Depp-maraton snart ;)

Husker jeg så "Cry Baby" på tidlig 90-tallet...*mimre* En ting; Johnny Depp er en som har bare har blitt kjekkere med årene :sjarmor:

Skrevet
Husker jeg så "Cry Baby" på tidlig 90-tallet...*mimre* En ting; Johnny Depp er en som har bare har blitt kjekkere med årene  :sjarmor:

Enig :) Har du sett tv-serien han var med i? 21st jump street fra 83-84? :)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...