AnonymBruker Skrevet 26. november 2024 #1 Del Skrevet 26. november 2024 Denne meldingen får jeg når jeg prøver å logge meg inn på TUI..Hva skal jeg gjøre for å gjenopprette tilgang? Må tilføye at jeg har hatt problemer med å komme inn på bestillingen jeg har der,nytter ikke å endre passord der heller. Har ikke problemer med andre sider. Anonymkode: 86277...232 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 27. november 2024 #2 Del Skrevet 27. november 2024 Hva sier kundestøtten hos TUI da? Anonymkode: ebed4...6d8 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
TBL12 Skrevet 27. november 2024 #3 Del Skrevet 27. november 2024 Prøv via en annen nettleser? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 27. november 2024 #4 Del Skrevet 27. november 2024 AnonymBruker skrev (5 timer siden): Hva sier kundestøtten hos TUI da? Anonymkode: ebed4...6d8 Ringte de for en tid siden da jeg"bare" hadde problemer med avvist passord. Ingen hjelp å få der. Må vel ringe de igjen, da jeg ikke kommer inn på TUI i det hele tatt.. TS. Anonymkode: 86277...232 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 27. november 2024 #5 Del Skrevet 27. november 2024 TBL12 skrev (3 timer siden): Prøv via en annen nettleser? Har prøvd det også, gikk ikke🥺.TS. Anonymkode: 86277...232 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 27. november 2024 #6 Del Skrevet 27. november 2024 clear cookies i browseren din.. Anonymkode: 11b9e...599 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 27. november 2024 #7 Del Skrevet 27. november 2024 AnonymBruker skrev (6 minutter siden): Ringte de for en tid siden da jeg"bare" hadde problemer med avvist passord. Ingen hjelp å få der. Må vel ringe de igjen, da jeg ikke kommer inn på TUI i det hele tatt.. TS. Anonymkode: 86277...232 Du vet du kan chatte med dem også? Accsess denied betyr rett og slett at linken du prøver å komme inn på, har du ikke autorisasjon til å se. Jeg har selv hatt problemer med at bestillingen jeg nettopp gjorde hos TUI, ikke var synlig på min hjemmeside, fikk ei heller e-post/SMS med bestillingsnr. Kontaktet dem på chat, og kundeoperatøren så min bestilling, og jeg spurte om de hadde problemer med nettsiden eller systemet, men ingen svar på det. Kontakt dem evt på chat Funker det å logge inn på appen dems? isåfall sjekk dette FØR du ringer/chatter med dem. Jo mer info du har, jo enklere blir det å pinpointe hvor problemet ligger Anonymkode: 6f8c1...aef Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå