Ninaen Skrevet i går, 13:07 #501 Del Skrevet i går, 13:07 Stavangebrud2012 skrev (19 minutter siden): Når går dagens episode direkte slik at man kan diskutere det som skjedde i den nyeste episoden:)? Begynner kl.20 i kveld. Del kl.20-21 og del 2 kl.21.40. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Zenhouse Skrevet i går, 13:08 #502 Del Skrevet i går, 13:08 Ninaen skrev (1 time siden): Jeg vurderte det også. Men nå er jeg veldig glad for at jeg valgte fortsette. Skal ikke spoile altså. Men kan si at det blir ikke en reprise av fjoråret, det er faktisk folk som tør å spille i år, og nå tror jeg faktisk det kan bli gøy framover. At det blir mer enn det stuntet til Vidar Magnussen i fjor som fort falt til jorden igjen. Opplever at det er mindre rigid/fast laginndeling i praksis i år, snakker nå ikke med utgangspunkt i dagens episode altså mtp spoiling. Men det vi har sett de to siste episodene hvor man både fikk rødt og blått lag som har «tvunget» fram samhandling på tvers og gjort at de som sto utenfor den harde kjerne er blitt eksponert for skyggelaget og alternativer på en annen måte enn i fjor. Og Fatima og Trijana har jo vært nære. Har opplevd at både Fatima og Hedda har ønska å bryte ut, og at Erlend er en som fort kan flippe om han får mulighet. Victor er vel den som litt overraskende har virka mest låst og servil må Siri. Det er en litt annen dynamikk i år tross alt. Så gled dere til i kveld. 🙂 Umulig å vente til i kveld 😅 Spoiler Så utrolig gøy! Yess!!!! Mine to favoritter er helt klart Sofie og Fatima! Spilleren Sofie er helt rå - liten fun fact om henne: hun er en tidligere en aktiv bryter. Hun legger lett ned en voksen mann og holder ham i grep- har sett det. Fatima er også bare kul tvers igjennom, digger også at hun ikke lar seg starstrucke av noen der inne, slik som idag da Bjarte prøvde seg på litt overstyring der 10 3 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
anonym35445 Skrevet i går, 13:16 #503 Del Skrevet i går, 13:16 Stavangebrud2012 skrev (28 minutter siden): Når går dagens episode direkte slik at man kan diskutere det som skjedde i den nyeste episoden:)? Kan fint diskutere episoden nå så lenge du bruker spoiler tag. 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Ninaen Skrevet i går, 13:17 #504 Del Skrevet i går, 13:17 Zenhouse skrev (7 minutter siden): Umulig å vente til i kveld 😅 Skjul innhold Så utrolig gøy! Yess!!!! Mine to favoritter er helt klart Sofie og Fatima! Spilleren Sofie er helt rå - liten fun fact om henne: hun er en tidligere en aktiv bryter. Hun legger lett ned en voksen mann og holder ham i grep- har sett det. Fatima er også bare kul tvers igjennom, digger også at hun ikke lar seg starstrucke av noen der inne, slik som idag da Bjarte prøvde seg på litt overstyring der Spoiler Tenkte også på at nå fikk Sofie litt hevn fra forrige uke da hun ble ignorert. Nå tok hun ting i egne hender, gikk rett på Siri, og bonusen er at hun ikke bare fikk ut Bjarte, men også JF som ignorerte henne forrige uke og kostet dem seiern da. Tror også hun er den eneste som kunne få snudd Victor sånn, for han har en slags merkelig og fin respekt for henne. Veldig gøy i dag. 17 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Zenhouse Skrevet i går, 13:45 #505 Del Skrevet i går, 13:45 Ninaen skrev (27 minutter siden): Skjul innhold Tenkte også på at nå fikk Sofie litt hevn fra forrige uke da hun ble ignorert. Nå tok hun ting i egne hender, gikk rett på Siri, og bonusen er at hun ikke bare fikk ut Bjarte, men også JF som ignorerte henne forrige uke og kostet dem seiern da. Tror også hun er den eneste som kunne få snudd Victor sånn, for han har en slags merkelig og fin respekt for henne. Veldig gøy i dag. Enig! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Stavangebrud2012 Skrevet i går, 13:55 #506 Del Skrevet i går, 13:55 anonym35445 skrev (39 minutter siden): Kan fint diskutere episoden nå så lenge du bruker spoiler tag. Åh! Det visste jeg ikke! Takk 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
17.11 Skrevet 23 timer siden #507 Del Skrevet 23 timer siden (endret) Zenhouse skrev (1 time siden): Umulig å vente til i kveld 😅 Skjul innhold Så utrolig gøy! Yess!!!! Mine to favoritter er helt klart Sofie og Fatima! Spilleren Sofie er helt rå - liten fun fact om henne: hun er en tidligere en aktiv bryter. Hun legger lett ned en voksen mann og holder ham i grep- har sett det. Fatima er også bare kul tvers igjennom, digger også at hun ikke lar seg starstrucke av noen der inne, slik som idag da Bjarte prøvde seg på litt overstyring der Spoiler Haha jeg tror Bjarte ble litt satt ut av hvor direkte Fatima var, morsomt å se på! Endret 23 timer siden av 17.11 14 2 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Mollebolle Skrevet 22 timer siden #508 Del Skrevet 22 timer siden Spoiler For en episode! Endelig fikk Siri smake sin egen medisin. Helt fantastisk at Sofie klare å regissere Bjartes farvel. Litt usikker på hvor Erlend og Victor hopper neste gang, men det kan se ut som det ikke har noe for seg å være i en allianse, utifra neste ukes cliffhanger. Mye mulig at blir alle mot alle. Uansett, jeg heier på Fatima eller Sofie 🥳 10 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Babyface Skrevet 22 timer siden #509 Del Skrevet 22 timer siden Spoiler Endelig litt action! 2 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Stavangebrud2012 Skrevet 21 timer siden #510 Del Skrevet 21 timer siden 17.11 skrev (2 timer siden): Skjul innhold Haha jeg tror Bjarte ble litt satt ut av hvor direkte Fatima var, morsomt å se på! Ja, morsomt at han tror han bare kan valse inn til noen han ikke har samarbeidet med og forlange at hun skal stemme på seg. Lite selvinnsikt 22 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
makkapakka Skrevet 19 timer siden #511 Del Skrevet 19 timer siden Holder pusten.... 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anononyma Skrevet 19 timer siden #512 Del Skrevet 19 timer siden ENDELIG litt spenning!! 😄 Helt utrolig deilig å endelig se Siri gå på et nederlag! Digger at Victor og Erlend holder på som de gjør 😎 12 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
MissStiles Skrevet 18 timer siden #513 Del Skrevet 18 timer siden Endelig!!! Dette burde jo ha skjedd i forrige episode at noen fra det laget gikk ut men endelig fikk de det til! 7 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
enkefru Skrevet 18 timer siden #514 Del Skrevet 18 timer siden Endelig litt handling! 👏👏 3 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Blueberrymuffin Skrevet 18 timer siden #515 Del Skrevet 18 timer siden Endelig, beste episoden så langt. Det som hadde vært gøy er om noen andre enn Jon og Siri vinner neste runde, og om alle spillerne inkludert Victor og Erlend går imot Siri fordi hun har så mye penger. Hadde digget det, blir spennende å se fremover. Fantastisk spilt av Sophie, skjønner ikke hva de andre deltagerne skulle gjort uten henne, da hadde jo Siri fått fortsette å styre showet. 9 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
makkapakka Skrevet 18 timer siden #516 Del Skrevet 18 timer siden (endret) Tror Siri vil hjem nå, blir jo helt hjelpesløs uten Gudfaren... og skal på død og liv vite hvem det var som sviktet, snakk om dårlig taper. Endret 18 timer siden av makkapakka 15 4 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
SitronTre Skrevet 18 timer siden #517 Del Skrevet 18 timer siden Aaaaaarrrrgghgg.... yes Litt spenning. Endelig..... Forventet det ikke i det hele tatt. Det er godt at hun ble ydmyk men herregud er hun farlig nå.... Bwahaha.. at Viktor og Erlend holder på som de gjør... så det ikke for meg... Men det jeg tenker. Blir det ikke vare dumt å bruke tid og energi på sine egne enn mot skyggelaget? Litt spenning. Endelig Sofie er en geni 4 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Klink Skrevet 18 timer siden #518 Del Skrevet 18 timer siden Det var både Viktor, Erlend og hun jeg ikke husker navnet på som stemte Bjarte? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
FrøkenBlå Skrevet 18 timer siden #519 Del Skrevet 18 timer siden Klink skrev (3 minutter siden): Det var både Viktor, Erlend og hun jeg ikke husker navnet på som stemte Bjarte? Ja, Erlend, Viktor og Hedda. Flaks for gutta at Hedda tar på seg æren for sviket mot advokadogjengen. 15 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Ninaen Skrevet 18 timer siden #520 Del Skrevet 18 timer siden Klink skrev (2 minutter siden): Det var både Viktor, Erlend og hun jeg ikke husker navnet på som stemte Bjarte? Alle stemte på Bjarte utenom Siri, Jon, Martin, JF og Bjarte selv 😂 Hedda og Fatima også. Føkkings nydelig. Og Victor kjøpte t.o.m en stemme på Bjarte. Og så står han der og trøster Siri, få dager etter han var i oppløsning over Erlends langt mer uskyldige «løgner» om stemmemønster 😂Elsker episoden i dag 16 5 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå