AnonymBruker Skrevet 26. november 2024 #1 Del Skrevet 26. november 2024 I forrige uke trakk jeg kortet postponement når jeg spurte om hva en mann jeg er interesser i og som har gitt meg mye oppmerksomhet i det siste føler for meg. Ting er litt komplisert rundt oss for tiden så er forhold passer litt dårlig for begge akkurat nå. nå i stad, en uke etterpå trakk jeg det samme kortet altså postponement igjen når jeg spurte det samme spørsmålet. har det noen større betydning å trekke det samme kortet? Anonymkode: 9a019...d26 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Maia70 Skrevet 26. november 2024 #2 Del Skrevet 26. november 2024 Men det finnes vel ikke noe tarotkort som heter postponement..? Når du trekker det samme kortet to ganger, så forteller jo kortene det samme to ganger. Men hvilken videre betydning det kan ha vet jeg ikke, da jeg ikke leser kort. Selv ville jeg i alle fall sett grundig på det kortet og tenkt over hvilke assosiasjoner jeg fikk og hva det betydde for meg. 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 26. november 2024 #3 Del Skrevet 26. november 2024 AnonymBruker skrev (3 timer siden): I forrige uke trakk jeg kortet postponement når jeg spurte om hva en mann jeg er interesser i og som har gitt meg mye oppmerksomhet i det siste føler for meg. Ting er litt komplisert rundt oss for tiden så er forhold passer litt dårlig for begge akkurat nå. nå i stad, en uke etterpå trakk jeg det samme kortet altså postponement igjen når jeg spurte det samme spørsmålet. har det noen større betydning å trekke det samme kortet? Anonymkode: 9a019...d26 Dette er ikke et tarotkort, men beskjeden er klingende klar. Det er utsatt, ta en pause og få oversikt. Sikker på at du vil ha denne fyren? Anonymkode: 27c76...4c6 1 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 26. november 2024 #4 Del Skrevet 26. november 2024 AnonymBruker skrev (1 time siden): Dette er ikke et tarotkort, men beskjeden er klingende klar. Det er utsatt, ta en pause og få oversikt. Sikker på at du vil ha denne fyren? Anonymkode: 27c76...4c6 Vel jeg prøvde å finne ut hva han følte for meg og vår relasjon, da trakk jeg dette kortet to ganger. Anonymkode: 9a019...d26 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 26. november 2024 #5 Del Skrevet 26. november 2024 AnonymBruker skrev (1 time siden): Vel jeg prøvde å finne ut hva han følte for meg og vår relasjon, da trakk jeg dette kortet to ganger. Anonymkode: 9a019...d26 Jeg ville ikke tatt dette som et tegn til å gå all inn akkurat. Jeg trakk et tarotkort for deg, djevelen. Pass på at du ikke havner i noe som tar opp all din tid og energi, noe fu tenker og kverner masse på som du kan løse ved feks kommunikasjon. Anonymkode: 27c76...4c6 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 27. november 2024 #6 Del Skrevet 27. november 2024 AnonymBruker skrev (8 timer siden): Jeg ville ikke tatt dette som et tegn til å gå all inn akkurat. Jeg trakk et tarotkort for deg, djevelen. Pass på at du ikke havner i noe som tar opp all din tid og energi, noe fu tenker og kverner masse på som du kan løse ved feks kommunikasjon. Anonymkode: 27c76...4c6 Tusen takk❤️ Anonymkode: 9a019...d26 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå