AnonymBruker Skrevet tirsdag kl 16:11 #1 Del Skrevet tirsdag kl 16:11 Hvordan ble det for deg etter dette? Er du tilbake i full jobb, og ikke har fatigue osv? Dette er jo noe som en kan få flere ganger også, siden herpes viruset blir for alltid i kroppen. Tusen takk for erfaringer og info hvis du eller noen andre du kjenner har hatt det. Anonymkode: 3a907...7c8 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet onsdag kl 02:22 #2 Del Skrevet onsdag kl 02:22 Jeg har hatt det. Var borte fra jobb omtrent tre måneder, men slet særlig med lydsensibilitet og slitenhet ei god stund etterpå. Måtte skjerme meg på jobb, klarte f.eks ikke å spise lunsj med kollegaer - syntes de lo alt for høyt. Hadde også tegn til fokale, epileptiske anfall når jeg ble sliten. Disse ble mitt kjennetegn på at «nå har du strukket strikken for langt». Helt frisk etter omtrent ett år, kun hatt det en gang. Men flere år etterpå har jeg også hatt helvetesild, smertefulle greier som jeg nå har vaksinert meg for. Anonymkode: 9aaea...8c4 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå