Gå til innhold

Spillet 2025 (ingen spoiling)

Nevian

Anbefalte innlegg

Spoiler

Siri hadde fortjent å være i finalen som den lille queen bee'en hun har vært, men vel spilt Erlend, vel spilt 👏👏👏 Elsker hvor uforutsigbar han er 😅 Har ikke sett del to av dagens episode, men dette var så gøy at jeg måtte bare sette ord på det 😅

• Liker 14
  • Hjerte 1
  • Nyttig 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Spoiler

Nå skjer det ting. Fantastisk!! Men, oppi alt det gøye som skjer….Martin, er det mulig være så lite smart? Han ftemstår dum som en løk. Å ja, han irriterer meg noe grenseløst. Sikkert god å snill, men seriøst 🙄

• Liker 21
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Kan noen skrive sammendrag av episoden med spoilertag? 😅😁 digger å lese før jeg ser 🙈😉. Er alt for nysgjerrig. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Mollebolle skrev (27 minutter siden):
  Skjul innhold

Nå skjer det ting. Fantastisk!! Men, oppi alt det gøye som skjer….Martin, er det mulig være så lite smart? Han ftemstår dum som en løk. Å ja, han irriterer meg noe grenseløst. Sikkert god å snill, men seriøst 🙄

Spoiler

Ja, han irriterer så grenseløst. Liker ham som som person, skjønn, men i Spillet...åhhhh. Få ham ut derfra, han ødelegger jo 'alt', haha

• Liker 6
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Altså for en episode!! 😱😱😱

Den ene utstemmingen der kunne ha fort blitt årets tv øyeblikk 😄

• Liker 12
  • Nyttig 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Kaffe(vimse) kopp skrev (3 timer siden):

Kan noen skrive sammendrag av episoden med spoilertag? 😅😁 digger å lese før jeg ser 🙈😉. Er alt for nysgjerrig. 

Ok, kommer en kort oppsummering her, med navn på eliminerte:

Spoiler

De skulle eliminere en spiller allerede etter frokost (det ble Sofie). Så dro de for dagens konkurranse, og der vinneren skulle eliminere en annen spiller (uten å snakke med noen av de andre først). Erlend var helt rå på konkurransen, og vant den. Han la vekt på at det er en konkurranse og eliminerte Siri. Siri tok det ganske så bra selv, og så ble det litt forvirring for resten av gjengen som ble igjen. Tilbake i huset for siste eliminering ble det litt «guttene» mot «jentene», der gutta hadde mest penger, og Hedda røk ut. 

• Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

refill skrev (8 timer siden):
  Skjul innhold

Siri hadde fortjent å være i finalen som den lille queen bee'en hun har vært, men vel spilt Erlend, vel spilt 👏👏👏 Elsker hvor uforutsigbar han er 😅 Har ikke sett del to av dagens episode, men dette var så gøy at jeg måtte bare sette ord på det 😅

Spoiler

På et vis var det litt dumt at begge de to sterkeste spillerne røk ut i dag. Erlend er veldig uforutsigbar ja, det er grunnen til at jeg var redd han ikke ville stemme ut Siri likevel! Å stemme ut henne er jo det eneste logiske å gjøre i den situasjonen han var i. 
Det eneste jeg har å klage på, er utstemmingen helt i starten. Spennende med en ny twist, men det gjør at Sofie er helt sjanseløs. 
Veldig bra episode, plutselig skjedde ALT på en gang!

Mollebolle skrev (7 timer siden):
  Skjul innhold

Spoiler

Blir bare helt oppgitt over ham. Framstår som helt surrete og mindre smart. Er han sånn i virkeligheten også må han være et mareritt å leve sammen med. Ute av stand til å gjennomføre noe som helst? Bare surr? 

• Liker 6
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Spoiler

Fantastisk episode i dag!

Og på slutten så det ut til at skyggehuset ikke er helt ute av bildet ...

• Liker 8
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Lafamiglia skrev (13 minutter siden):
  Skjul innhold

Fantastisk episode i dag!

Og på slutten så det ut til at skyggehuset ikke er helt ute av bildet ...

Spoiler

Ja, DET blir jo nesten det mest spennende. Noen kommer nok inn igjen, tror jeg, satser på at det blir enten Sofie eller Siri. De har vel en eller annen konkurranse i Skyggehuset som avgjør hvem i så tilfelle. De kan jo ikke sende alle inn igjen? Så langt strekker hvertfall min fantasi seg, så får vi bare vente å se...en hel uuuuke. Eller de får kanskje i oppdrag å eliminere en eller flere spillere i Huset...etter å ha fått observert dem en tid derfra..?

Endret av Lawyam
  • Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Spoiler

HK må ikke få vinne hvertfall. Nå har jeg ikke hørt henne åpne munnen de siste to ukene, så hun er liksom ikke med der. Ser henne bare sitte i sofaen av og til. Lite rock n roll fra den kanten.

Endret av Lawyam
  • Liker 6
  • Nyttig 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ja ser det var flere enn meg som synes det jeg synes om dagens 😅👍

Men bare, er det noen som har fått med seg når det er finale? Siden det virker som en tvist som også kommer inn i bilde der.. 🤔? For jeg trodde det var to uker igjen og finale 25 mai.

• Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Tror jeg også. Det er 20 episoder til nå og siden det var 24 episoder i fjor er det vel det også i år?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Lawyam skrev (1 time siden):
  Skjul innhold

Ja, DET blir jo nesten det mest spennende. Noen kommer nok inn igjen, tror jeg, satser på at det blir enten Sofie eller Siri. De har vel en eller annen konkurranse i Skyggehuset som avgjør hvem i så tilfelle. De kan jo ikke sende alle inn igjen? Så langt strekker hvertfall min fantasi seg, så får vi bare vente å se...en hel uuuuke. Eller de får kanskje i oppdrag å eliminere en eller flere spillere i Huset...etter å ha fått observert dem en tid derfra..?

Spoiler

Det hadde vært utrolig gøy! De to og Oscar, kanskje!

Denne kan jeg ta utenfor spoileren jeg la inn over, for det er ikke spoiler for denne episoden. Jeg lurer på hvor mye som er bestemt på forhånd, og i hvor stor grad de som styrer spillet (producere etc) kan endre planen sin underveis for å få det mer spennende? Konkurransene og enkelte ting som det skyggehuset, «hemmelig» kommunikasjon mellom skyggehuset og spillerne inne i huset etc er åpenbart satt på forhånd, men sånne ting som pengepremier, type makt, laginndeling… de kan jo endre en hel del hvis de ønsker det. 

• Liker 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Mmmwhatever skrev (19 minutter siden):
  Skjul innhold

Det hadde vært utrolig gøy! De to og Oscar, kanskje!

(…)

Hvis Oscar sku vært en av dem må jo alle være der? Med mindre de har brukt det på samme måte som torpet i farmen, der de har konkurranser om hvem som får bli der og som får en sjanse til å komme inn igjen. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Jon har gjort så lite, og bare diltet med avokadogjengen at jeg ønsker han ut før finalen. Martin er en vits, men ingen ser han som trussel  nesten så jeg lurer på om han havner i finalen fordi han ikke vil skjønne gamet.

Har lyst til at Erlend vinner hele greia, fordi han er god til å spille, tar upopulære valg hyggelig mot alle og ingen tør å gå løs på han. 

• Liker 25
  • Nyttig 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Martin er ufyselig. Dum som et brød, irriterende og ser bare skikkelig ustelt ut. 

• Liker 11
  • Nyttig 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Erlend er den eneste riktige vinneren! For en fyr, herregud så rått!! 😍👏🏼👏🏼 

• Liker 19
  • Nyttig 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Synes erlend har tatt seg en Vidar fra første sesong, snudd seg til tje dark side.... Men på en god måte. Lol....

Heier på han. Skikkelig.

• Liker 10
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...