Queen19 Skrevet 25. mai #841 Skrevet 25. mai Lawyam skrev (7 minutter siden): Skjul innhold Liker ham, jeg! Husk at det er et Spill da! Spoiler Jeg liker han også, han er ikke den mest sjarmerende typen, men han er seg selv og det er veldig forfriskende. God dose med selvinnsikt har han også, er jo gøy at han innrømmer at han ikke klarte å ta til seg rådet fra Siri 😄 13
Ardwinna Skrevet 25. mai #842 Skrevet 25. mai Ggia skrev (3 minutter siden): Skjul innhold Selv om det kanskje ikke er poenget med kommentaren, er det noe fint i at Fatima, i motsetning til alle andre deltagerne, (bortsett fra Hedda?), ikke engang har en Wikipedia-side. Hun er en helt vanlig miljøterapeut, midt blant store profiler i kjendis-Norge. Likevel tar hun plass, står stødig i seg selv, sier det hun mener og ender opp med å vinne hele Spillet🥳🤩 Fortjent seier👏🏻👏🏻👏🏻 Dette er Wikipediasiden som omtaler Spillet, ikke til noen av deltakerne.
Ggia Skrevet 25. mai #843 Skrevet 25. mai (endret) Ardwinna skrev (15 minutter siden): Dette er Wikipediasiden som omtaler Spillet, ikke til noen av deltakerne. Spoiler Joda, jeg skjønner det, det jeg mener er at alle de andre deltakernes navn er blått (unntatt Hedda og Fatima). Å ha blått navn på Wikipedia betyr altså at de har egne Wikipedia-sider. Fatima var jo den mest «vanlige» deltakeren, ikke kjent på samme måte som resten og likevel var det hun som vant. Det står det respekt av.👏🏻 Endret 25. mai av Ggia 15 2
MissStiles Skrevet 25. mai #847 Skrevet 25. mai For en finale! Ikke et eneste kjedelig sekund. For det første, hvorfor ga Erlend bort plassen sin til Oskar når det sto mellom han og siri på å gå inn i huset? For det andre, ble jeg irritert over at det var Oskar som gikk videre. Men selvfølgelig klarer egoet hans å ødelegge alt! Heldigvis ble det ikke han som fikk makt. Veldig spennende når man innser at Martin får makten. Han kunne jo til og med ha vunnet Spillet. Veldig fornøyd med at det var Fatima som vant. Velfortjent seier! 17
makkapakka Skrevet 25. mai #848 Skrevet 25. mai Heldigvis vant Fatima, beste av de 3 i finalen! GRATULERER, det var så fortjent. Hadde ikke Erlend styrt stemmene på slutten, kunne faktisk surrehue Martin blitt vinner.. Avokado gjengen like klystete selv om de hadde vært ute av spillet en stund. Siri var vel den som hadde roa seg mest. Oskar cocky or not, han hadde ikke kommet noen vei uansett. 21 1
Ludovica- Skrevet 25. mai #849 Skrevet 25. mai Riktig vinner etter min mening. Det var fortjent og jeg syns Martin oppsummerte det veldig godt på slutten der. Kjente at jeg ble smått irritert av å bare høre ordet avocado og å se Bjarte, og å se de 3 sitte sammen å planlegge. Så sesongen hadde definitivt et før og etter for min del. At Oskar kom inn igjen syns jeg var helt ok. Visste at han ikke kom til å vinne uansett. 21
Ninaen Skrevet 25. mai #850 Skrevet 25. mai Ludovica- skrev (6 minutter siden): Riktig vinner etter min mening. Det var fortjent og jeg syns Martin oppsummerte det veldig godt på slutten der. Kjente at jeg ble smått irritert av å bare høre ordet avocado og å se Bjarte, og å se de 3 sitte sammen å planlegge. Så sesongen hadde definitivt et før og etter for min del. At Oskar kom inn igjen syns jeg var helt ok. Visste at han ikke kom til å vinne uansett. Det Martin sa der var helt nydelig. «Vær en sassy, skarp, varm og sint kvinne». Han fanger essensen i Fatima der, og han har rett også. Han er jo en god observatør, det skal han ha. Og han og JF…hva skal man si 😂At JF hadde vært og besøkt kona hans 🙈 Årets sesong ble jo noe helt annet enn i fjor! Og man hadde jo grunn til å frykte det motsatte, når folk visste litt hva det gikk i. Men mye bedre cast. Også synes jeg de fleste skal ha kudos for å ta ting så lite personlig (snakker ikke om følelser midt i trykkokeren) og at «dette er et spill». Og Oscar er definitivt ei klyse, men han later ikke som noe annet heller, og han tar ansvar for det også når det slår tilbake på ham 😂Enig i at Siri landet dette godt, og ble tydelig i dag synes jeg hvem som var mest «maktprega» av de 3. Uten påvirkning fra Bjarte og Jon tror jeg faktisk hun hadde prøvd å få fram Fatima. Nei, for en fin sesong altså! Fjorårets er jo en bleik fis i forhold 19 1
Lawyam Skrevet 25. mai #851 Skrevet 25. mai Blir bare så irritert når de skal gi bort plassene og vinnersjansene sine, jeg. Hvorfor er de med på Spillet hvis de ikke vil vinne. Hvorfor lager de ikke da et nytt konsept som heter Martyren eller 'Den gavmilde'.....ahhhh 4 1
SitronTre Skrevet 25. mai #852 Skrevet 25. mai Heia heia på vinneren. Vel fortjent tenker jeg. At Oskar kom tilbake som en kakerlakk og forsvant igjen er bare god tv. Burde har hørt på Siri lol. Martin imponerte meg og tom nå skjønner jeg ikke hvem han egentlig er. Den bromance mellom Martin og JFK er utrolig positivt. Så inspirerende og positivt. Meget god sesong, bedre enn det første. Spennende med vanlige folk til høsten... tror det kan bli enda mer dramatisk. 7
Mmmwhatever Skrevet 25. mai #853 Skrevet 25. mai Hvis jeg hadde vært kone/samboer med JFK eller Martin, så tror jeg ikke jeg hadde orket å være i samme rom som de to sammen. Hjelpes, de er bare for mye. Og JFK besøkte kona til Martin! 🤣 Jeg hadde ALDRI blitt sammen med en av de to uansett, men altså… lurer på om de fortsetter å sin bromance utenfor spillet, eller om det bare blir awkward når de kommer utenfor bobla? 2
Lawyam Skrevet 25. mai #854 Skrevet 25. mai (endret) Mmmwhatever skrev (5 minutter siden): Hvis jeg hadde vært kone/samboer med JFK eller Martin, så tror jeg ikke jeg hadde orket å være i samme rom som de to sammen. Hjelpes, de er bare for mye. Og JFK besøkte kona til Martin! 🤣 Jeg hadde ALDRI blitt sammen med en av de to uansett, men altså… lurer på om de fortsetter å sin bromance utenfor spillet, eller om det bare blir awkward når de kommer utenfor bobla? Vi kommer nok til å få se de to på flere prosjekter sammen; noen som tviler på at de får tilbud om både å være med på Jakten og på den 'til verdens ende' greien? De takker nok helt sikkert ja også og da skal vi risikere mye rart gitt. Når det er sagt; jeg vet ikke om jeg gleder meg eller gruer meg, grugleder kanskje. Sofa er vel også noe for de to der. Endret 25. mai av Lawyam 1
Djækklåsst Skrevet 25. mai #855 Skrevet 25. mai (endret) Lawyam skrev (2 timer siden): Ingen kan vel kunne påstå at finalen var kjedelig... Gratulerer til vinneren! Svært forutsigbar og kjedelig finale. Nok en gang avslører TV 2 hva som vil skje. At Martin ville ta med seg Victor til den endelige finalen, for eksempel, siden de ikke lanserte det som et forslag fra panelet. Og det var da åpenbart at Martin og Oskar ville gi seieren til Fatima. Men jeg støtter at hun var det beste valget blant de tre. Dette konseptet behøver vanlige folk. Det var jo nesten ingen som brydde seg om hvordan det gikk (med seg selv). Mange fikk vel omtrent like mye for å delta som Fatima fikk for å vinne (hun fikk neppe så mye i «startpenger»), så da stod det lite på spill for de fleste. Endret 25. mai av Djækklåsst 8
Djækklåsst Skrevet 25. mai #856 Skrevet 25. mai Lawyam skrev (19 minutter siden): Blir bare så irritert når de skal gi bort plassene og vinnersjansene sine, jeg. Hvorfor er de med på Spillet hvis de ikke vil vinne. Hvorfor lager de ikke da et nytt konsept som heter Martyren eller 'Den gavmilde'.....ahhhh Så enig, så enig. De fleste av disse kjendisene var bare med for å være på TV, de brydde seg lite om utfallet. Og da blir det ikke særlig spennende eller underholdende. 6
Cookie123 Skrevet 25. mai #857 Skrevet 25. mai Fortjent vinner!! Gleder meg til ny sesong med "vanlige" folk! 3 1
Rotekopp2021 Skrevet 25. mai #858 Skrevet 25. mai Jeg syntes det var så ekkelt når «avokadogjengen» jobbet for at Victor skulle vinne på slutten. Han tjener sinnsykt bra, er med på alt av reality og har mer enn nok penger. At ingen av de tre voksne menneskene klarte å tenke «jøss, skulle man latt miljøarbeideren som hver dag går på jobb for å HJELPE folk fått litt ekstra å rutte med?». Hun har både spilt smart, vært lojal, vært snill og morsom og lagd bra tv. Og hun er vel den eneste kvinnen under 40 som hadde turt å snakke så hardt til Oscar. Veldig bra av Martin, og ikke minst de andre jentene som jobba beinhardt for Fatima. Kjempeverdig vinner, og en fin avslutning på sesongen! 22 1 9
Lawyam Skrevet 25. mai #859 Skrevet 25. mai Rotekopp2021 skrev (5 minutter siden): Jeg syntes det var så ekkelt når «avokadogjengen» jobbet for at Victor skulle vinne på slutten. Han tjener sinnsykt bra, er med på alt av reality og har mer enn nok penger. At ingen av de tre voksne menneskene klarte å tenke «jøss, skulle man latt miljøarbeideren som hver dag går på jobb for å HJELPE folk fått litt ekstra å rutte med?». Hun har både spilt smart, vært lojal, vært snill og morsom og lagd bra tv. Og hun er vel den eneste kvinnen under 40 som hadde turt å snakke så hardt til Oscar. Veldig bra av Martin, og ikke minst de andre jentene som jobba beinhardt for Fatima. Kjempeverdig vinner, og en fin avslutning på sesongen! Konseptet heter ikke 'hvem trenger pengene mest'...eller 'hvem.synes vi tjener nok'... 11 1
Ninaen Skrevet 25. mai #860 Skrevet 25. mai Mmmwhatever skrev (30 minutter siden): Hvis jeg hadde vært kone/samboer med JFK eller Martin, så tror jeg ikke jeg hadde orket å være i samme rom som de to sammen. Hjelpes, de er bare for mye. Og JFK besøkte kona til Martin! 🤣 Jeg hadde ALDRI blitt sammen med en av de to uansett, men altså… lurer på om de fortsetter å sin bromance utenfor spillet, eller om det bare blir awkward når de kommer utenfor bobla? Intervju med tv2 i dag, de har holdt kontakten ja 😂 Martine sin kommentar da JF skulle inn og stemme 🙈 Synes panelet var bedre i år også! Martine og Aleksandra sammen ble en mye bedre balanse opp mot Harald som besserwisser og Truls som «idiot». 14
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå