Gå til innhold

Spillet 2025 (ingen spoiling)

Nevian

Anbefalte innlegg

Mollebolle skrev (51 minutter siden):

Helt riktig! I Spillet, har han vært helt ok så langt. Det er alt det andre rælet opp i gjennom årene, være seg uttalelser og oppførsel, som gjør han uspiselig for min del.

Ikke fan av ham som person jeg heller, men det er da mye morsommere med folk som gjør en liten innsats i det de er med på og faktisk spiller. Gøy at han drar igang!

• Liker 5
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Babyface skrev (3 timer siden):

Ikke fan av ham som person jeg heller, men det er da mye morsommere med folk som gjør en liten innsats i det de er med på og faktisk spiller. Gøy at han drar igang!

Enig. Syns han er ufyselig, og skulle ønske han ikke fikk så mye tv-tid pga holdninger mot kvinner, meeeeeeeeeen personligheten hans passa i Forræder. 

Spoiler om forræder med Westerlin: 

Spoiler

Der fikk egoet hans en kraftig smell på slutten og, noe som ble meget god TV 😆

• Liker 10
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Polyester skrev (På 10.3.2025 den 0.58):

Er ikke så mange som ser på lineær-tv lenger da, men trodde ingen spoiling betydde ingen spoiling for hva som skjer i serien?

Hva skal vi diskutere her da? 

• Liker 7
  • Nyttig 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ninaen skrev (På 10.3.2025 den 9.27):

Jeg sa ikke at jeg mener de har noe til felles (utover alder), men hva folk forventer. 😉 Type-cast you know. Akkurat som mange forventer at Oscar skal være årets sleiping aka Danby. Hanne framstår jo for mange som en litt godtroende og naiv type, hun har aldri vært på reality før, og mange vil/har forventa at hun derfor vil «få rollen» som Anette Hoff i årets sesong. Men Hanne Krogh er ikke der «for det sosiale» som Anette Hoff var, hun sa ja for å utfordre seg selv, og dama er mye tøffere og mangefasettert enn det som ofte blir framstilt. 😅

Da forstår jeg😊👍

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Lawyam skrev (På 10.3.2025 den 14.23):

Selvfølgelig ikke. De snakker om Danby, at blank ikke fungerte forrige episode, og Viktor er med og det du sier. De vet at reglene skulle være annerledes i år, så de kan ikke vite hva som skjer når noen er stemt ut, og det forvirrer dem selvfølgelig. Hva skal skje? 

Eneste som irriterer meg der inne er Viktor, skravla går i et og di kan jo ikke slå på tv uten å høre eller se han. Klarer fint å høre Jan F en sesong, han har da ikke vært med på hvert eneste program tv2 har vist de siste ti årene.

De måtte nok vente med sesong 2 slik at han fikk vært med der også....grrrr

Enig angående Victor😵‍💫 Er så lei av den fyren! Er realitydeltagelse yrket hans??

• Liker 8
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Babyface skrev (På 10.3.2025 den 16.34):

Noen som vet hvor huset de bor i ligger? Flott utsikt!

Har sett Nesøya nevnt, et eller annet sted 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Tenker at «skyggespillerne» er dette programmets « forrædere»

• Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Babyface skrev (På 10.3.2025 den 16.34):

Noen som vet hvor huset de bor i ligger? Flott utsikt!

Landøya, Asker

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Mollami skrev (1 time siden):

Har sett Nesøya nevnt, et eller annet sted 

Jeg så noen nevnte det på Sofa.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hva er det gnålet om å stemme blankt?! Jeg fatter det ikke.

• Liker 7
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Irja skrev (6 timer siden):

Fordi det er ikke så lett for alle å velge en å sende ut allerede første dagen. Jeg syntes de kunne ventet med utstemming til dag 2 hvertfall. Så kunne alle fått overnattet og fått kvelden sammen før de må bestemme seg.

• Liker 8
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Irja skrev (8 timer siden):

Forstår det heller ikke. Det er jo en som skal ut uansett. Sånn sett, greit at Oskar tok en for laget.

• Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Zidji skrev (2 timer siden):

Fordi det er ikke så lett for alle å velge en å sende ut allerede første dagen. Jeg syntes de kunne ventet med utstemming til dag 2 hvertfall. Så kunne alle fått overnattet og fått kvelden sammen før de må bestemme seg.

Det er ikke så lett, men de utsetter det jo bare noen timer. Folk skal ut en etter en. Det er som Hanne sa, det handler ikke om å stemme ut en man ikke liker. Ikke ta det personlig. Det er et spill. En lek. Tåler du ikke å bli utstemt, så må du la være å delta i et slikt konsept.

Når «alle» blir enige om å stemme blankt, er det vanskelig å skulle gå i mot det. De vet jo at det mest sannsynlig er noe lignende som kjelleren fra sesong 1, og at de som er der får vite hvem som stemte de ut. Sånt blir det jo dårlig stemning av. 

• Liker 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Mollami skrev (På 12.3.2025 den 22.13):

Tenker at «skyggespillerne» er dette programmets « forrædere»

Ja, og Torpet..

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

For de som trodde at sesong 2 ble laget før sesong 1 ble ferdig; leste på Dagbladet nettopp at Tv2 sier til de som diskuterer dette på forum;

'Sesong en ble spilt inn i august 2023, mens sesong to ble spilt inn i september 2024. Så enkelt er det, sier Solem'.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse
Lawyam skrev (22 minutter siden):

For de som trodde at sesong 2 ble laget før sesong 1 ble ferdig; leste på Dagbladet nettopp at Tv2 sier til de som diskuterer dette på forum;

'Sesong en ble spilt inn i august 2023, mens sesong to ble spilt inn i september 2024. Så enkelt er det, sier Solem'.

Vi trodde den var spilt inn før sesong 1 ble sendt på tv, ikke før den var ferdig. Men når vi er flere som har hatt det inntrykket må det jo ha stått et sted…? I fjor vinter. Noen som vet? 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ååh, jeg har så lyst til å snakke om dagens episode allerede! :laugh:

• Hjerte 1
  • Nyttig 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Triana minner meg om Ida fra i fjor

• Liker 3
  • Nyttig 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Nevian skrev (6 timer siden):

Ååh, jeg har så lyst til å snakke om dagens episode allerede! :laugh:

Ja! Bak spoilertagg eller er det ferdig på live nå?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...