Ardwinna Skrevet 18. mai #701 Skrevet 18. mai Mollebolle skrev (4 timer siden): Skjul innhold Håper Sofie kommer inn igjen og vinner hele greia. Fatima sank i rang i dag. Triana bare gråter. Victor er jeg lei og Martin orker jeg ikke. By the way Martin; hold deg for når du nyser. Seriøst, du er som et barn på 2 år! 🤢 Nå heier jeg på den som kommer inn igjen 🫠 Spoiler Martin er jo som en forvokst, fnisete unge som surrer rundt i huset med et glass i handa og tar livet med ro. De andre er så opptatt med å spille ut hverandre at han kommer sikkert til å tøyse og snike seg helt til topps uten at noen merker det. Bra at noen stemte på han idag da. Det viser jo at han ikke går helt under radaren. Jeg orker ikke at Martin skal vinne ved å surre rundt uten mål og mening mens han er på lag med alle og ingen. Det er greit å holde seg litt i bakgrunnen til å begynne med, det er jo en taktikk det også, men nå på slutten må han spille. Jeg hadde troa på at Triana skulle step up the game idag, men det ble alt for mye grining. Greit at man er et følelsesmenneske og at det sikkert er litt intenst i bobla der inne, men skulle ønske hun var litt mer tak i. Selv om Fatima ble i overkant frustrert over Trianas svake spill og avtale med Victor, så trengte jo ikke Triana å gå helt i kjelleren og nærmest sende seg selv ut. Det er jo et spill, så vær litt sta og prøv å være i spillet så lenge som mulig. Man er ikke ute før man er ute. Heier på Fatima og Triana, og er veldig spent på hvem som kommer inn igjen. 8
Undrende123 Skrevet 18. mai #702 Skrevet 18. mai Herregud, for en gjeng som er igjen. De er jo helt irrasjonelle og lar seg styre fullstendig av sterke in the moment-følelser? Skjønner at det blir en boble, men hjelpes. Jeg håper Erlend får komme inn igjen og at han vinner hele skiten. Jeg unner Siri å vinne også, selv om hun er forhatt her inne. 11 2
omno_guest Skrevet 18. mai #703 Skrevet 18. mai Nå som det ble avslørt at alle de deltakerne som er eliminert ut igjen er i skyggehuset, det var en twist jeg ikke så komme. Jeg trodde de ble stemt helt ut. 3 1
Gjest Lawyam Skrevet 18. mai #704 Skrevet 18. mai Pssst....noennkommer å reagere på spoiling... Spoiler Men de sa to som skulle inn igjen, og så en...gjorde de ikke det. Ble forvirret, jeg, men kanskje jeg bare var trett i natt og hørte feil. Må kanskje se slutten på ny.
Blueberrymuffin Skrevet 18. mai #705 Skrevet 18. mai Lawyam skrev (25 minutter siden): Pssst....noennkommer å reagere på spoiling... Skjul innhold Men de sa to som skulle inn igjen, og så en...gjorde de ikke det. Ble forvirret, jeg, men kanskje jeg bare var trett i natt og hørte feil. Må kanskje se slutten på ny. Spoiler De sa at skyggehuset skulle velge to spillere som skal få muligheten til å spille seg inn igjen. Så en spiller kom inn igjen. Jeg forstår godt at Fatima ble forbannet på Triana. De har vært underdogs hele veien, og for første gang de kom inn til huset fikk de endelig muligheten til å vinne makt, også gir Triana den bort og nekter å stemme Jon. Da vil det jo si at Triana satte sin egen allianse som skyteskive. Ut av de som er igjen nå håper jeg Fatima vinner, selv om det kan bli vanskelig med tanke på hvor mye penger Victor har. 25 3
Athod Skrevet 18. mai #706 Skrevet 18. mai Blueberrymuffin skrev (36 minutter siden): Vis skjult innhold De sa at skyggehuset skulle velge to spillere som skal få muligheten til å spille seg inn igjen. Så en spiller kom inn igjen. Jeg forstår godt at Fatima ble forbannet på Triana. De har vært underdogs hele veien, og for første gang de kom inn til huset fikk de endelig muligheten til å vinne makt, også gir Triana den bort og nekter å stemme Jon. Da vil det jo si at Triana satte sin egen allianse som skyteskive. Ut av de som er igjen nå håper jeg Fatima vinner, selv om det kan bli vanskelig med tanke på hvor mye penger Victor har. Spoiler Nei jeg skjønner ikke hvorfor hun reagerte sånn, må vel være at hun hatet Jon. Triana fikk sikret Fatima til finalen og Victor fikk sikret Jon. Win/win skulle man tro. Pengene Victor fikk som gevinst skulle jo brukes direkte i utstemningen. Ikke noe han skulle ruge 1
BeeKind Skrevet 18. mai #707 Skrevet 18. mai Spoiler Synes det er skikkelig rart at Martin går så under radaren haha! Folk gråter og er kjempeforvirret fordi de ikke vil stemme på en av "sine" også surrer han rundt der og bryr seg ikke så mye, men så stemmer de heller på Jon og Hanne. Det er ganske godt gjort av han! 😅 Jeg hater på ingen måte Siri, men jeg synes det er litt "kjedelig" at de som har hatt mye makt og penger og stått trygt sammen hele veien skal vinne, sånn som i fjor. Det er mer underholdende med en underdog som har jobbet seg opp, og jeg syns det var litt deilig at de andre klarte å bryte opp klikken og få ut de mektigste spillerne i år! Samtidig blir det jo litter underdog om hun kommer inn igjen etter å ha gått ut da:) Jeg syns det hadde vært veldig gøy om Sofie kom inn igjen og vant, siden hun har vært en god spiller med mye motgang og et dårligere utgangspunkt. Men jeg synes mest av alt at Erlend har fortjent å vinne. Han har gjort det skikkelig bra i konkurranser, han har hatt en tydelig strategi og han har turt å ta tøffe valg, men uten å være ufin. Også bare liker jeg han skikkelig godt! Syns generelt at det har vært en veldig fin gjeng i år og jeg unner alle å vinne:) 17 1 3
Jeppjeppjeppjepp Skrevet 18. mai #708 Skrevet 18. mai Får litt fnatt av Viktor. Han blir over dramatisk for at Erlend har stemt helt rart som ikke går utover spillet deres. Blir så såret over Erlend. Også bruker han det som en unnskyldning for å stemme Erlend ut for at ikke han skal se slem ut. Det hadde stått mer respekt av at han hadde sagt rett ut at han var en konkurrent enn det der pisset. Tenk visst det hadde vært motsatt, han hadde aldri tatt det så bra som Erlend. Blir også irritert over den enormt dårlige avtalen mellom Viktor og Triana. Triana skulle vært tøffere. Heier på Fatima. 21 4
Potetjinta Skrevet 18. mai #709 Skrevet 18. mai Jeg kan forstå frustrasjonen til Hanne og Fatima. Triana hadde ikke trengt og ta et valg: hvis de ikke hadde blitt enige hadde jo Victor røket. Likevel ga Triana fra seg mye makt på deres bekostning Men synes måten Fatima er på er usmakelig! 6 1
Jeppjeppjeppjepp Skrevet 18. mai #710 Skrevet 18. mai Potetjinta skrev (7 minutter siden): Jeg kan forstå frustrasjonen til Hanne og Fatima. Triana hadde ikke trengt og ta et valg: hvis de ikke hadde blitt enige hadde jo Victor røket. Likevel ga Triana fra seg mye makt på deres bekostning Men synes måten Fatima er på er usmakelig! Syns ikke hun oppførte seg usmakelig, Tirana blir for stakkarslig for min smak. Fatima er bare ærlig og real. 20 5
Potetjinta Skrevet 18. mai #711 Skrevet 18. mai Jeppjeppjeppjepp skrev (3 minutter siden): Syns ikke hun oppførte seg usmakelig, Tirana blir for stakkarslig for min smak. Fatima er bare ærlig og real. Jeg forstår poenget til Fatima, men hun kan oppføre seg uten den attituden. Synes hun er skikkelig fæl 9 1
Saralie Skrevet 18. mai #713 Skrevet 18. mai Potetjinta skrev (1 minutt siden): Jeg forstår poenget til Fatima, men hun kan oppføre seg uten den attituden. Synes hun er skikkelig fæl Hadde blitt irritert selv av Jon som bruker herskwteknikker, han avbryter og ruller med øynene. 22 3
makkapakka Skrevet 18. mai #714 Skrevet 18. mai Ingen som gikk til finalen fortjener å vinne i mine øyne. Ikke klarer de det heller pga de lar følelsene styre, hele jævla gjengen. Håper fortsatt på at Erlend greier å vinne. 6 2
SitronTre Skrevet 18. mai #715 Skrevet 18. mai Heier fremdeles på Erlend. Hvis det er noen som kan få til ting på en lur snikkende måte så er det han. Ellers... When shit hits the fan.... Åååå for en episode. Triana var altfor følelsesladet. Skjønner ikke at hun trodde avtalen med Victor skulle redde Fatima... hun kunne ikke stole på han 100%... Martin er en løs kanon, at han har kommet helt til finalen.... skjønner ikke det... Ellers fatima var brått men hun sa det som det var, heier på henne også. Blir utrolig spennende denne finalen... For ett plot twist 8 4
Potetjinta Skrevet 18. mai #716 Skrevet 18. mai Saralie skrev (10 minutter siden): Hadde blitt irritert selv av Jon som bruker herskwteknikker, han avbryter og ruller med øynene. Jon er irriterende. Men Fatima er verre as, ho er jo frekk mot flere enn Jon 6 1
Phoenix Heart Skrevet 18. mai #717 Skrevet 18. mai For en episode, syns denne sesongen er bedre enn den første. Heier på Victor. 5
Anononyma Skrevet 18. mai #718 Skrevet 18. mai Håper virkelig det er Erlend som får muligheten til å komme inn igjen, han er uten tvil årets aller beste der inne og den som fortjener å vinne! For en tullegjeng som sitter i finalen. Begriper ikke hva Martin har i finalen å gjøre. Etter at Viktor backstabbed Erlend har jeg null til overs for han også. Triana hadde vært en artig vinner, men av de 4 er det Fatima som fortjener seieren. 22 5
ms. Perfect Skrevet 18. mai #719 Skrevet 18. mai Phoenix Heart skrev (2 minutter siden): For en episode, syns denne sesongen er bedre enn den første. Heier på Victor. Enig! Trodde ingenting kunne slå første sesong siden så mange overraskelsesmomenter bare funker en gang, men joda! Det gikk gitt! Jeg heier for øvrig på Erlend egentlig, men hvis han ikke kommer inn igjen så håper jeg Fatima vinner. Hun synes jeg også har spilt spillet på en fantastisk måte, og vært fullstendig ærlig hele veien. 10 2
Gjest Lawyam Skrevet 18. mai #720 Skrevet 18. mai Blueberrymuffin skrev (2 timer siden): Skjul innhold De sa at skyggehuset skulle velge to spillere som skal få muligheten til å spille seg inn igjen. Så en spiller kom inn igjen. Jeg forstår godt at Fatima ble forbannet på Triana. De har vært underdogs hele veien, og for første gang de kom inn til huset fikk de endelig muligheten til å vinne makt, også gir Triana den bort og nekter å stemme Jon. Da vil det jo si at Triana satte sin egen allianse som skyteskive. Ut av de som er igjen nå håper jeg Fatima vinner, selv om det kan bli vanskelig med tanke på hvor mye penger Victor har. Spoiler Å, sånn, ja! Nei, liker ikke at Fatimas oppførsel. Hun er ikke Trianas sjef.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå