Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Mollebolle skrev (6 timer siden):

For meg virker det nesten som om Truls sliter litt med å slippe til. De andre tar for mye plass, og i hvert fall Eia med sin mansplaining om alt og ingenting. Martine og Alex er likandes. Eia not so much.

Det er nok temmelig sikkert slik at alle slipper til, men at det som sies blir klippet ganske mye ned. Så da kommer det an på hva de som redigerer dette mener er mest interessant å ha med.

• Liker 3
  • Nyttig 1

Fortsetter under...

Lawyam skrev (22 timer siden):

Synes de er ok begge to, jeg. Klarer ikke se noe uspiselig med Jon. Han har da ikke gjort noen noe der inne, tvert imot har han da heller vært ufattelig flink til å svelge kameler og vist seg 'tilgivende' og forståelsesfull der hvertfall ikke jeg hadde klart å svelge inna så fort.  Oskar er jo bare småfrekk, på en sjarmerende ungguttaktig rampete måte.

Da er vi uenige om dèt 🙂

SitronTre skrev (21 timer siden):

Nå husker jeg ikke, visste Siri at Viktor stemte henne ut? Visste hun set i finalen?

Spørsmålet er vel mer om Siri visste at Viktor og Erlend var med og stemte ut Bjarte? 

Siri er nok av typen som respekterer godt spill. Og på det tidspunktet hadde hun jo også fått vært ute av boblen i huset noen dager. Så det stakk nok ikke så dypt lenger uansett, vil jeg tro. 

• Liker 3

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...