Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet
Potetjinta skrev (14 minutter siden):

Jon er irriterende. Men Fatima er verre as, ho er jo frekk mot flere enn Jon

Nei, hun er ikke frekk mot noen, men hun smisker ikke og hun er den eneste som sier fra når hun blir utsatt for hersketenikker. Sofie sa ikke fra når Jan Fredrik overkjørte henne.

• Liker 18
  • Nyttig 9
Videoannonse
Annonse
Skrevet

Hver gang Fatima stemme Jon sier ho «det er ikke noe personlig».

OM det er personlig. Ho sa ho kunne dra hjem selv så lenge ho fikk med seg Jon med seg ut!😂

• Liker 13
Skrevet

Jeg skjønner godt at Fatima blir irritert. Triana prøver jo ikke en gang. Hun bare lar Viktor få makten. Også tenker jeg alle følelser blir ekstra sterke av å være i det huset med kameraer hele tiden. Tipper Fatimas irritasjon over Jon har bygd seg opp over tid, og da ikke bare han men som en del av den alliansen han var i. 

Må innrømme at jeg ble skuffa over at noen skal komme inn igjen. Syns egentlig det var en litt døll tvist nå. 

• Liker 27
  • Nyttig 6
Skrevet

Det verste er de som gir følelsen av "angiveri". Altså mennesker man ikke kunne stolt på under eks 2 verdenskrig eller andre kriser. De synes jeg er verre enn "de slemme". 

Misliker definitivt Victor, Martin, Trianna og Anne Rimen mest. De vingler for mye. Håper Erlend vinner- eventuelt Sofie. 

• Liker 7
  • Nyttig 3
Skrevet
Saralie skrev (4 minutter siden):

Nei, hun er ikke frekk mot noen, men hun smisker ikke og hun er den eneste som sier fra når hun blir utsatt for hersketenikker. Sofie sa ikke fra når Jan Fredrik overkjørte henne.

Hun er like hersete tilbake. Hvorfor ble det Hanne og ikke Fatima som røk? Fordi Fatima spiller på følelsene til Triana, synes det er en smule toxic og se på. Forstår hvor Fatima kommer fra - men synes måten er litt shady as

• Liker 7
Skrevet
Majer skrev (Akkurat nå):

Det verste er de som gir følelsen av "angiveri". Altså mennesker man ikke kunne stolt på under eks 2 verdenskrig eller andre kriser. De synes jeg er verre enn "de slemme". 

Misliker definitivt Victor, Martin, Trianna og Anne Rimen mest. De vingler for mye. Håper Erlend vinner- eventuelt Sofie. 

Enig, Sofie eller Erlend. Synes også Siri hadde fortjent det, selvom jeg ikke heiet på ho. Men ho vokste på meg på slutten!

• Liker 7
Skrevet

Skjønner at dette er ikke min type program. Jeg er ikke over meg av begeistring som dere andre, så kun 5 min for å se hvem som ble stemt ut i de to episodene i går og synes det var kjedelig og at det blir for mye sutring og surr, men det blir allikevel spennende å se hvem som vinner. 

Men er det noen av dere som vet? Spillet sesong 3 skulle jo være "vanlige" folk, er det sånn at det er "vanlige" folk blandet med "kjendiser"?  Jeg skriver "kjendiser" fordi det er vel egentlig vanlige folk som er med nå også.. det nærmeste vi kommer kjendis i denne sesongen er vel kanskje Hanne som er litt kjent utover Norges grenser.

• Liker 2
Skrevet
Saralie skrev (13 minutter siden):

Enig. Jeg synes ikke at noen har vært direkte frekke egentlig. Jeg forstår godt at man kan bli frustrert og oppkavet når man er i en boble tett på andre mennesker som alle har feil og mangler, og skal konkurrere og er avhengig av andre på sitt "lag". Det er nok umulig å forestille seg hvordan det er. Vi som publikum blir presentert en fortelling og en fremstilling som gjør ting nogen lunde oversiktlig, men de har null tolkningsramme og har også mye mindre informasjon om de andre og ting som blir sagt, tenkt og gjort. Det må være utrolig frustrerende!

• Liker 8
Gjest Lawyam
Skrevet
THEKGROOKIE skrev (4 minutter siden):

Skjønner at dette er ikke min type program. Jeg er ikke over meg av begeistring som dere andre, så kun 5 min for å se hvem som ble stemt ut i de to episodene i går og synes det var kjedelig og at det blir for mye sutring og surr, men det blir allikevel spennende å se hvem som vinner. 

Men er det noen av dere som vet? Spillet sesong 3 skulle jo være "vanlige" folk, er det sånn at det er "vanlige" folk blandet med "kjendiser"?  Jeg skriver "kjendiser" fordi det er vel egentlig vanlige folk som er med nå også.. det nærmeste vi kommer kjendis i denne sesongen er vel kanskje Hanne som er litt kjent utover Norges grenser.

Så får vi jo født nye 'kjendiser' ut fra de nye som kommer inn. Nytt kull.

Skrevet
THEKGROOKIE skrev (9 minutter siden):

Vi er ikke blitt lovet internasjonale kjendiser. Jeg visste hvem nesten alle var, ikke fordi jeg kjenner dem personlig, men fordi jeg har sett dem på TV. Så det kvalifiserer vel som kjendiser?

• Liker 15
Gjest Lawyam
Skrevet (endret)
Ludovica- skrev (30 minutter siden):

Jeg skjønner godt at Fatima blir irritert. Triana prøver jo ikke en gang. Hun bare lar Viktor få makten. Også tenker jeg alle følelser blir ekstra sterke av å være i det huset med kameraer hele tiden. Tipper Fatimas irritasjon over Jon har bygd seg opp over tid, og da ikke bare han men som en del av den alliansen han var i. 

Må innrømme at jeg ble skuffa over at noen skal komme inn igjen. Syns egentlig det var en litt døll tvist nå. 

Triana prøvde å få både henne og Fatima i finalen og det var det avtalen mellom henne og Viktor gikk ut på, men Fatima klarte ikke annet enn å være vemmelig ovenfor Triana som takk. 

Triana gjorde jobben sin i konkurransen, hun ble ikke stemt ut...og fikk dermed ordnet avtalen med Viktor. 

Endret av Lawyam
Skrevet
BeeKind skrev (15 minutter siden):

Vi er ikke blitt lovet internasjonale kjendiser. Jeg visste hvem nesten alle var, ikke fordi jeg kjenner dem personlig, men fordi jeg har sett dem på TV. Så det kvalifiserer vel som kjendiser?

Det blir jo en hel annen diskusjon, men jeg an ta det kort. Jeg kunne gått forbi hver og en av de på gata uten å registrere at de gikk der. Det at ta feks Martin Lepperød har vært med på kongen befaler og er en standup-komiker teller ikke som egentlig kjendiser for meg. Vi er et lite land og har særs lite det jeg kaller kjendiser, det nærmeste jeg kommer kjendiser av typen A er kongefamilien. Men ja selvfølgelig er disse litt mer kjent enn meg og har vært på noen Se og hør-forsider da jeg verken har vært på på NM i Gjemsel, kommenterer ikke sport eller står ikke nede på et hotell å venter på at noen skal kaste gullkula så sånn sett kan vi være enige 😉😂

• Liker 3
Skrevet
Lawyam skrev (16 minutter siden):

Triana prøvde å få både henne og Fatima i finalen og det var det avtalen mellom henne og Viktor gikk ut på, men Fatima klarte ikke annet enn å være vemmelig ovenfor Triana som takk. 

Triana gjorde jobben sin i konkurransen, hun ble ikke stemt ut...og fikk dermed ordnet avtalen med Viktor. 

Joda men jeg kan likevel forstå at hun der og da ble sur fordi det var ikke gitt at Viktor holdt sin del av avtalen. Triana gamblet.

• Liker 11
  • Nyttig 2
Gjest Lawyam
Skrevet
Ludovica- skrev (18 minutter siden):

Joda men jeg kan likevel forstå at hun der og da ble sur fordi det var ikke gitt at Viktor holdt sin del av avtalen. Triana gamblet.

Ja, men må ikke alle gamble der da? De må tross alt ta sjanser.

Skrevet
Lawyam skrev (22 minutter siden):

De forble i spillet, men det var jo litt skjevt. Victor hadde allerede penger. Føler det har vært en damene ofrer seg sak gående. Avakado gjengen bare får makten bare fordi. Og reagerer med å bli forvirret av andres reakjson på det også, at noen de skal stemme ut er sur på dem. Hanne hadde jo egentlig grunn til å være sur, selv om jeg ikke vet om det var akkurat derfor hun ble det. 

