AnonymBruker Skrevet onsdag kl 18:28 #21 Del Skrevet onsdag kl 18:28 AnonymBruker skrev (På 26.11.2024 den 17.19): Trening er det ikke akkurat. Pilates derimot. Yoga hjelper på bøy og tøy og mykne opp. Kan være avslappende Anonymkode: f6c19...246 Det kommer vel ann på hvilken yogaform du praktiserer. Var på kurs i går. Vi stod vel på hender 45 minutter i løpet av to timer. Aldri vært så svett før jeg. Anonymkode: 774d7...79f 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Nopeee Skrevet onsdag kl 18:32 #22 Del Skrevet onsdag kl 18:32 On 11/26/2024 at 6:00 PM, AnonymBruker said: Yoga er bortkastet tid med mindre det er en hobby du faktisk vil ha. Når jeg sier bortkastet.. Tenk deg: Blir du sterkere av 30 minutter styrketrening eller yoga? Bedre kondis av å jogge i 30 minutt eller yoga? Bedre fleksibilitet av spesifike tøyinger eller yoga? Det er ingenting yoga gjør som andre ting ikke gjør en million ganger bedre. Anonymkode: 1117c...5be Du blir sterkere i andre muskler enn ved vanlig styrketrening, samt at du trener bevegelighet, balanse og uttøying. Dessuten er det bra for fremgangen å variere treningen i steden for å bare drive med de samme push/pull øvelsene. 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Nopeee Skrevet onsdag kl 18:35 #23 Del Skrevet onsdag kl 18:35 On 11/26/2024 at 5:19 PM, AnonymBruker said: Trening er det ikke akkurat. Pilates derimot. Yoga hjelper på bøy og tøy og mykne opp. Kan være avslappende Anonymkode: f6c19...246 Nå er jo pilates delvis basert på yoga og inneholder mange elementer derifra. Og yoga er ekstremt variert, ikke noe problem med å finne en variant som gjør deg både svett og sliten 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet onsdag kl 18:36 #24 Del Skrevet onsdag kl 18:36 De som sier yoga bare er tull eller ikke gir dem noe, de har jo rett - for seg. For meg gir det mye 😊 Jeg har en kronisk sykdom som påvirker balansen, og for meg er yoga topp. Får trent balanse, myknet opp og styrket kroppen, i et rolig tempo som passer meg. Man må nesten bare prøve selv før man vet om man får noe ut av det eller ikke. Anonymkode: 2a6ca...516 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Nopeee Skrevet onsdag kl 18:38 #25 Del Skrevet onsdag kl 18:38 13 minutter siden, AnonymBruker said: Bare tull er det. Anonymkode: ef55b...43a Hvordan da, mener du? Er det tull å gå tur også kanskje? 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet onsdag kl 18:41 #26 Del Skrevet onsdag kl 18:41 Nopeee skrev (2 minutter siden): Hvordan da, mener du? Er det tull å gå tur også kanskje? Det var en yoda-vits, slapp av. Anonymkode: ef55b...43a Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Ludovica- Skrevet torsdag kl 11:04 #27 Del Skrevet torsdag kl 11:04 Jeg syns det er vanvittig kjedelig å prøvd flere ganger. Blir også distrahert og litt stressa av alle folka som puster høyt (stønner) rundt meg. Ubehagelig. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet torsdag kl 12:45 #28 Del Skrevet torsdag kl 12:45 Elsker yoga. Det er ikke en pulatrening. Det er en praksis man gjør for å komme i balanse og få indre fred med deg selv. I tillegg kommer fysisk pen holdning, vridninger, bøy og strekk som kroppen har veldig godt av. Det virker forebyggende på kropp og sinn. Alle skulle praktisert litt yoga Anonymkode: 3afdd...380 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Maud-1919 Skrevet torsdag kl 13:05 #29 Del Skrevet torsdag kl 13:05 For min del har der hjulpet mye å jobbe med pusten over mange år i yoga. Det gjør at jeg i dag lever med mindre stress, og jeg roer meg fort ned om jeg er stresset. Jeg vet hvilke knapper jeg skal trykke på. For meg er ikke yoga trening, men viktig for min mentale helse. Det holder meg i vater, gir meg en time-out hvor jeg henter meg inn. For meg har det blitt en del av min personlige hygiene. 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet torsdag kl 13:12 #30 Del Skrevet torsdag kl 13:12 Hva legger du at noe er "trening"? Det er ikke spesielt effektiv kardio-trening. Du får ikke høy nok puls. Det er ikke speielt effektivt som styrketrening. Du er begrenset av din egen kroppsvekt. Men det ER derimot god mobilitetstrening, god balansetrening, god kroppskontroll-trening, god mental trening. Jeg trener mye tung styrke, og løper og svømmer. Jeg bruker yoga som mobilitetstrening, i tillegg til at det er gøy å utfordre balanse og kroppskontroll, noe jeg sliter litt med. Jeg gjør også en del yoga kun for det mentale. Det er veldig avstressende, og er meditativt. Anonymkode: 43a69...723 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet torsdag kl 23:51 #31 Del Skrevet torsdag kl 23:51 Jeg har blitt sterkere, mykere, fått bedre holdning og balanse av ashtanga. Anonymkode: 15023...e23 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå