Gå til innhold

Fremhevede innlegg

Skrevet
Lawyam skrev (10 timer siden):

Konseptet heter ikke 'hvem trenger pengene mest'...eller 'hvem.synes vi tjener nok'...

Hvem er du til å bestemme hva som er kriterier for å vinne Spillet da? 🙈 Mye er jo opp til tilfeldigheter fordi folk spiller så ulikt. Syns det var fint at Fatima - som har vært tydelig, ærlig og prinsippfast hele veien, vant!

• Liker 5
Videoannonse
Annonse
Skrevet
Ninaen skrev (10 timer siden):

Synes panelet var bedre i år også! Martine og Aleksandra sammen ble en mye bedre balanse opp mot Harald som besserwisser og Truls som «idiot». 

Panelet var definitivt bedre i år med Martine som hadde erfaring fra huset og Alexandra som fungerer som en representant for "folks reaksjoner", istedenfor Victor og Cathrine i sesong 1.

Men synes det er på tide å bytte ut Truls og Eia nå. 

Hvis Eia ender opp som deltaker i neste kjendis-sesong så spyr jeg. 

• Liker 3
  • Nyttig 1
Skrevet
Ctrl skrev (11 minutter siden):

Ja, nå får det være nok, Harald Eia er den kjendisen som har flest deltakelser i reality-TV bak seg, selv ikke Victor Sotberg og Aleksander Sæterstøl er i nærheten. Er det i det hele tatt noe konsept den mannen ikke har deltatt i?

• Liker 3
Skrevet
Djækklåsst skrev (18 minutter siden):

Ja, nå får det være nok, Harald Eia er den kjendisen som har flest deltakelser i reality-TV bak seg, selv ikke Victor Sotberg og Aleksander Sæterstøl er i nærheten. Er det i det hele tatt noe konsept den mannen ikke har deltatt i?

Øhm, er dette tull? Harald Eia har da ikke deltatt i så mye reality-TV? Få høre lista di?

Victor derimot.. 

Slutt å hat Harald Eia. Sier mer om dere enn om han. Antar at dere er menn. 

• Liker 23
Skrevet
Djækklåsst skrev (20 minutter siden):

Hva? Jeg har ikke sett Harald Eia i mye reality-TV? Han har vært mye på TV, ja, men da som komiker eller programleder.

Hvilke reality-TV har han deltatt i som deltaker? 

• Liker 21
Skrevet (endret)

Har aldri sett Harald Eia som deltaker i reality? 
Hvorfor liker dere ikke han nå da? Hva galt har han gjort? 

Endret av Klink
  • Liker 15
Skrevet
Vera skrev (1 time siden):

Å? Hva har han gjort? 

Jeg liker bedre mennesker som står for det de gjør, enn snikete mennesker som spiller snille og lojale - men backstabber ved første anledning. Jeg hadde heller spilt med Oscar kontra Avocadoalliansen f.eks..man vet hva man får med Oscar, og han er helt ærlig om det. 

Har vel ikke gjort annet enn vært seg selv. Sleip, mannssjåvinist, lite sjarmerende type. Men, det er kun min personlige menig. Alle må få like den de vil. 

• Liker 1
  • Nyttig 1
Skrevet
Djækklåsst skrev (1 time siden):

Hvilke reality er det han har vært med på? 

• Liker 7
Skrevet

Jeg ser så og si ikke på reality, og kanskje programmet ikke tells som det heller, men Harald Eia har vært med i kongen befaler om ikke annet. Elsket han i det 😁

• Liker 4
  • Nyttig 1
Skrevet
Tonio skrev (Akkurat nå):

Jeg ser så og si ikke på reality, og kanskje programmet ikke tells som det heller, men Harald Eia har vært med i kongen befaler om ikke annet. Elsket han i det 😁

Ja, jeg fant også det da jeg googlet, men det regnes som underholdningsprogram, ikke reality-TV.

Men selv om man ser på det som reality, så er det fortsatt bare ett reality-program han har vært deltaker i.

• Liker 7
Skrevet
Ggia skrev (14 timer siden):
  Skjul innhold

Joda, jeg skjønner det, det jeg mener er at alle de andre deltakernes navn er blått (unntatt Hedda og Fatima). Å ha blått navn på Wikipedia betyr altså at de har egne Wikipedia-sider. Fatima var jo den mest «vanlige» deltakeren, ikke kjent på samme måte som resten og likevel var det hun som vant. Det står det respekt av.👏🏻

Åja, sånn ja. Men da skjønner jeg mer hva du mente.

Skrevet
kikio skrev (1 time siden):

Øhm, er dette tull? Harald Eia har da ikke deltatt i så mye reality-TV? Få høre lista di?

Victor derimot.. 

Tror @Djækklåsstvar ironisk :)

Hadde lett sett Eia som deltaker i spillet. Men syns han er eneste med litt substans i panelet også. Jeg liker de andre og, men jeg trenger ikke høre hva Martine og Alexandra tenker om hva han eller hun burde gjort istedenfor. Trenger heller ikke lange utredninger om hva jeg nettopp har sett skje med mine egne øyne. 

Psykoanalyser og betraktninger fra Eia er interessant. Truls holder litt kåll på hvor mye penger etc deltakerne har. Hadde ikke trengt mer enn dette. 

• Liker 7
  • Nyttig 2
Skrevet
Ninaen skrev (13 timer siden):

Nei, for en fin sesong altså! Fjorårets er jo en bleik fis i forhold

Enig! :) 
Jeg synes deltakerne har spilt bra og underholdende i denne sesongen, alle på sine ulike måter. Jeg irriterte meg over at Erlend ga sjansen til å komme inn igjen til Oskar, men mest fordi det virker så bortkastet når Oskar ikke har noen sjanse siden omtrent ingen stoler på han. 

Men hurra for Fatima! Vel fortjent!

• Liker 5
Skrevet
yamask skrev (1 time siden):

Tror @Djækklåsstvar ironisk :)

Bingo! 

Syntes det var merkelig å reagere på en ev. svært sjelden reality-deltakelse fra Eia sin side. Men sannsynligheten er nok liten for at Eia noen gang dukker opp som deltaker i reality, åpenbart noe han er lite interessert i.

• Liker 4
Skrevet
kikio skrev (3 timer siden):

Victor derimot.. 

Jepp, det var tull.

Tabris skrev (3 timer siden):

Hva? Jeg har ikke sett Harald Eia i mye reality-TV? Han har vært mye på TV, ja, men da som komiker eller programleder.

Hvilke reality-TV har han deltatt i som deltaker? 

Sh999 skrev (2 timer siden):

Hvilke reality er det han har vært med på? 

Ingen verdens ting  (om man ser bort fra underholdningsprogrammet Kongen Befaler, som ble nevnt).

• Liker 3
Skrevet (endret)

Fantastisk sesong, mye bedre enn den første, og velfortjent vinner, gleder meg til neste enten det er kjendiser eller vanlige folk 👏👏👏

Endret av mammamia1
  • Liker 2
Skrevet
Ctrl skrev (5 timer siden):

Jeg synes finalen speilet sesongen, og viser hvorfor en sesong med vanlige folk trolig vil bli SÅ mye bedre. 
Kjendisversjonen har en passivitet og en ømfintlighet rundt seg som kveler spillet. 

Erlend vant mot Oscar, men gav Oscar finalebilletten sin. Erlend hadde visst ikke lyst til å vinne, men fremstå raus.
Triana gav Martin straka veien til finalen vell viten at hun kom til å bli utstemt av Martin, for å fremstå raus. 
Martin lå an til å vinne hele finalen og da ca. 300 000 kr, men jobbet imot seg selv for at Fatima skulle vinne, for å fremstå raus. 

Jeg savner deltakere i Spillet som VIL vinne, og som er villig til å gjøre det som må til for å vinne. Når deltakere er der inne for å bygge image og ivareta eget kjendisrykte, så blir det passivt. Deltakerne heier hverandre fram på bekostning av seg selv. Da er det enkelt for ei kontrollerende Siri eller Line å styre hele huset uten motstand, og kampen om seieren blir gjerne imot spillets gang. 

Det hadde vært mer givende å se deltakerne i skyggehuset knive om å komme inn alle sammen, at Triana gav blaffen i Martin og gikk for finalebillett, penger og makt selv, og at finalistene jobbet på for å vinne selv. 

Men for all del, jeg er veldig tilfreds med utfallet og at Fatima vant. I det finaleheatet så var hun den jeg heiet på. Så oppi all den dårlige spillingen så ble resultatet som ønsket. Gratulerer så mye til Fatima! 😃

Ellers synes jeg sesongen leverer til midt på treet pga dårlig cast, svak spilling og dårlige konkurranser (OL istedenfor mindgames og ofring). Produksjonen kunne utnyttet potensialet i programmet mye, mye mer. Det blir ikke bedre at TV2 teaset oss i 4 uker før episode 1 om at noe nytt skulle skje, der vi ender opp med en nær kopi av sesong 1. 

Jeg håper på mer uforutsigbarhet, mer aktive spillere, mer spillmuligheter og helst rullering av panelet til neste sesong. 

Enig med du.

Når det gjelder panelet ble det for mye "Det er det SYKESTEEE!" i annenhver setning for meg. Gikk inflasjon i begrepet, og svært lite ble sykt etterhvert.

Jeg klarte til og med å bli møkk lei av den fjærpenn-viftingen til Alexandra. Men kanskje det bare er mandagshumøret mitt som snakker🤭

• Liker 8
Skrevet
Ctrl skrev (4 timer siden):

Panelet var definitivt bedre i år med Martine som hadde erfaring fra huset og Alexandra som fungerer som en representant for "folks reaksjoner", istedenfor Victor og Cathrine i sesong 1.

Men synes det er på tide å bytte ut Truls og Eia nå. 

Jeg vil ha inn Eia som deltaker i programmet. Da slipper vi han i panelet en runde, og han får mer erfaring han kan ta inn i panelet igjen etterpå. 
På den annen side blir jo forhåpentlig ikke det i sesongen som allerede er spilt inn og vises til høsten. Men heller en kjendisversjon neste vår. 
Det blir spennende å se Spillet med deltagere som ikke har en relasjon fra før, og som ikke er avhengige av å kunne samarbeide i samme bransje senere. 

Ellers var det jo bra ikke Martin vant. 
For min del var både Fatima og Viktor verdige vinnere. (Men jeg tror det betydde mest for Fatima, som faktisk opplever at dette var en halv årslønn...) 
Var bekymret en stund, og lurte på om det ble som Robinson et av de første årene. Med hun som vant fordi hun ikke var en trussel for noen, og dermed kom til finalen. Og som naturlig nok ikke hadde laget seg noen fiender underveis heller, siden hun ikke hadde gjort noe som helst. 
Martin har jo bare gått rundt og gjort det som var lettest for seg selv. Og trukket seg unna hver gang det kom en oppgave som krevde noe av han.

• Liker 1
Skrevet
Turkis Sau skrev (14 minutter siden):

Enig med du.

Når det gjelder panelet ble det for mye "Det er det SYKESTEEE!" i annenhver setning for meg. Gikk inflasjon i begrepet, og svært lite ble sykt etterhvert.

Jeg klarte til og med å bli møkk lei av den fjærpenn-viftingen til Alexandra. Men kanskje det bare er mandagshumøret mitt som snakker🤭

Bare vent. Nå er du smittet. Så om et par dager så går du også rundt og roper "Det er det SYKESTEEE!" til alt mulig. :fnise: 

Nå var du streng mot Alexandra. 😁 🖋️

• Liker 5
Skrevet
Ctrl skrev (28 minutter siden):

Bare vent. Nå er du smittet. Så om et par dager så går du også rundt og roper "Det er det SYKESTEEE!" til alt mulig. :fnise: 

Nå var du streng mot Alexandra. 😁 🖋️

Haff!🙅‍♀️

😁

• Liker 2

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...