Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet
FrøkenBlå skrev (Akkurat nå):

Ja, Erlend, Viktor og Hedda. Flaks for gutta at Hedda tar på seg æren for sviket mot advokadogjengen. 

Kan være en fordel for resten også, siden Siri driver med matte 😉Hvis hun tror at Erlend og Victor fortsatt er på hennes lag er det enklere å få til nok et bakholdsangrep. 

• Liker 13
  • Nyttig 1
Videoannonse
Annonse
Skrevet (endret)

Hvor mye penger hadde Bjarte da han røk? Dvs hvor svekket ble Avocado-alliansen av at han røk ut?

Endret av minimymlen
Skrevet
Ninaen skrev (Akkurat nå):

Kan være en fordel for resten også, siden Siri driver med matte 😉Hvis hun tror at Erlend og Victor fortsatt er på hennes lag er det enklere å få til nok et bakholdsangrep. 

Det jeg er redd for er at Siri nå blir veldig farlig. Hun har vel penger til å gjøre hva hun nå vil. Alene. 

• Liker 2
Skrevet
Klink skrev (Akkurat nå):

Det jeg er redd for er at Siri nå blir veldig farlig. Hun har vel penger til å gjøre hva hun nå vil. Alene. 

Hun hadde igjen 155000kr mener jeg. Det er 7 stemmer, Så ikke nødvendigvis nei. Og hun er nok tøffere kjeften enn i handling, ref det hun selv sa om hevn på slutten i dag. 😅 Hvis alle utenom Jon holder sammen så kan de skippe ut Siri neste gang, noen av dem har jo fortsatt penger også. Men blir spennende å se hva konkurransen er neste gang.

• Liker 3
Skrevet
minimymlen skrev (2 minutter siden):

Hvor mye penger hadde Bjarte da han røk? Dvs hvor svekket ble Avocado-alliansen av at har røk ut?

Han hadde vel fortsatt godt over 100000kr. Kom opp på skjermen da han stemte, siden han kjøpte 2 stemmer i dag. 

Skrevet

Vi får håpe vi som sjåarar kunne stemt ut neste gang😁

• Liker 1
Skrevet
oss-to skrev (2 minutter siden):

Vi får håpe vi som sjåarar kunne stemt ut neste gang😁

Det hadde vært twisten sin det😂

• Liker 3
  • Nyttig 1
Skrevet
minimymlen skrev (6 minutter siden):

Hvor mye penger hadde Bjarte da han røk? Dvs hvor svekket ble Avocado-alliansen av at han røk ut?

Ninaen skrev (3 minutter siden):

Han hadde vel fortsatt godt over 100000kr. Kom opp på skjermen da han stemte, siden han kjøpte 2 stemmer i dag. 

Bjarte hadde 75k da han røk.

Jon har vel rundt 100k? Og med Siri er de to fortsatt farlige dersom de bestemmer seg for å gå all in 🤔

• Liker 4
Skrevet
Anononyma skrev (7 minutter siden):

Bjarte hadde 75k da han røk.

Jon har vel rundt 100k? Og med Siri er de to fortsatt farlige dersom de bestemmer seg for å gå all in 🤔

Sjekka nå

Siri 155000

Jon 80000

Bjarte 75000 (han kjøpte 4 stemmer, jeg trodde det var 2)

• Liker 2
  • Nyttig 3
Skrevet

Kveldens episode var knallbra! Jeg håper seriøst at Sofie vinner hele sulamitten, men det skal vel dessverre godt gjøres nå :( Men den jenta kan jammen å spille! 😍 Det hun fikk til i dag, var helt magisk!

Jeg liker Siri også, men jeg syns det har vært til tider kjedelig å se på at avokadogjengen har fått styre såpass mye hittil, slik at det trengtes å skje en slik vending som i kveld. Jeg er spent på fortsettelsen. 

Og Fatima! Jeg digger den dama 😄 Hun lar seg ikke pille på nesen og hun sitter ikke bare og jatter med, men sier faktisk fra hva hun mener. Det er rett og slett herlig å være vitne til. 

Nei, kveldens episode har nok vært den beste hittil! 

• Liker 17
  • Nyttig 3
Skrevet
Janzypants skrev (1 minutt siden):

Kveldens episode var knallbra! Jeg håper seriøst at Sofie vinner hele sulamitten, men det skal vel dessverre godt gjøres nå :( Men den jenta kan jammen å spille! 😍 Det hun fikk til i dag, var helt magisk!

Jeg liker Siri også, men jeg syns det har vært til tider kjedelig å se på at avokadogjengen har fått styre såpass mye hittil, slik at det trengtes å skje en slik vending som i kveld. Jeg er spent på fortsettelsen. 

Og Fatima! Jeg digger den dama 😄 Hun lar seg ikke pille på nesen og hun sitter ikke bare og jatter med, men sier faktisk fra hva hun mener. Det er rett og slett herlig å være vitne til. 

Nei, kveldens episode har nok vært den beste hittil! 

Elsker sterke og tøffe damer som tar styringa uten å væte bitch! (Ref en viss LA i fjor…) Fatima har håndtert både Oscar og Bjarte fantastisk!

• Liker 11
  • Nyttig 1
Skrevet

ENDELIG skjedde det noe bra!!!!

Nå heier jeg veldig på Sofie og Fatima!

• Liker 9
  • Nyttig 2
Skrevet

For en drømmeepisode! Både Bjarte og JFK i én smell! Yes!

Men nå er Siri hevngjerrig, og folk begynner tydeligvis å tenke mer på seg selv, så nå blir det bonanza fremover. 😅

• Liker 13
Skrevet

Jon er ganske annereldes enn jeg så for meg han ville være. Makan til tafatt mann. Han fresmtår som en dilter, uten egne meninger. Stå litt opp for deg selv mann. Ikke vær løpegutt for Siri. Det ser bare dumt ut.

• Liker 13
  • Nyttig 2
Skrevet

Er så spent på om de klarer/ønsker å få ut Siri neste gang 🙂. Orker ikke den dama.

• Liker 5
Skrevet

Jeg kan ikke annet enn å flire når Siri gråter over at noen på laget hennes «har dolket henne i ryggen»..morsomt når man ikke eier selvinnsikt nok til å tåle samme spill man spiller selv. Nok en gang får jeg «mean girls vibber». 

Gårsdagens episode er definitivt den beste episoden så langt i spillet - begge sesonger. 
Jeg håper de klarer å drille det enda mer til i neste episode - og får Siri og Jon til å blakke seg helt. Så kan spillet virkelig begynne. 
Heier på Sofie, men hun mangler penger til å sette inn skikkelige støt. Håper hun vinner litt penger neste gang. 
Ellers må jeg si at Victor overrasket meg - positivt. Erlend har jeg alltid hatt troen på.

• Liker 26
Skrevet
Vera skrev (10 minutter siden):

Jeg kan ikke annet enn å flire når Siri gråter over at noen på laget hennes «har dolket henne i ryggen»..morsomt når man ikke eier selvinnsikt nok til å tåle samme spill man spiller selv. Nok en gang får jeg «mean girls vibber». 

Åååå herregud... errre mulig? Lol. Lol. Ble paff når jeg hørte henne si det. Og Viktor som står der og trøster henne.. mwahaha.

Mollebolle skrev (47 minutter siden):

Jon er ganske annereldes enn jeg så for meg han ville være. Makan til tafatt mann. Han fresmtår som en dilter, uten egne meninger. Stå litt opp for deg selv mann. Ikke vær løpegutt for Siri. Det ser bare dumt ut.

Ikke sant?

Trodde han ville ha blitt mere selvstendig etter han fikk pengene tilbake... han var jo nesten på vei ut. Den måtte han bare dro til Hedda og prøvde å gi henne dårlig samvittighet når det er ett spill (?) bare for å løpe tilbake til Siri...

• Liker 15
  • Nyttig 1
Skrevet

Fy søren for ei dame Fatima er! Elsker måten hun «tar» dem på når de prøver seg på lureri og hersketeknikker!

• Liker 25
  • Nyttig 4
Skrevet

Fatima er ei dame med bein i nesa! Elsker at de har tatt med henne, tydelig at hun har en jobb hvor hun må være tydelig. Liker at de har med folk med mer vanlige jobber. Og Sophie, tar av meg hatten! Godt hode på den jenta. Reiv meg i håret når de hadde stein saks papir sist gang, og hun sa to, TO ganger at det andre laget kjørte stein! Men JFK overkjørte henne. Helt greit at han gikk med i dragsuget når mafiabossen måtte pakke snippsekken og dra. Får si som Siri sa da hun fant ut at et par hadde 2 skyggespillere, Byebye!

• Liker 30
  • Nyttig 4
Skrevet
Vera skrev (1 time siden):

Så du ikke hele episoden eller? Hun sitter jo på senga og sier at det ikke er synd på dem, fordi de har gjort det samme mot andre (ref. Oskar). 

Siri har på ingen måte vært stygg i dette spillet. Hun har vært kynisk, og hun har utnyttet at de aller fleste som er med kun er etterdiltere. Ikke sammenlikn henne med Line Andersen, som fikk sparken fra NRK fordi hun har trakassert kollegaene sine. Det var jo veldig tydelig i sesong 1 at de samme personlighetstrekkene kom til anvendelse fra LA, med måten hun «diskuterte» på og slikt.

Forstå meg rett, det er kjempegøy at det blir litt action, og det er god innsikt i hvor raskt man blir trygg på makten man får. Jeg gidder bare ikke sitte å late som at Siri er verdens verste menneske. Det «verste» hun har gjort, er vel egentlig den kommentaren om Hanne og Triana til Erlend og Viktor, og den var strengt tatt ikke ille.

• Liker 21
  • Nyttig 5

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...