AnonymBruker Skrevet tirsdag kl 13:44 #21 Del Skrevet tirsdag kl 13:44 AnonymBruker skrev (5 minutter siden): Dette, og mange andre ugyldige unnskyldninger, har jeg også opplevd med postnord, Ts. Rett før jeg leste tråden din hadde jeg bestilt noe som skal bli levert med postnord, det fikk meg nesten til å la være å bestille, men hadde ingen andre steder å få tak i akkurat dette, og det var det siste de hadde. Men din tråd fikk meg faktisk til å ringe nettbutikken og forklare erfaringene med postnord, og siden de ikke hadde hatt tid til å pakke/sende det jeg bestilte, så har de ordnet med at jeg heller skal få levert det i butikk her jeg bor, selv om det egentlig ikke er et alternativt normalt. Service - og det sikrer at de også får meg som kunde videre. Så selv om du sliter, Ts, så takk for at du reddet meg med din tråd Sist gang jeg opplevde rot med postnord fant jeg et telefonnummer til dem, og da ryddet de faktisk noenlunde greit opp, selv om det tok mange dager ekstra for dem å levere pakken. Den gangen satt jeg også hjemme og ventet på pakken som jeg fikk beskjed skulle komme, men som aldri kom, og som sjåfør så påstod ikke var mulig å levere pga. ikke mulighet for å snu, noe som rett og slett bare viser at de ikke har kjørt inn veien en gang, for da hadde de sett at det her er mange muligheter til å snu også store biler. Brannvesenets største bil snur lett som bare det i oppkjørselen her, så tviler på at postnord kjører med mer uhåndterbare biler enn det - i så fall har postnord virkelig stor problemer. Jeg må bestille noe fra utlandet jevnlig, der er det FedEx som leverer. Tar kortere tid å få levert noe fra Østerrike/Tyskland med dem enn med posten eller postnord - og det er billigere enn innenlandsleveringer, og det blir alltid levert på døra på avtalt tidspunkt. Jeg bestiller på nett kun det jeg ikke får lokalt og som jeg absolutt må ha. Oppfordrer å heller støtte opp om lokalt næringsliv, både for å ha levende butikker der vi bor, og også for klimaets del. Anonymkode: 1c976...f89 Så bra den iallfall kom til nytte🤣 Ja, snuplass er siste problem, dessuten har postnord små biler ift posten og annen tungtransport som kjører på plassen uten diskusjon. Skulle ønske jeg også kunne vert så lur å fått den til postkontor. Hater postnord, og har ofte problemer med de. Anonymkode: c3cf4...7a3 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet tirsdag kl 14:11 #22 Del Skrevet tirsdag kl 14:11 AnonymBruker skrev (29 minutter siden): Chatten fungerer ikke når jeg prøver bruke den. Finner bare den chatroboten. Og den er jo ubrukelig. Anonymkode: c3cf4...7a3 Du må jo skrive til chatboten at du ønsker å snakke med et menneske 🙃🙃🙃 »Jeg ønsker å snakke med et menneske», pleier jeg å skrive. Anonymkode: 7a626...bb5 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Hololo Skrevet tirsdag kl 14:17 #23 Del Skrevet tirsdag kl 14:17 Postnord har til dags dato aldri klart å levere en pakke hjem(jeg bestiller alt på nett så har blitt en del), jeg får leveringsdato, går å vente bare for å få en melding utpå i sporingen "kunne ikke lever". pakken her har riktignok alltid blitt levert da til nærmeste leveringssted, men utrolig frustrerende, har endt opp flere ganger med å bare avbestille varen der jeg har bestilt og fått pengene igjen, selv om det bare er 10min og hente. Du kan ikke kjøre helt frem til meg, du må gå i ca 15-20 sekunder så tror postnord bare gjør seg utrolig vanskelige. Posten og helt hjem f.eks har ikke misset en eneste hjemlevering, så jeg boikotte bare alle plasser som kun tilbyr postnord fra nå av å ja kundeservice der er totalt umulige, men kanskje best å ringe de i stedenfor å sende mail. 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet tirsdag kl 17:50 #24 Del Skrevet tirsdag kl 17:50 Postnord hadde levert del en av pakka mi, men ikke del to. Og siden sjåføren ikke hadde scannet del en, så trodde ikke kundeservice at pakka var levert. Enda jeg sendte dem bildebevis og oppga nummeret på pakka. Det var mye frem og tilbake og tilslutt så sa jeg at jeg kom til å anmelde de til politiet hvis de ikke leverte pakka mi. Det gikk en time, så ringte kundeservice og sa at pakka mi var på vei. Anonymkode: 64d75...e84 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet tirsdag kl 18:11 #25 Del Skrevet tirsdag kl 18:11 Jeg har jobbet som vikar på PostNord, og min lastebil var rett over ti meter lang, fire meter høy og brukte ca en fotballbane på å snu. Litt som en turbuss. Men den hadde fullt fungerende revers. Rekorden var da jeg måtte rygge to km tilbake, da det ikke gikk an å snu hos mottaker og det ikke var flere innkjørsler langs den smale veien man kunne bruke. Good times. Pakker man ikke fikk levert ble returnert til terminal, og da visste nå ikke jeg hva som skjedde videre med dem, så da kunne nok jeg og funnet på å blokkere nummere fra sure kunder som ikke en gang er «mine». Kan godt hende jeg ikke kjørte for PostNord dagene etter, for den del. Anonymkode: 29cb3...53e 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet tirsdag kl 19:00 #26 Del Skrevet tirsdag kl 19:00 Bestilte reseptbelagt medisin og litt diverse shampo/CeraVe fra Apotek 1. PostNord ringte ved levering, dessverre så jeg ikke oppringen før 3 (!) minutter senere og ringte opp med en gang, da var det for sent, de tok ikke telefonen. I dag fikk jeg melding om at de ville levere på nytt, klokken var 16.00 og jeg var på vei hjem fra jobb, jeg ringte derfor og forklarte at jeg var på vei hjem og kunne dessverre ikke signere før jeg var hjemme, så spurte pent om de kunne levere pakken litt senere. Det kunne de ikke, jeg spurte om det fantes alternativer ( jeg sa jeg kunne møte dem på veien, hente selv på butikk postnord ( da må jeg også ha med leg for å få pakken ut ) men det var og umulig for da fikk de bot. Jeg snakket med en høflig, forståelsefull og løsningsorientert stemme, mens sjåføren var småhissig og tydelig ute etter å krangle, han sakket om å skylde på systemet(?) Så jeg hadde ikke annet valg å be han sende pakken i retur, han ble ganske paff- men jeg får ikke fri fra jobben for å vente på en pakke fra Post Nord. Anonymkode: 27ce8...282 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet tirsdag kl 23:04 #27 Del Skrevet tirsdag kl 23:04 AnonymBruker skrev (10 timer siden): Hei. Lurer på om det er flere som har opplevd at sjåfør nektet å komme på døra med pakke, for så å si at den skulle komme i en annen bil. Når dukket den eventuelt opp? Har gått en uke siden sjåfør nektet å komme på døra med pakke og han har blokkert nummert mitt etter at jeg har sendt to sms-er og ringt en gang for å prøve å få kontakt. Anonymkode: c3cf4...7a3 Du ringer Postnord med slike saker, du driver ikke og irriterer budet til å blokkere deg. Det er heller ikke ok å henge folk ut på nettet på denne måten når kundeservice er oppfunnet. Husk en sak har alltid to sider, og sannheten pleier å ligge et stykke mellom disse to sidene. Anonymkode: c3600...fc1 3 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
mommyaka Skrevet onsdag kl 08:09 #28 Del Skrevet onsdag kl 08:09 AnonymBruker skrev (13 timer siden): Bestilte reseptbelagt medisin og litt diverse shampo/CeraVe fra Apotek 1. PostNord ringte ved levering, dessverre så jeg ikke oppringen før 3 (!) minutter senere og ringte opp med en gang, da var det for sent, de tok ikke telefonen. I dag fikk jeg melding om at de ville levere på nytt, klokken var 16.00 og jeg var på vei hjem fra jobb, jeg ringte derfor og forklarte at jeg var på vei hjem og kunne dessverre ikke signere før jeg var hjemme, så spurte pent om de kunne levere pakken litt senere. Det kunne de ikke, jeg spurte om det fantes alternativer ( jeg sa jeg kunne møte dem på veien, hente selv på butikk postnord ( da må jeg også ha med leg for å få pakken ut ) men det var og umulig for da fikk de bot. Jeg snakket med en høflig, forståelsefull og løsningsorientert stemme, mens sjåføren var småhissig og tydelig ute etter å krangle, han sakket om å skylde på systemet(?) Så jeg hadde ikke annet valg å be han sende pakken i retur, han ble ganske paff- men jeg får ikke fri fra jobben for å vente på en pakke fra Post Nord. Anonymkode: 27ce8...282 Om du har mulighet neste gang bruk farmasiet.de er mye billigere og der kan du bruke noe som heter portobuddy( tror jeg de heter he he) og de leverer alltid tidsnok. Og du får sms med sporing..der du kan følge når du er neste mann. Eventuelt tror jeg de også posten... helt hjem og instabox:) Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
_popcorn_ Skrevet onsdag kl 13:02 #29 Del Skrevet onsdag kl 13:02 Ryddet for brukerangrep og avsporinger, og svar til det. _popcorn_, adm Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet onsdag kl 15:16 #30 Del Skrevet onsdag kl 15:16 AnonymBruker skrev (På 26.11.2024 den 14.12): Han ringte å sa han var på vei, også fikk jeg melding om at det ikke gikk an å levere til døren for bilen var for stor. Det er ikke tilfelle, lastebil transport er nabo så jeg vet det er rikelig med plass til å kjøre. Sa også at jeg har god plass til å snu, så det er heller ikke et problem. Var ikke hjemme når han ringte, og fikk ikke kontakt etter det. Jeg kunne gjerne kjørt til veien også for å møte han, men fikk ikke noe alternativ om å møtes en gang.... Anonymkode: c3cf4...7a3 Du kunne jo gått ut og møtt han. Du gjør deg veldig vanskelig. Anonymkode: 06b5d...400 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet onsdag kl 16:10 #31 Del Skrevet onsdag kl 16:10 AnonymBruker skrev (53 minutter siden): Du kunne jo gått ut og møtt han. Du gjør deg veldig vanskelig. Anonymkode: 06b5d...400 Du kunne jo lest alt du siterte der før du svarte Anonymkode: 7a2c3...40c Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet onsdag kl 18:39 #32 Del Skrevet onsdag kl 18:39 mommyaka skrev (10 timer siden): Om du har mulighet neste gang bruk farmasiet.de er mye billigere og der kan du bruke noe som heter portobuddy( tror jeg de heter he he) og de leverer alltid tidsnok. Og du får sms med sporing..der du kan følge når du er neste mann. Eventuelt tror jeg de også posten... helt hjem og instabox:) Farmasiet.de (danmark) leverer ikke til Norge. Farmasiet har nå i tillegg blitt dyre på frakt. Anbefaler heller med24.no om en kjøper over kr 499 så er frakten gratis. De har og minst like god kundeservice som farmasiet. Anonymkode: c3600...fc1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
mommyaka Skrevet onsdag kl 18:40 #33 Del Skrevet onsdag kl 18:40 AnonymBruker skrev (Akkurat nå): Farmasiet.de (danmark) leverer ikke til Norge. Farmasiet har nå i tillegg blitt dyre på frakt. Anbefaler heller med24.no om en kjøper over kr 499 så er frakten gratis. De har og minst like god kundeservice som farmasiet. Anonymkode: c3600...fc1 Farmasiet.no lever til Norge:) Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet onsdag kl 18:47 #34 Del Skrevet onsdag kl 18:47 mommyaka skrev (6 minutter siden): Farmasiet.no lever til Norge:) Det vet jeg, men den jeg siterte skrev .de. - altså Danmark. Anonymkode: c3600...fc1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet onsdag kl 19:28 #35 Del Skrevet onsdag kl 19:28 Hololo skrev (På 26.11.2024 den 15.17): Postnord har til dags dato aldri klart å levere en pakke hjem(jeg bestiller alt på nett så har blitt en del), jeg får leveringsdato, går å vente bare for å få en melding utpå i sporingen "kunne ikke lever". pakken her har riktignok alltid blitt levert da til nærmeste leveringssted, men utrolig frustrerende, har endt opp flere ganger med å bare avbestille varen der jeg har bestilt og fått pengene igjen, selv om det bare er 10min og hente. Du kan ikke kjøre helt frem til meg, du må gå i ca 15-20 sekunder så tror postnord bare gjør seg utrolig vanskelige. Posten og helt hjem f.eks har ikke misset en eneste hjemlevering, så jeg boikotte bare alle plasser som kun tilbyr postnord fra nå av å ja kundeservice der er totalt umulige, men kanskje best å ringe de i stedenfor å sende mail. Jeg har eksakt samme erfaring! Anonymkode: 935a0...f68 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet onsdag kl 21:21 #36 Del Skrevet onsdag kl 21:21 Jeg har veldig god erfaring med Postnord, men dårlig erfaring med Posten. Tror saken fremstilles noe skjevt. Det skal visstnok ta uker å få svar fra Kundeservice, noe som absolutt ikke stemmer. Hvis jeg har hatt problemer med noe, har de forsøkt å hjelpe meg etter beste evne. Har alltid løst seg. Posten er et annet kapittel. Der er det et så rigid system, at jeg bruker dem minst mulig. Sist gang hadde jeg bestilt levering på døren og betalt ekstra for dette. Var hjemme hele dagen når varen skulle leveres. Likevel presterer de å sende beskjed om at varen er forsøkt levert, men uten at jeg var hjemme, og den er nå levert inn på en Post i butikk som ligger et godt stykke unna. Altså ikke det jeg har betalt for. Siden jeg vet at Posten aldri forsøker å hjelpe deg, tok jeg kontakt med nettbutikken. De forsøkte å oppnå dialog med Posten, men uten hell. De måtte da sende varen på ny til meg, fordi Posten ikke ville levere pakken på døren, slik jeg hadde betalt for. Ja, jeg kunne dratt til Post i butikk for å hente varen. Men, jeg gidder ikke å hjelpe Posten, som står og lyver om at pakken er forsøkt levert på adressen min, for deretter å nekte å ordne opp i sin egen feil. Anonymkode: b72ec...2eb Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå