Kvittre Skrevet 20. mai #801 Del Skrevet 20. mai Soeuh skrev (1 time siden): Har ikke sansen for han. Han vil jo ha Triana i finalen fordi hun er lett å manipulere? Ikke for å være snill. Hun blir brukt som en brikke, og er ikke spillmessig smart nok til å se det selv. Mulig det, men de er jo ikke alene i finalen. Hvis han var en utspekulert « bruker « så hadde han vel brutt avtalen med Triana og stemt ut fatima, ikke kjøpt stemmer for og holde avtalen? Hvorfor manipulerte han henne ikke når de skulle stemme? Han viste jo ihvertfal at han var til og stole på, og den eneste som holdt hodet kaldt og oppførte seg normalt i det kaoset som oppstå. Fikk mer sansen for han. 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Majer Skrevet 20. mai #802 Del Skrevet 20. mai (endret) Håper hverken Trianna eller Victor vinner. De er rett og slett slemme i Spillet. Jon har noen ufyselige hersketeknikker, men de er peanøtter i forhold. Victor stemte hjem både Bjarne og Erlend samtidig som han prøver å gi andre dårlig samvittighet. Folk som rettferdiggjør egne handlinger på den måten han gjør er rett og slett skumle Endret 20. mai av Majer Skriveleif 6 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Grønnastar Skrevet 21. mai #803 Del Skrevet 21. mai Majer skrev (10 timer siden): Håper hverken Trianna eller Victor vinner. De er rett og slett slemme i Spillet. Jon har noen ufyselige hersketeknikker, men de er peanøtter i forhold. Victor stemte hjem både Bjarne og Erlend samtidig som han prøver å gi andre dårlig samvittighet. Folk som rettferdiggjør egne handlinger på den måten han gjør er rett og slett skumle 🙄 Jeg tror ikke dette TV-konseptet er for deg… 19 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Susan Sto Helit Skrevet 21. mai #804 Del Skrevet 21. mai Soeuh skrev (På 20.5.2025 den 19.45): Triana visste jo at hennes allianse ville ha ut Jon i lengre tid. Så skjønner ikke hvorfor hun gikk med på den avtalen. Jeg er enig med Fatima at det var en dårlig avtale. Spesielt siden hun ga fra seg makten så raskt og enkelt. I tillegg kunne de laget en avtale der HUN hadde makten og pengene. Hun måtte jo bare stole på at Viktor holdt ord. Det med at hun tjente på at Fatima ikke ble stemt ut synes jeg ikke er et argument, for Fatima hadde jo ikke blitt stemt ut om hun hadde hatt makten for seg selv. For viktor var det spillmessig bra å få ut en så god spiller som Erlend. For meg så det ut som Viktor fikk all makten og pengene (og immunitet), og at tanken hans var at han, Triana, Jon og Fatima skulle stå i finalen, fordi han vet Triana er spillmessig svak, slik at han og Jon har et overtak i finalen. Jeg kjente litt på at Fatima var såpass irritert på hele Jon og hans væremåte. (Han fremstår jo som en litt cocky type, som lett gnir det inn om han klarer seg fint, og blir litt sur om ting går han imot.) Så hun hadde nok sett for seg at Triana hadde overtalt Viktor til å ofre Jon og beholde Erlend. Ikke for at det er et smartere valg spillmessig, men fordi Fatima liker Erlend bedre, og har mer respekt for han og hans spillestil. Men jeg tipper Triana raskt forsto to ting. Hun hadde ingenting å tilby Viktor som var bra nok til at han ville godtatt at hun fikk makten. Og han var ikke villig til å ofre Jon. Om de hadde gitt makten til de som var i huset, så var jo de 3 gutter, som hadde stemt sammen dagen før, og 2 jenter. Og det er ikke like sikkert at Martin hadde gått over til jentene hvis det var Viktor han skulle stemme på og ikke Jon. Antagelig ville Erlend og Jon gjort alt de kunne for å påvirke både Martin og Hanne, og sikre at Viktor gikk videre. Hanne var jo veldig for å hjelpe Erlend videre, og Erlend spilte jo for å sikre Viktor. Altså "Måtte" Triana inngå en avtale med Viktor for å sikre seg selv fra å ryke. Hun valgte da å si at for henne var hennes nærmeste medspiller Fatima, og jobbet for å sikre henne sammen med seg. Jeg vil jo tippe at Viktor heller hadde tatt ut Fatima enn Erlend, om han fikk velge helt fritt. Triana valgte å stole på at Viktor holdt den avtalen han inngikk. Overfor henne har han jo holdt avtale før, når de fikk ut Bjarte. Hun så på det som sin beste sjanse. Hun fikk Viktor til å ofre en av sine aller nærmeste med en gang. (Og når det ikke kom til å bli Jon, så ble det Erlend, som jo også hadde penger, så det svekket jo Viktor og hans allianse mer.) Og så fikk hun han til å stemme 3 ekstra stemmer på en de avtalte på kvelden. Som da skulle være med og sikre både henne og Fatima i finalen. Så jeg tror bare Fatima hadde vært så sikker på at det var Jon de skulle få ut, at hun ble skikkelig skuffet når hun forsto at Triana både hadde lovet at han skulle få bli med videre, OG at hun nektet å bryte avtalen og stemme på han. Fatima ventet nok at Viktor og Jon skulle bryte avtalen og stemme ut henne og Hanne, særlig når tvisten kom og to skulle ut. Jeg synes Triana handlet relativt klokt i situasjonen jeg. Selv om jeg også forstår Fatimas umiddelbare reaksjon. Nå er det bare å håpe på at det er en av de som virkelig har spilt, som kommer tilbake i finalen. Heier mest på Sofie, Erlend eller Siri. For meg fortjener en av dem, eller Viktor, å vinne. Men i motsetning til i fjor, når jeg ble direkte skuffet over at Line bare "surfet gjennom" ved å skremme alle fra å stemme på seg, så er det ingen jeg blir ordentlig skuffet over at vinner. I fjor syntes jeg det egentlig burde vært Vidar eller Danby som vant. De var de eneste det var litt gøy å følge med på. 4 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Grønnastar Skrevet torsdag kl 05:29 #805 Del Skrevet torsdag kl 05:29 Susan Sto Helit skrev (8 timer siden): Triana valgte å stole på at Viktor holdt den avtalen han inngikk. Overfor henne har han jo holdt avtale før, når de fikk ut Bjarte. Det er vel ingen andre enn Viktor og Erlend som vet at de var med på å stemme ut Bjarte…? 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Susan Sto Helit Skrevet torsdag kl 10:53 #806 Del Skrevet torsdag kl 10:53 Grønnastar skrev (5 timer siden): Det er vel ingen andre enn Viktor og Erlend som vet at de var med på å stemme ut Bjarte…? Det ble da vist at det ble snakket med Viktor om at han også burde være med på det. Og de teller jo stemmer, så de på "underdoglaget" var nok ganske sikre på at de visste det var Viktor og Erlend som hadde de siste stemmene. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Lawyam Skrevet fredag kl 23:59 #807 Del Skrevet fredag kl 23:59 Susan Sto Helit skrev (På 21.5.2025 den 23.02): Jeg kjente litt på at Fatima var såpass irritert på hele Jon og hans væremåte. (Han fremstår jo som en litt cocky type, som lett gnir det inn om han klarer seg fint, og blir litt sur om ting går han imot.) Så hun hadde nok sett for seg at Triana hadde overtalt Viktor til å ofre Jon og beholde Erlend. Ikke for at det er et smartere valg spillmessig, men fordi Fatima liker Erlend bedre, og har mer respekt for han og hans spillestil. Men jeg tipper Triana raskt forsto to ting. Hun hadde ingenting å tilby Viktor som var bra nok til at han ville godtatt at hun fikk makten. Og han var ikke villig til å ofre Jon. Om de hadde gitt makten til de som var i huset, så var jo de 3 gutter, som hadde stemt sammen dagen før, og 2 jenter. Og det er ikke like sikkert at Martin hadde gått over til jentene hvis det var Viktor han skulle stemme på og ikke Jon. Antagelig ville Erlend og Jon gjort alt de kunne for å påvirke både Martin og Hanne, og sikre at Viktor gikk videre. Hanne var jo veldig for å hjelpe Erlend videre, og Erlend spilte jo for å sikre Viktor. Altså "Måtte" Triana inngå en avtale med Viktor for å sikre seg selv fra å ryke. Hun valgte da å si at for henne var hennes nærmeste medspiller Fatima, og jobbet for å sikre henne sammen med seg. Jeg vil jo tippe at Viktor heller hadde tatt ut Fatima enn Erlend, om han fikk velge helt fritt. Triana valgte å stole på at Viktor holdt den avtalen han inngikk. Overfor henne har han jo holdt avtale før, når de fikk ut Bjarte. Hun så på det som sin beste sjanse. Hun fikk Viktor til å ofre en av sine aller nærmeste med en gang. (Og når det ikke kom til å bli Jon, så ble det Erlend, som jo også hadde penger, så det svekket jo Viktor og hans allianse mer.) Og så fikk hun han til å stemme 3 ekstra stemmer på en de avtalte på kvelden. Som da skulle være med og sikre både henne og Fatima i finalen. Så jeg tror bare Fatima hadde vært så sikker på at det var Jon de skulle få ut, at hun ble skikkelig skuffet når hun forsto at Triana både hadde lovet at han skulle få bli med videre, OG at hun nektet å bryte avtalen og stemme på han. Fatima ventet nok at Viktor og Jon skulle bryte avtalen og stemme ut henne og Hanne, særlig når tvisten kom og to skulle ut. Jeg synes Triana handlet relativt klokt i situasjonen jeg. Selv om jeg også forstår Fatimas umiddelbare reaksjon. Nå er det bare å håpe på at det er en av de som virkelig har spilt, som kommer tilbake i finalen. Heier mest på Sofie, Erlend eller Siri. For meg fortjener en av dem, eller Viktor, å vinne. Men i motsetning til i fjor, når jeg ble direkte skuffet over at Line bare "surfet gjennom" ved å skremme alle fra å stemme på seg, så er det ingen jeg blir ordentlig skuffet over at vinner. I fjor syntes jeg det egentlig burde vært Vidar eller Danby som vant. De var de eneste det var litt gøy å følge med på. Den største risikoen for å ryke på huet og ræva ut var nettopp å gå til angrep både på Jon og Triana og å skape det dramaet hun skapte, ikke det at Triana spilte som hun gjorde. 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Athod Skrevet lørdag kl 06:37 #808 Del Skrevet lørdag kl 06:37 (endret) Virker som om dere her inne er like blendet av hatet ovenfor Jon som Fatima er Vi hadde en situasjon der 2 stykker skulle bli enige sammen. De ble begge enige om å spare seg selv og sin nærmeste. Helt klart en win/win. Triana er styrt av sine følelser og hun følte at hun kunne stole på Victor, som det viste seg så hadde hun helt rett i det. Å ha som forventning at Triana skulle være en mesterhjerne som skulle klare manipulere Victor til å stemme ut sin nærmeste eller at hun skulle ta sjansen på at hun ble stemt ut selv om de ikke kom til enighet er vel litt for mye? Kan ikke helt se den at hun skulle vært sikker på at de kom til å stemme ut Victor når han var romkamerat med Martin og Erling og alliert med Jon. Hanne virket jo kun interessert i at Erlend vant og. Enig med at vi dropper spoilertags btw, da er vel folk advart om det. Endret lørdag kl 06:39 av Athod 3 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Lawyam Skrevet lørdag kl 07:17 #809 Del Skrevet lørdag kl 07:17 (endret) Athod skrev (40 minutter siden): Virker som om dere her inne er like blendet av hatet ovenfor Jon som Fatima er Det 'hatet' har jeg ikke skjønt noe av. Synes han virker som en svært hyggelig mann jeg og det må vel være lov å si at de ønsker å ha en samtale alene uten at hun klikker i vinkel. Det å samles i grupper gjøres jo hele tiden. Og de sier jo i fra; at nå samles vi osv. Hun sa jo at hun ikke visste om hun ville stemme Hanne; skulle de andre da ikke få en sjanse å finne ut hva de da skulle gjøre bare fordi hun trengte å ha kontroll... Han spurte pent. Og måtte spørre en gang til. Så er det da ikke så lenge siden at Oskar prøvde å snike seg til informasjon og hun måtte protestere på at han prøvde seg, men HUN kan liksom. Hun VIL jo ikke være med i deres gruppe uansett. Athod skrev (40 minutter siden): Vi hadde en situasjon der 2 stykker skulle bli enige sammen. De ble begge enige om å spare seg selv og sin nærmeste. Helt klart en win/win. Triana er styrt av sine følelser og hun følte at hun kunne stole på Victor, som det viste seg så hadde hun helt rett i det. Og så så jeg at tidligere i episoden, under konkurransen sa hun at hun stolte på Viktor....da hun skulle velge der... Athod skrev (40 minutter siden): Å ha som forventning at Triana skulle være en mesterhjerne som skulle klare manipulere Victor til å stemme ut sin nærmeste eller at hun skulle ta sjansen på at hun ble stemt ut selv om de ikke kom til enighet er vel litt for mye? Kan ikke helt se den at hun skulle vært sikker på at de kom til å stemme ut Victor når han var romkamerat med Martin og Erling og alliert med Jon. Hanne virket jo kun interessert i at Erlend vant og. Athod skrev (40 minutter siden): Enig med at vi dropper spoilertags btw, da er vel folk advart om det. Vi kan vel klare å holde på spoilertagen til finalen er over i morgen, vel? Tråden er jo merket at d ikke er ønsket også i overskriften og i morgen kåres vinneren så jeg unner ingen å dumpe inn i tråden her og få spenningen ødelagt i og med at det tross alt er FINALE da. Det må vi da kunne klare, vel? Ikke så vanskelig? Endret lørdag kl 07:23 av Lawyam 1 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
THEKGROOKIE Skrevet lørdag kl 17:09 #810 Del Skrevet lørdag kl 17:09 Er det flere enn meg som sitter å venter på at kl skal bli 03 og jeg kan spole igjennom til de siste 5-10 min og se hvem som vinner? 😉🤣.. Og jeg vet at det er delte meninger om dette, men jeg er helt enig i det med spoilertag.. Hvis man ikke ser den i natt eller på morgenen i morgen så kan man jo bare holde seg unna tråden til man har sett det på liniær-tv på kvelden?🤔.. vi er vel voksne folk som ser på dette så såpass selvkontroll bør man vel ha spesielt siden det gjelder noe så enkelt som et halvbra tvprogram liksom.. Hadde det vært store viktige nyheter så hadde jeg skjønt det. For det blir så veldig vanskelig å både kommentere, men også å lese deres diskusjoner når det er spoilertag på spoilertag på spoilertag.. Men jeg gleder meg ihvertfall til om 8 timer for da finner jeg det ut 🤪 Ha en finfin lørdag alle sammen 😀 4 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Peggy-Lovise Skrevet lørdag kl 17:22 #811 Del Skrevet lørdag kl 17:22 THEKGROOKIE skrev (12 minutter siden): Er det flere enn meg som sitter å venter på at kl skal bli 03 og jeg kan spole igjennom til de siste 5-10 min og se hvem som vinner? 😉🤣.. Og jeg vet at det er delte meninger om dette, men jeg er helt enig i det med spoilertag.. Hvis man ikke ser den i natt eller på morgenen i morgen så kan man jo bare holde seg unna tråden til man har sett det på liniær-tv på kvelden?🤔.. vi er vel voksne folk som ser på dette så såpass selvkontroll bør man vel ha spesielt siden det gjelder noe så enkelt som et halvbra tvprogram liksom.. Hadde det vært store viktige nyheter så hadde jeg skjønt det. For det blir så veldig vanskelig å både kommentere, men også å lese deres diskusjoner når det er spoilertag på spoilertag på spoilertag.. Men jeg gleder meg ihvertfall til om 8 timer for da finner jeg det ut 🤪 Ha en finfin lørdag alle sammen 😀 Det blir ikke lagt ut før kl 18 😅 11 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Kvittre Skrevet lørdag kl 17:23 #812 Del Skrevet lørdag kl 17:23 THEKGROOKIE skrev (7 minutter siden): Er det flere enn meg som sitter å venter på at kl skal bli 03 og jeg kan spole igjennom til de siste 5-10 min og se hvem som vinner? 