santaslittlehelper Skrevet 2 timer siden #1 Del Skrevet 2 timer siden Kjøpt meg en Canada Goose jakke for 2-3 år siden, da jeg tenkt å ha den en stund i stedet for å kjøp en ny jakke hvert år/andre år, så i fjor når jeg var i ferd med å pakke den bort la jeg merke til at den var ganske slitt rundt sømmer og rundt halsen var den nesten slitt til hull (dette med tanke på at jeg har vært veldig forsiktig med den, aldri renset eller vasket, ikke brukt på tur osv, har en annen jakke som jeg bytta på) i år når jeg skulle ta den frem så jeg at den har fått hull på innsiden, vet ikke hvordan det kunne skje iom at den var pakket ned, måtte ha kommet borti noe når jeg tok den ut i så fall, det jeg ikke skjønner er at hvordan en jakke til 10.000+ kan være så ødelagt etter så lite bruk? Er det normalt? Noen som opplevd noe lignende? De har jo 10 års garanti, men for å send den inn må du rens den på forhånd+betale porto ol så da blir det jo nesten like dyrt som å kjøpe en ny en. Veldig irriterende, spesielt når vinterdress til ungan som koster 500 kr og ble brukt HARDT i to vintre har nesten ingen slitasje. Hva er det som skjer egentlig??? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 2 timer siden #2 Del Skrevet 2 timer siden Min er 10 år gammel og god som ny (unntatt fargen, blitt blass siden jeg vasker den i vaskemaskin hehe) Anonymkode: 258cd...80e Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 1 time siden #3 Del Skrevet 1 time siden santaslittlehelper skrev (42 minutter siden): Kjøpt meg en Canada Goose jakke for 2-3 år siden, da jeg tenkt å ha den en stund i stedet for å kjøp en ny jakke hvert år/andre år, så i fjor når jeg var i ferd med å pakke den bort la jeg merke til at den var ganske slitt rundt sømmer og rundt halsen var den nesten slitt til hull (dette med tanke på at jeg har vært veldig forsiktig med den, aldri renset eller vasket, ikke brukt på tur osv, har en annen jakke som jeg bytta på) i år når jeg skulle ta den frem så jeg at den har fått hull på innsiden, vet ikke hvordan det kunne skje iom at den var pakket ned, måtte ha kommet borti noe når jeg tok den ut i så fall, det jeg ikke skjønner er at hvordan en jakke til 10.000+ kan være så ødelagt etter så lite bruk? Er det normalt? Noen som opplevd noe lignende? De har jo 10 års garanti, men for å send den inn må du rens den på forhånd+betale porto ol så da blir det jo nesten like dyrt som å kjøpe en ny en. Veldig irriterende, spesielt når vinterdress til ungan som koster 500 kr og ble brukt HARDT i to vintre har nesten ingen slitasje. Hva er det som skjer egentlig??? Eg forsto ikkje kvifor du ikkje kan bruke garantien? Må du rense den? Anonymkode: ca53a...d1a Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå