Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Gjest Gjest
Skrevet

Har noen prøvd den nye gilette-høvelen med batteri? Er den bra? Hva er egentlig vitsen?

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Har brukt den og den er ikke bedre enn andre. Men det er dyrer blad til den. Går tilbake til den gamle typen snart.

Gjest Elfrida
Skrevet

Jo altså, :rodme: hvis atte du står i dusjen og skal barbere deg nedentil så kiler det jo veldig deilig da. :sjarmor:

Skrevet

Spar deg pengene.....er IKKE et hår :) he he... bedre enn de andre, synes nå jeg ihvertfall

Gjest Gjesta
Skrevet
Jo altså,  :rodme: hvis atte du står i dusjen og skal barbere deg nedentil så kiler det jo veldig deilig da. :sjarmor:

:ler:

Skrevet

Jeg har lånt min samboers sin (han fikk den av meg til jul...), og jeg synes den er bra!

Under armene (f.eks.) så trenger man såvidt være nær huden. Synes det går mye fortere enn med vanlig høvel. :)

• 2 uker senere...
Gjest Gjest_gjest_*
Skrevet

Menneh, er den liksom sånn at den dirrer...? Er det ikke mye lettere å få kuttet seg da a? Jeg tror at den bare ble funnet opp for at det skulle være behagelig... Mener å ha lest det et sted.

Skrevet
Jo altså,  :rodme: hvis atte du står i dusjen og skal barbere deg nedentil så kiler det jo veldig deilig da. :sjarmor:

:overrasket:

Tror nok det kan ta en stund til jeg går over til leker med barberblader på.

Gjest Bite me
Skrevet

Du har et poeng :ler:

Skrevet

Synes ikke det dirrer så mye. Det er lettere å barbere, for man slipper å trykke på høvelen.

Gjest Elfrida
Skrevet

:) Barberbladene er avtagbare, hvis man plutselig skulle få lyst til å ta dem av.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...