😉🤣.. Og jeg vet at det er delte meninger om dette, men jeg er helt enig i det med spoilertag.. Hvis man ikke ser den i natt eller på morgenen i morgen så kan man jo bare holde seg unna tråden til man har sett det på liniær-tv på kvelden?🤔.. vi er vel voksne folk som ser på dette så såpass selvkontroll bør man vel ha spesielt siden det gjelder noe så enkelt som et halvbra tvprogram liksom.. Hadde det vært store viktige nyheter så hadde jeg skjønt det. For det blir så veldig vanskelig å både kommentere, men også å lese deres diskusjoner når det er spoilertag på spoilertag på spoilertag.. Men jeg gleder meg ihvertfall til om 8 timer for da finner jeg det ut 🤪 Ha en finfin lørdag alle sammen 😀 Hvis jeg hadde vært så ivrig på og se vinneren, hadde jeg bare gått inn her og lest under spoilertag 😅 synes det er sykt spennende i år og gleder meg til finalen. Tipper jeg sover kl 3 , men.. skal se hele finalen uten spoling og spoling. Kanskje kl 3 i natt , sannsynligvis med morgenkaffen. Pleier og se episoden på kvelden, men når det spoiling tror jeg fort finalevinneren kan bli spoilet mange steder så den skal jeg se så fort som mulig, men vi sitter nok her og diskuterer med spoliertag etter at vinneren er på forsiden av alle nettaviser 😅 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Kvittre Skrevet lørdag kl 17:25 #813 Del Skrevet lørdag kl 17:25 Peggy-Lovise skrev (1 minutt siden): Det blir ikke lagt ut før kl 18 😅 😅 kjipt og holde seg våken til 3 for og finne ut det… logisk egentlig, pleier og være sånn med finaler. Hadde vært mer enn denne tråden man skulle unngått ellers. 5 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
THEKGROOKIE Skrevet lørdag kl 17:35 #814 Del Skrevet lørdag kl 17:35 Peggy-Lovise skrev (12 minutter siden): Det blir ikke lagt ut før kl 18 😅 Søren klype 👎.. jaja da får jeg vente til kl 18 da Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
THEKGROOKIE Skrevet lørdag kl 17:36 #815 Del Skrevet lørdag kl 17:36 Kvittre skrev (12 minutter siden): Hvis jeg hadde vært så ivrig på og se vinneren, hadde jeg bare gått inn her og lest under spoilertag 😅 synes det er sykt spennende i år og gleder meg til finalen. Tipper jeg sover kl 3 , men.. skal se hele finalen uten spoling og spoling. Kanskje kl 3 i natt , sannsynligvis med morgenkaffen. Pleier og se episoden på kvelden, men når det spoiling tror jeg fort finalevinneren kan bli spoilet mange steder så den skal jeg se så fort som mulig, men vi sitter nok her og diskuterer med spoliertag etter at vinneren er på forsiden av alle nettaviser 😅 Hehe 😂 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
THEKGROOKIE Skrevet lørdag kl 17:40 #816 Del Skrevet lørdag kl 17:40 Kvittre skrev (11 minutter siden): 😅 kjipt og holde seg våken til 3 for og finne ut det… logisk egentlig, pleier og være sånn med finaler. Hadde vært mer enn denne tråden man skulle unngått ellers. Jeg sitter ikke spesifikt oppe til kl 3 for denne finalen. Jeg har det man kaller laken-skrekk og pleier å sitte utover natta i helgene, jeg synes det er så fin tid på døgnet og jeg koser meg når veldig mange sover og det er fredelig og rolig rundt meg 😅 også er jeg en liten natt-ugle 🦉 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
enkefru Skrevet lørdag kl 17:55 #817 Del Skrevet lørdag kl 17:55 THEKGROOKIE skrev (43 minutter siden): Er det flere enn meg som sitter å venter på at kl skal bli 03 og jeg kan spole igjennom til de siste 5-10 min og se hvem som vinner? 😉🤣.. Og jeg vet at det er delte meninger om dette, men jeg er helt enig i det med spoilertag.. Hvis man ikke ser den i natt eller på morgenen i morgen så kan man jo bare holde seg unna tråden til man har sett det på liniær-tv på kvelden?🤔.. vi er vel voksne folk som ser på dette så såpass selvkontroll bør man vel ha spesielt siden det gjelder noe så enkelt som et halvbra tvprogram liksom.. Hadde det vært store viktige nyheter så hadde jeg skjønt det. For det blir så veldig vanskelig å både kommentere, men også å lese deres diskusjoner når det er spoilertag på spoilertag på spoilertag.. Men jeg gleder meg ihvertfall til om 8 timer for da finner jeg det ut 🤪 Ha en finfin lørdag alle sammen 😀 Nei, såå spennende det faktisk ikke for meg 😅 Spiller da liten rolle hvem som vinner, men finale skal bli moro, og spennende å se hvem av de utstemte som kommer inn, er fint å ha noe å se frem til også. 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Lawyam Skrevet lørdag kl 18:13 #818 Del Skrevet lørdag kl 18:13 THEKGROOKIE skrev (1 time siden): Er det flere enn meg som sitter å venter på at kl skal bli 03 og jeg kan spole igjennom til de siste 5-10 min og se hvem som vinner? 😉🤣.. Og jeg vet at det er delte meninger om dette, men jeg er helt enig i det med spoilertag.. Hvis man ikke ser den i natt eller på morgenen i morgen så kan man jo bare holde seg unna tråden til man har sett det på liniær-tv på kvelden?🤔.. vi er vel voksne folk som ser på dette så såpass selvkontroll bør man vel ha spesielt siden det gjelder noe så enkelt som et halvbra tvprogram liksom.. Hadde det vært store viktige nyheter så hadde jeg skjønt det. For det blir så veldig vanskelig å både kommentere, men også å lese deres diskusjoner når det er spoilertag på spoilertag på spoilertag.. Men jeg gleder meg ihvertfall til om 8 timer for da finner jeg det ut 🤪 Ha en finfin lørdag alle sammen 😀 Du kan bare legge deg. Finalen legges ut først kl 18... Men jeg kan nesten ikke vente jeg heller og hadde sett den i natt om de hadde lagt den ut! 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Kvittre Skrevet lørdag kl 18:29 #819 Del Skrevet lørdag kl 18:29 THEKGROOKIE skrev (42 minutter siden): Jeg sitter ikke spesifikt oppe til kl 3 for denne finalen. Jeg har det man kaller laken-skrekk og pleier å sitte utover natta i helgene, jeg synes det er så fin tid på døgnet og jeg koser meg når veldig mange sover og det er fredelig og rolig rundt meg 😅 også er jeg en liten natt-ugle 🦉 Skjønner hva du mener. Hender jeg er våken på natten selv, og synes det er en veldig behagelig tid og være våken på, og ikke minst og se på tv på når det er stille og rolig og uforstyrret. Jeg liker allikevel best og sove om natten fordi dagen etter blir bedre. jeg har holdt meg våken til 3 for tv, de første sesongene av Game of Thrones satt jeg våken til de la ut. Og så, når jeg begynte og legge meg for ikke og snu døgnet , hadde jeg en indre alarm som vekket meg 02.55 hver uke når det ble lagt ut ny episode. Det var litt sjukt. da vet jeg at hvis jeg våkner 02.55 i natt kan jeg meg til og sove igjen 😅 og får jeg ikke det, finnes det alltid noe og se på. 3 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Perine Skrevet søndag kl 10:46 #820 Del Skrevet søndag kl 10:46 Finalen blir tilgjengelig på TV2Play fra kl. 18 😀 Gleder meg. Har ingen jeg heier spesielt på, men jeg liker Victor. Vet ikke så mye om ham heller, bortsett fra at jeg så på Farmen kjendis og Forræder. 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå