Gå til innhold

Spillet 2025 (ingen spoiling)

Nevian

Anbefalte innlegg

Siri har hysterisk dårlig pokerfjes. Reaksjonen når Triana fikk fredning var veldig åpenbar.

• Liker 16
  • Nyttig 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Har sansen for Fatima og Erlend. Håper de danner en allianse. 
Jon, Oskar, Bjarte og Siri sliter jeg med å like. Greit at det er et spill osv, men de er ikke min kopp te. 

• Liker 23
  • Nyttig 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

For en episode.

Jan Fredrik altså...  for en dilf også... skikkelig karakter lol lol..... 

Ellers vet ikke helt hva jeg skal si.... I hvertfall er de mere på med allianser enn før...

En god episode i hvertfall.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det som irriterer meg er at det ikke virker som skyggene har skjønt at de burde påvirke utstemming i retning av hvem de vil ha på laget sitt! Spesielt nå når de vet at utstemte havner i Skyggehuset og skal inn igjen i spillet med dem.

• Liker 21
  • Nyttig 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Dagens utstemming var ikke spennende i det hele tatt. 

Vi visste at panelet med Alexandra og Martine heiet på skyggehuset. Og når produksjonen spoilet reaksjonen til disse to med "NEEEEII!!" før utstemmingsepisoden, så visste man at Anne røk ut. 

Og så gjorde Anne også.

Jeg hater når produksjonen undervurderer seerne på denne måten. Det ødela episoden i dag.

Ellers irriterte jeg meg litt over den feigheten som ligger i deltakernes valg for alt mulig. Alt skal liksom avgjøres gjennom blanke stemmer, ved loddtrekning, ved avtaler gjennom flokktenkning i oppgaver, ved å plukke deltakere fra høyre til venstre osv. Kom igjen da...

• Liker 11
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Taffel skrev (På 19.3.2025 den 19.56):

Eia gjør ddt han er instruert til å gjøre, dere har vel sett "Slik er Norge"?

Heldigvis ble dagen reddet av at vi fikk en lang diskusjon om stekte egg fra de tre som utgjør «kremen» i panelet.

• Liker 8
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Ellers er det et skikkelig begredelig nivå på disse kjendisene. Det var det i all hovedsak i fjor også, spesielt kjellerlaget var virkelig en tafatt gjeng. Så det er neppe uten grunn at de søker etter vanlige folk til sesong 3. Må få opp kvaliteten på deltakerne.

• Liker 8
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Djækklåsst skrev (1 minutt siden):

Ellers er det et skikkelig begredelig nivå på disse kjendisene. Det var det i all hovedsak i fjor også, spesielt kjellerlaget var virkelig en tafatt gjeng. Så det er neppe uten grunn at de søker etter vanlige folk til sesong 3. Må få opp kvaliteten på deltakerne.

Søker de etter vanlige folk til sesong 3? Hurra! For en gledelig nyhet.
Disse kjendisene er altfor opptatt av fjas, fasade og det å bli godt likt, mens de hauser hverandre opp som "nye Danby" fordi en tilfeldigvis tenker litegrann utover flokkmentaliteten inne på et lukket rom med 2 andre.

Jeg savner mer sprut i deltakerne. Deltakere som faktisk ønsker å spille spillet. 

• Liker 13
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Liker best Sofie og Erlend.
Fatima og Hanne også- men jeg vil se litt mer av spillet deres. 

• Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Synes sesongen halter litt.  Det er som forrige gang konkurranser og allianser, men ingen kjeller. Og det merkes. I skyggenes dal lever man tilsynelatende så godt, at man ikke får med seg plottet i hovedhuset (som skyggespillerne kan følge på storskjerm).

Hvilket kanskje sier en hel del om årets Spillet. 

• Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Stusselig episode. Litt komisk at skyggelaget bare blir sendt ut 😂

Ikke-kjendiser i neste sesong tror jeg blir bra. Jeg aner ikke noe om kjendisene, så jeg aner jo ikke hvem som kjenner hvem, men tydelig at mange av de kjenner hverandre godt fra før. Det påvirker jo unødvendig spillet. 

• Liker 7
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg skjønner at det med skyggespillere skal være en ny vri. 

Men jeg er ikke overrasket over at Anne røk i går.  Det viser seg jo i alle reality-serier at det er en bakdel å komme inn i ettertid,  og at man da blir en man ønsker å kvitte seg med siden man ikke er en del av den "originale" gjengen.  Jeg blir ikke veldig overrasket om JFK også ryker ut like fort som han kommer inn... Det at SK røk så tidlig var vel mer tilfeldig,  og sikkert en strek i regningen. 

• Liker 6
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bingo Bongo skrev (2 timer siden):

Jeg skjønner at det med skyggespillere skal være en ny vri. 

Men jeg er ikke overrasket over at Anne røk i går.  Det viser seg jo i alle reality-serier at det er en bakdel å komme inn i ettertid,  og at man da blir en man ønsker å kvitte seg med siden man ikke er en del av den "originale" gjengen.  Jeg blir ikke veldig overrasket om JFK også ryker ut like fort som han kommer inn... Det at SK røk så tidlig var vel mer tilfeldig,  og sikkert en strek i regningen. 

Med attituden hans kommer jfk enten til å ryke ut med en gang eller blir med gutta boys gjengen (+siri)....

• Liker 5
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

SitronTre skrev (33 minutter siden):

Med attituden hans kommer jfk enten til å ryke ut med en gang eller blir med gutta boys gjengen (+siri)....

Hvis han klarer å ha tunga rett i munnen og ikke forsnakke seg så tror jeg faktisk det siste er like sannsynlig. Han er en jovial type, som andre nok også ser på som litt «dun» og naiv, og dermed lett å styre, og noe man heller kan kvitte seg med senere. (Ikke hva jeg mener om JFK altså, men hvordan andre fort kan se på ham i et sånt spill basert på hvordan han er framstilt/framstår i media 😅) Eneste er nok at Oscar kan irritere seg grønn over ham, så det kan bli avgjørende mtp den alliansen. Victor og JFK har nok høy sjanse for å «klikke» sammen, det kan også bli interessant. Siri er nok ikke så begeistra for JFK i denne situasjonen, mest fordi han nok oppleves som litt løs kanon (som Martin). Så det skal bli interessant å se om de holder seg til å ta ut trijana først som planlagt.

• Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ninaen skrev (6 timer siden):

Hvis han klarer å ha tunga rett i munnen og ikke forsnakke seg så tror jeg faktisk det siste er like sannsynlig. Han er en jovial type, som andre nok også ser på som litt «dun» og naiv, og dermed lett å styre, og noe man heller kan kvitte seg med senere. (Ikke hva jeg mener om JFK altså, men hvordan andre fort kan se på ham i et sånt spill basert på hvordan han er framstilt/framstår i media 😅) Eneste er nok at Oscar kan irritere seg grønn over ham, så det kan bli avgjørende mtp den alliansen. Victor og JFK har nok høy sjanse for å «klikke» sammen, det kan også bli interessant. Siri er nok ikke så begeistra for JFK i denne situasjonen, mest fordi han nok oppleves som litt løs kanon (som Martin). Så det skal bli interessant å se om de holder seg til å ta ut trijana først som planlagt.

Herregud jeg ser det for meg de to derre (Viktor og jfk) sammen mwahahaha.   Ultimate bromance lol

• Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

SitronTre skrev (10 minutter siden):

Herregud jeg ser det for meg de to derre (Viktor og jfk) sammen mwahahaha.   Ultimate bromance lol

De to+martin i samme rom…det hadde vært et show i seg selv 😂

• Liker 2
  • Hjerte 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse
Mollebolle skrev (På 23.3.2025 den 19.17):

Har sansen for Fatima og Erlend. Håper de danner en allianse. 
Jon, Oskar, Bjarte og Siri sliter jeg med å like. Greit at det er et spill osv, men de er ikke min kopp te. 

Kosa meg skikkelig når det ikke gikk veien for Siri hverken på arenaen eller ved avstemningen. Hun har et utrolig surt vesen. Irriterende nok så kommer hun seg nok langt likevel. 

• Liker 7
  • Nyttig 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ctrl skrev (På 23.3.2025 den 22.47):

Ellers irriterte jeg meg litt over den feigheten som ligger i deltakernes valg for alt mulig. Alt skal liksom avgjøres gjennom blanke stemmer, ved loddtrekning, ved avtaler gjennom flokktenkning i oppgaver, ved å plukke deltakere fra høyre til venstre osv. Kom igjen da...

Sant. Jeg irriterte meg over at Siri stemte dobbelt på Anne og unnskyldte seg med at hun bare måtte fordi det var det de andre i alliansen ville. Hun måtte jo strengt tatt ikke, da det er et spill der det også er viktig (og fullstendig lov) å ta valg som gagner seg selv. Jeg hadde ikke sendt ut en av mine nærmeste så tidlig i spillet. Spesielt ikke når man etter fjorårets Spillet burde vite at den som blir sendt ut havner et annet sted og får se stemmeresultatene. Og i tillegg kommer de mest sannsynlig inn igjen senere. 

Jeg heier litt på Triana, bare fordi hun er litt underdog og alliansen vil ha henne ut. Jeg liker når sterke allianser får motstand og sliter litt med å få ut folk de vil ha ut. Siri & co (spesielt Oscar) er de jeg heier minst på akkurat nå.

• Liker 10
  • Nyttig 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ardwinna skrev (21 minutter siden):

Sant. Jeg irriterte meg over at Siri stemte dobbelt på Anne og unnskyldte seg med at hun bare måtte fordi det var det de andre i alliansen ville. Hun måtte jo strengt tatt ikke, da det er et spill der det også er viktig (og fullstendig lov) å ta valg som gagner seg selv. Jeg hadde ikke sendt ut en av mine nærmeste så tidlig i spillet. Spesielt ikke når man etter fjorårets Spillet burde vite at den som blir sendt ut havner et annet sted og får se stemmeresultatene. Og i tillegg kommer de mest sannsynlig inn igjen senere. 

Jeg heier litt på Triana, bare fordi hun er litt underdog og alliansen vil ha henne ut. Jeg liker når sterke allianser får motstand og sliter litt med å få ut folk de vil ha ut. Siri & co (spesielt Oscar) er de jeg heier minst på akkurat nå.

Det så ut som om Anne tok stemmene fra Siri veldig tungt. 

• Liker 10
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Sofiei skrev (11 minutter siden):

Det så ut som om Anne tok stemmene fra Siri veldig tungt. 

Det ville jeg også ha gjort. Selv om det er et spill, så er det litt lite logisk å stemme ut en venn såpass tidlig. Jeg mener man holder på vennene lengst mulig, og så spiller man heller hardere mot slutten når det er bare noen få igjen og man er nødt til å spille hverandre ut.

• Liker 6
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...