Det er så rart med spillet hvordan man føler noen skal få være med mens andre bare er overflødige for å sende ut. Forståelig at det blir drama alle veier, det er jo sikkert en sterk psykologisk påkjenning sosialt.

Å lurt av Martin! Det er jo ganske teit å sitte å åpentlyst favoritisere og beskytte noen men forvente full trofasthet av ekstra tilskuddet man skal kvitte seg med. Sett mye av det. 

Liker variasjonen i personligheter de har valgt å ha med. 

Ludovica- skrev (1 time siden):

Syns også det er en litt døll tvist. 

• Liker 7
Gjest Lawyam
Skrevet
Rosakatt skrev (2 minutter siden):

De forble i spillet, men det var jo litt skjevt. Victor hadde allerede penger. Føler det har vært en damene ofrer seg sak gående. Avakado gjengen bare får makten bare fordi. Og reagerer med å bli forvirret av andres reakjson på det også, at noen de skal stemme ut er sur på dem. Hanne hadde jo egentlig grunn til å være sur, selv om jeg ikke vet om det var akkurat derfor hun ble det. 

Det er så rart med spillet hvordan man føler noen skal få være med mens andre bare er overflødige for å sende ut. Forståelig at det blir drama alle veier, det er jo sikkert en sterk psykologisk påkjenning sosialt.

Å lurt av Martin! Det er jo ganske teit å sitte å åpentlyst favoritisere og beskytte noen men forvente full trofasthet av ekstra tilskuddet man skal kvitte seg med. Sett mye av det. 

Liker variasjonen i personligheter de har valgt å ha med. 

Syns også det er en litt døll tvist. 

Hanne ville ofre seg for Erlend hun. Det var enighet om henne ut fra alle kanter. Det sto om å redde Fatima og Triana og det klarte hun å få til. Og også å få spilt ut Erlend. Avtalen mellom de var god den. Bare at Fatima mente at Triana ikke jobbet nok for HENNE. Var tross alt Triana som sto igjen og valgte rett mann; Viktor og forhandlet seg frem til det. 

Skrevet (endret)
Lawyam skrev (24 minutter siden):

Hanne ville ofre seg for Erlend hun. Det var enighet om henne ut fra alle kanter. Det sto om å redde Fatima og Triana og det klarte hun å få til. Og også å få spilt ut Erlend. Avtalen mellom de var god den. Bare at Fatima mente at Triana ikke jobbet nok for HENNE. Var tross alt Triana som sto igjen og valgte rett mann; Viktor og forhandlet seg frem til det. 

Det er sannt hun ville offre seg for Erlend. Vet ikke om Hanne ville offre seg for Fatima eller Triana i lik grad, også fordi hun å ble sur på Triana over at nå er det de to som står i fare. Altså Fatima og Hanne. Fatima sa selv hun ville offre seg, så hun mente ikke for seg, men for deres vei i spillet tror jeg. Og hun hadde tross alt rett i at hun ikke stolte på Victor og Jon. Victor stolte ikke på Fatima heller, Jon likte henne heller ikke i spillet virket det som. Så jeg skjønner det er vanskelig å bare snu seg i vinden. Victor skjønner ikke det like godt, for han har jo flere ganger gjort nettop det. Begge er greit og begge har ført dem dit som de to eneste som aldri ble utstemt. 

Vet ikke hva jeg tenker om Fatima, liker henne så godt og vil ikke kritisere det, selv om jeg skjønner du og andre gjør. Pluss kjenner meg litt igjen i det å bli stengt av når man får nok. Synd det ble som det ble mellom Fatima og Triana, når de gikk opp trappen og snakket om nei jeg trekker meg, nei jeg gjør, du skal ikke 😂❤️ 

Gøy på sin måte uansett hvem som vinner. Victor fordi mange sier seg lei som er teit og leit, fordi han har tatt mange sterkere valg og ikke har gått ut. Martin fordi han har vært usansynlig, han gjorde er godt valg og sirkelen blir fulllført. Triana fordi de har plaget henne en del og hun ble stemplet som usansylig hun også, hvorfor ville de sende henne ut så ofte? Rart. Fatima fordi hun har en så sterk kampånd, er en sterk spiller, jeg liker henne godt og i likhet med Victor aldri var en utstemt skygge. 

Liker dem alle, ikke bare Fatima, men tror hun er min favoritt om jeg må velge noen å heie på.

Endret av Rosakatt
  • Liker 2
Gjest Lawyam
Skrevet (endret)
Rosakatt skrev (1 time siden):

Det er sannt hun ville offre seg for Erlend. Vet ikke om Hanne ville offre seg for Fatima eller Triana i lik grad, også fordi hun å ble sur på Triana over at nå er det de to som står i fare. Altså Fatima og Hanne. Fatima sa selv hun ville offre seg, så hun mente ikke for seg, men for deres vei i spillet tror jeg. Og hun hadde tross alt rett i at hun ikke stolte på Victor og Jon. Victor stolte ikke på Fatima heller, Jon likte henne heller ikke i spillet virket det som. Så jeg skjønner det er vanskelig å bare snu seg i vinden. Victor skjønner ikke det like godt, for han har jo flere ganger gjort nettop det. Begge er greit og begge har ført dem dit som de to eneste som aldri ble utstemt. 

Vet ikke hva jeg tenker om Fatima, liker henne så godt og vil ikke kritisere det, selv om jeg skjønner du og andre gjør. Pluss kjenner meg litt igjen i det å bli stengt av når man får nok. Synd det ble som det ble mellom Fatima og Triana, når de gikk opp trappen og snakket om nei jeg trekker meg, nei jeg gjør, du skal ikke 😂❤️ 

Må jo bli litt kokos hvis man skal måtte bo i ukesvis under slike forhold og med en slik gjeng da uten noen å stole på enn seg selv og knapt nok det og med all den kaklingen og summingen av stemmer i tillegg - og du vet du ikke er trygg. Det er det eneste du vet med sikkerhet, så går da ikke an å kritisere altfor mye. Hvem vet hvordan man reagerte selv under slike forhold? I praksis og ikke på trygg avstand til det. Jeg kommer nok over reaksjonen jeg også etterhvert. ;)

Gøy på sin måte uansett hvem som vinner. Victor fordi mange sier seg lei som er teit og leit, fordi han har tatt mange sterkere valg og ikke har gått ut. Martin fordi han har vært usansynlig, han gjorde er godt valg og sirkelen blir fulllført. Triana fordi de har plaget henne en del og hun ble stemplet som usansylig hun også, hvorfor ville de sende henne ut så ofte? Rart. Fatima fordi hun har en så sterk kampånd, er en sterk spiller, jeg liker henne godt og i likhet med Victor aldri var en utstemt skygge. 

Triana har ikke blitt sett på som trussel så derfor ville man ha henne ut, helst fordi Siri fikk mot henne.  Hun kom inn igjen og det har så blitt noen de har sett som farligere. Siri var jo den største pådriver først, og så har hun jo sklidd litt bedre inn underveis. Også fordi Siri begynte å like henne bedre.

Liker dem alle, ikke bare Fatima, men tror hun er min favoritt om jeg må velge noen å heie på.

Du har jo lov å ha henne som favoritt du. Jeg er på Triana akkurat nå, fordi jeg ikke heier på Viktor og Martin helst, og fordi jeg synes Fatima virker som hun mener hun 'vet best' og 'bjeffer' litt mye og fordi Triana nå bør kunne få gjøre egne valg og ta egne avgjørelser også og ikke bare tenke på hva Fatima ønsker seg. Vær fornøyd med å komme til finalen vel, hun trenger ikke bestemme nøyaktig hvem som skal dit i tillegg - og hvem Triana skal stemme ut i tillegg eller gå over styr hvis ikke Triana ønsker å bryte en avtale som hun gjorde for å få dem begge dit. 

Endret av Lawyam
Skrevet

Jeg synes det er morsomt, selv om jeg ikke forstår spillet.  Gøy påfunn at en av de utstemte skal inn igjen.

• Liker 1
Skrevet
omno_guest skrev (16 timer siden):

Nå som det ble avslørt at alle de deltakerne som er eliminert ut igjen er i skyggehuset, det var en twist jeg ikke så komme. Jeg trodde de ble stemt helt ut.

De har nok ikke vært der siden de ble stemt ut, men hentet inn igjen siste døgnet. Men skjønner ikke helt hvordan alle får plass til å sove der, om enn bare for en natt.

Synes Triana var veldig dramatisk og gråter veldig lett, hun er jo 43 år! Men det er kanskje bare jeg som er kynisk siden jeg gråter veldig sjelden selv.

Heier på Erlend av de utsemte, usikker på hvem jeg heier på av de som er i huset.

• Liker 10
  • Nyttig 1

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...