Gå til innhold

"Access Denied"?

AnonymBruker

Anbefalte innlegg

Denne meldingen får jeg når jeg prøver å logge meg inn på TUI..Hva skal jeg gjøre for å gjenopprette tilgang?  Må tilføye at jeg har hatt problemer med å komme inn på bestillingen jeg har der,nytter ikke å endre passord der heller. Har ikke problemer med andre sider.

Anonymkode: 86277...232

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

AnonymBruker skrev (5 timer siden):

Hva sier kundestøtten hos TUI da?

Anonymkode: ebed4...6d8

Ringte de for en tid siden da jeg"bare" hadde problemer med avvist passord. Ingen hjelp å få der. Må vel ringe de igjen, da jeg ikke kommer inn på TUI i det hele tatt.. TS.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

TBL12 skrev (3 timer siden):

Prøv via en annen nettleser?

Har prøvd det også, gikk ikke🥺.TS.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

AnonymBruker skrev (6 minutter siden):

Ringte de for en tid siden da jeg"bare" hadde problemer med avvist passord. Ingen hjelp å få der. Må vel ringe de igjen, da jeg ikke kommer inn på TUI i det hele tatt.. TS.

Du vet du kan chatte med dem også?

Accsess denied betyr rett og slett at linken du prøver å komme inn på, har du ikke autorisasjon til å se.

Jeg har selv hatt problemer med at bestillingen jeg nettopp gjorde hos TUI, ikke var synlig på min hjemmeside, fikk ei heller e-post/SMS med bestillingsnr. Kontaktet dem på chat, og kundeoperatøren så min bestilling, og jeg spurte om de hadde problemer med nettsiden eller systemet, men ingen svar på det.

Kontakt dem evt på chat :)

Funker det å logge inn på appen dems? isåfall sjekk dette FØR du ringer/chatter med dem. Jo mer info du har, jo enklere blir det å pinpointe hvor problemet ligger

Anonymkode: 6f8c1...aef

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...