Gjest Gjest Skrevet 1. mars 2006 #1 Skrevet 1. mars 2006 Har noen prøvd den nye gilette-høvelen med batteri? Er den bra? Hva er egentlig vitsen?
Transe Skrevet 1. mars 2006 #2 Skrevet 1. mars 2006 Har brukt den og den er ikke bedre enn andre. Men det er dyrer blad til den. Går tilbake til den gamle typen snart.
Gjest Elfrida Skrevet 1. mars 2006 #3 Skrevet 1. mars 2006 Jo altså, hvis atte du står i dusjen og skal barbere deg nedentil så kiler det jo veldig deilig da.
anna-josefine Skrevet 2. mars 2006 #4 Skrevet 2. mars 2006 Spar deg pengene.....er IKKE et hår he he... bedre enn de andre, synes nå jeg ihvertfall
Gjest Gjesta Skrevet 2. mars 2006 #5 Skrevet 2. mars 2006 Jo altså, hvis atte du står i dusjen og skal barbere deg nedentil så kiler det jo veldig deilig da. ←
lillesky Skrevet 2. mars 2006 #6 Skrevet 2. mars 2006 Jeg har lånt min samboers sin (han fikk den av meg til jul...), og jeg synes den er bra! Under armene (f.eks.) så trenger man såvidt være nær huden. Synes det går mye fortere enn med vanlig høvel.
Gjest Gjest_gjest_* Skrevet 10. mars 2006 #7 Skrevet 10. mars 2006 Menneh, er den liksom sånn at den dirrer...? Er det ikke mye lettere å få kuttet seg da a? Jeg tror at den bare ble funnet opp for at det skulle være behagelig... Mener å ha lest det et sted.
hecuba Skrevet 10. mars 2006 #8 Skrevet 10. mars 2006 Jo altså, hvis atte du står i dusjen og skal barbere deg nedentil så kiler det jo veldig deilig da. ← Tror nok det kan ta en stund til jeg går over til leker med barberblader på.
Gjest Bite me Skrevet 10. mars 2006 #9 Skrevet 10. mars 2006 Tror nok det kan ta en stund til jeg går over til leker med barberblader på. ← Du har et poeng
lillesky Skrevet 10. mars 2006 #10 Skrevet 10. mars 2006 Synes ikke det dirrer så mye. Det er lettere å barbere, for man slipper å trykke på høvelen.
Gjest Elfrida Skrevet 10. mars 2006 #11 Skrevet 10. mars 2006 Tror nok det kan ta en stund til jeg går over til leker med barberblader på. ← Barberbladene er avtagbare, hvis man plutselig skulle få lyst til å ta dem av.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå