Ardwinna Skrevet søndag kl 22:54 #441 Del Skrevet søndag kl 22:54 Mmmwhatever skrev (7 timer siden): Skjul innhold Og hvorfor var det aldri et alternativ å stemme ut JF? Hvorfor var det bare Sofie og Anne som var alternativer? 🤷🏻♀️ Meget godt spørsmål. Hadde jeg vært Sofie hadde jeg jobbet hardt for å få ut Jan Fredrik etter konkurransen. Hun prøver å komme med taktiske forslag og forklarer hvorfor de burde velge papir, men Jan Fredrik fjoller rundt og får de andre med på å bare trekke vilkårlig. Jeg hadde eksplodert om jeg hadde vært Sofie. Heldigvis ble Sofie værende og kan spille videre. Håper folk begynner å høre på henne! På tide å å få ut joviale JF og hans gode kompis Martin, for de gjør jo ingenting fornuftig for verken skyggelaget eller spillet generelt. 17 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Ardwinna Skrevet søndag kl 23:00 #442 Del Skrevet søndag kl 23:00 Lawyam skrev (2 timer siden): Enig i at de skulle hørt på Sofie, i etterkant, men bevares når hun sier hun 'føler' så kan man vel forstå at de ikke lytter så mye til sånn. Jeg ville også at de skulle det altså, men kan forstå det også. Jeg ville mye heller ha gått for noens følelse enn å trekke tilfeldig. 10 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Lawyam Skrevet søndag kl 23:16 #443 Del Skrevet søndag kl 23:16 Ardwinna skrev (15 minutter siden): Jeg ville mye heller ha gått for noens følelse enn å trekke tilfeldig. Jeg også, men forstår jo at ikke alle tenker slik. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Lidhun Skrevet søndag kl 23:17 #444 Del Skrevet søndag kl 23:17 Ardwinna skrev (15 minutter siden): Jeg ville mye heller ha gått for noens følelse enn å trekke tilfeldig. Jeg også. Jeg satt i grunn og var utrulig irritert på Jan Fredrik over at han skuslet bort seieren med en latter, for jeg følte allerede på andre runden at Sofie hadde helt rett. Idiotisk å bare gå for fullstendig tilfeldig dersom noen har gode argumenter for å velge kort. Nok en gang ødelegger skyggelaget mulighetene til å ta avokadogjengen. 6 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Lawyam Skrevet søndag kl 23:19 #445 Del Skrevet søndag kl 23:19 Ardwinna skrev (21 minutter siden): Meget godt spørsmål. Hadde jeg vært Sofie hadde jeg jobbet hardt for å få ut Jan Fredrik etter konkurransen. Hun prøver å komme med taktiske forslag og forklarer hvorfor de burde velge papir, men Jan Fredrik fjoller rundt og får de andre med på å bare trekke vilkårlig. Jeg hadde eksplodert om jeg hadde vært Sofie. Heldigvis ble Sofie værende og kan spille videre. Håper folk begynner å høre på henne! På tide å å få ut joviale JF og hans gode kompis Martin, for de gjør jo ingenting fornuftig for verken skyggelaget eller spillet generelt. Få ut alle som ikke gjør noe; Hanne, Martin, JF først og fremst. Jeg liker Triana da. Synes det var like greit at Anne gikk, tilførte ikke noe. 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
cerruti Skrevet mandag kl 03:24 #446 Del Skrevet mandag kl 03:24 K_mb skrev (6 timer siden): Jeg som til vanlig digger Viktor, gjør ikke det i SPILLET 😅 Heier på Fatima og Sofie så langt! Jeg hørte noe om at han fikk 300.000 for deltakelsen. Da tenker jeg bare hjelpes for en verden vi lever i. 3 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Mollebolle Skrevet mandag kl 05:20 #447 Del Skrevet mandag kl 05:20 cerruti skrev (1 time siden): Jeg hørte noe om at han fikk 300.000 for deltakelsen. Da tenker jeg bare hjelpes for en verden vi lever i. Han har vel deltatt på alt av reality nå, så da slipper vi forhåpentligvis å se han på en stund. De gaming-programmene han har med Chris Robin, er heldigvis ikke min type program så der går jeg klar. 4 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Zenhouse Skrevet mandag kl 06:39 #448 Del Skrevet mandag kl 06:39 K_mb skrev (9 timer siden): Jeg som til vanlig digger Viktor, gjør ikke det i SPILLET 😅 Heier på Fatima og Sofie så langt! Enig! En annen ting - var ikke Victor i panelet i fjor? Dvs at han virkelig så hvordan Line styrte rundt der inne? Og nå logrer han ved Line.2 sine føtter… 8 11 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Djækklåsst Skrevet mandag kl 07:29 #449 Del Skrevet mandag kl 07:29 (endret) cerruti skrev (4 timer siden): Jeg hørte noe om at han fikk 300.000 for deltakelsen. Da tenker jeg bare hjelpes for en verden vi lever i. Det er dette som er problemet med konseptet og kjendiser. Kjendisene får mer betalt for å være med enn hva førstepremien (trolig) blir (kan bli 500k, men kan også bli vesentlig mindre). Det betyr at det ikke står noe på spill omtrent for de fleste av deltakerne, og underholdningsverdien blir deretter. Med vanlige folk som ikke får betalt for å delta, og med en langt større premie, f.eks. rundt en million, så blir det slutt på tullet, men derimot blodig alvor. Og det vil gi langt bedre TV, også i Norge hvor kjendis-TV ellers er mer populært enn TV med vanlige mennesker. Tafatte kjendiser passer generelt dårlig til slike konsepter som dette. Det samme gjelder Forræder, hvor de beste sesongene fra andre land er de med "vanlige folk", som de fra Ungarn og Storbritannia. Heldigvis blir sesong 3 av Spillet uten kjendiser, så får vi håpe de treffer med castingen. Endret mandag kl 07:30 av Djækklåsst 9 3 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Ctrl Skrevet mandag kl 09:01 #450 Del Skrevet mandag kl 09:01 Det er så tragisk å se at Siris ord er husets lov uten at noen stiller spørsmål mot det hun mener eller den posisjonen hun har. Og løpeguttene Bjarte, Jon og Victor ligger flate rundt henne. Angående Victor er jeg særlig skuffet. Han satt i panelet i fjor, men evner ikke tenke selv. Tror Victor at Siri og co ønsker at han skal vinne? Han burde jo skjønne at han er en ubetydelig løpebrikke i et maktovergrep der han og hans tjenester blir ofret så snart det ikke er bruk for han lenger, og at Siri og Bjarte egentlig er hans største konkurrenter. Informasjon om Siris penger burde få han til å ta helomvending i gruppa, istedenfor løper han til Siri med det og legger plan på vegne av henne... Det er jo bare 3 dager til finalen, Victor! Det er også frustrerende å se at produksjonen ødelegger spillet med å gi ut altfor mye penger ved seire, særlig når casten er så middelmådig og ubalansert som den er. Jeg savner at Spillet rigger til mer utfordringer og tilfeldigheter som gjør at alle burde føle seg utsatt. Jan Fredrik og Martin har ingenting der inne å gjøre. Og Erlend, Triana, Hanne og Hedda er så passive. Jeg blir frustrert av det. Jeg hadde tro på at Anne hadde spill i seg. Og det hadde hun virkelig. Men hun havnet på feil lag pga Martin og ble derfor stående utenfor både hos skyggelaget og sitt eget nye lag, der hun ikke nådde inn hos skyggelaget pga Jan Fredriks overdøvende manglende spillevne. Hun ble derfor sittende igjen med offer som eneste mulighet til å hjelpe skyggelaget som hun hadde lojalitet til. Jeg forstår Anne godt. Hun var i en umulig posisjon i gruppa og ønsket å gå ut med verdighet for å hjelpe laget sitt. Synd ikke flere er like våken som Anne der inne. Jeg satt og tenkte på det når jeg så episoden... før sesongen ble vi teaset av TV2 om Spillet i halvannen måned før første episode, herav med frasen "Du trodde kanskje du kjente Spillet. Tro om igjen". Og så viser det seg at årets sesong nesten er en blåkopi av forrige sesong. 22 4 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Ctrl Skrevet mandag kl 09:33 #451 Del Skrevet mandag kl 09:33 Martin er sikkert en artig kar, hva vet jeg, men hans manglende evne til å memorere, tenke strategi og logikk, samt hans tidvis tvilsomme engasjement og sosiale sansninger, burde gjøre han en kandidat for deltakelse i Norges Dummeste. Det hadde vært mer underholdende for oss å se han der enn i Spillet. 20 2 3 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Tonio Skrevet mandag kl 09:50 #452 Del Skrevet mandag kl 09:50 Det er en del år siden jeg så på Paradise Hotel, men en ting jeg husker jeg likte godt der var at partneren man stolte på kunne man ikke alltid stå trygt med. Jeg merker ofte at jeg savner slike muligheter i Spillet. Har man fått nok penger er jo eneste måten å tape på at man ikke bruker dem. Etter å ha sett nyeste episode merker jeg at jeg lurer på hvorfor jeg fortsatt gidder å se på. Var gøy at så mange sjekket saldo, om ikke annet. 4 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
SitronTre Skrevet mandag kl 09:55 #453 Del Skrevet mandag kl 09:55 Ctrl skrev (49 minutter siden): Jeg satt og tenkte på det når jeg så episoden... før sesongen ble vi teaset av TV2 om Spillet i halvannen måned før første episode, herav med frasen "Du trodde kanskje du kjente Spillet. Tro om igjen". Og så viser det seg at årets sesong nesten er en blåkopi av forrige sesong. Kanskje har de en tvist igjen? Det håper jeg på men hvis disse tvistene har allerede skjedd, da er det lite å forvente mer. Mtp Victor. Jeg tro han gjør det han må for å vinne men det kommer ut usympatisk. Hele familien gledet seg til sesongen men nå er vi likegyldige, halv interessert liksom. Jeg vet lite om disse kjendiser men han jfk er en musik produsent, ikke sant? Har han bestandig vært fjollete som han er nå på Spillet? 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Mollebolle Skrevet mandag kl 10:07 #454 Del Skrevet mandag kl 10:07 SitronTre skrev (9 minutter siden): Kanskje har de en tvist igjen? Det håper jeg på men hvis disse tvistene har allerede skjedd, da er det lite å forvente mer. Mtp Victor. Jeg tro han gjør det han må for å vinne men det kommer ut usympatisk. Hele familien gledet seg til sesongen men nå er vi likegyldige, halv interessert liksom. Jeg vet lite om disse kjendiser men han jfk er en musik produsent, ikke sant? Har han bestandig vært fjollete som han er nå på Spillet? Victor er på ingen måte usympatisk, heller "dum" i hvordan han spiller. Han burde aldri gått rett til Siri og Bjarte....heller brukt det til egen vinning, og spilt med de andre. Men, han evner ikke å se det, dessverre. Jan Fredrik er artist-manager, ikke musikkprodusent. Han er litt mye. En løs kanon på dekk. Sammen med Martin blir det bare altfor mye. Ingen av de er særlig spill-smarte, så de skyter seg selv i foten. 10 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Ardwinna Skrevet mandag kl 10:47 #455 Del Skrevet mandag kl 10:47 Ctrl skrev (1 time siden): Martin er sikkert en artig kar, hva vet jeg, men hans manglende evne til å memorere, tenke strategi og logikk, samt hans tidvis tvilsomme engasjement og sosiale sansninger, burde gjøre han en kandidat for deltakelse i Norges Dummeste. Det hadde vært mer underholdende for oss å se han der enn i Spillet. Sånn går det når man betaler kjendiser for å delta. Han er garantert med for pengenes skyld, og så tenker han at han skal nå henge med til han blir kastet ut. Noe som kommer til å ta lang tid, siden han ikke er en trussel for noen der inne. Jeg håper inderlig at finalen blir annerledes i år, at de i hvertfall finner på noe mer spenstig enn at de tre siste skal stemme en ut. Jeg savner mer tvister i spillet, at flere får skjulte oppgaver som gir belønning eller at f.eks. den som går ut får en siste oppgave som kan påvirke spillet. Akkurat nå er det 2-3 stykker på toppen med ræva full av penger som har full kontroll. Håper skyggelaget vinner neste konkurranse, og at ingen lytter til JF sine fjollete og useriøse ideer. På tide at noen andre enn Siri og Bjarte (via sine undersåtter) får bestemme hvem som skal være i fare. 6 4 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Mollebolle Skrevet mandag kl 11:32 #456 Del Skrevet mandag kl 11:32 Siden de skal danne par neste gang og den som blir stemt ut tar med seg partneren, burde alle mobilisert slik at Siri og Bjarte ble et par. Deretter sette alle kluter til for å få de ut. Vet det er et drømmescenario, men lov å håpe 🙃 10 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
THEKGROOKIE Skrevet mandag kl 11:59 #457 Del Skrevet mandag kl 11:59 Ctrl skrev (2 timer siden): Det er så tragisk å se at Siris ord er husets lov uten at noen stiller spørsmål mot det hun mener eller den posisjonen hun har. Og løpeguttene Bjarte, Jon og Victor ligger flate rundt henne. Angående Victor er jeg særlig skuffet. Han satt i panelet i fjor, men evner ikke tenke selv. Tror Victor at Siri og co ønsker at han skal vinne? Han burde jo skjønne at han er en ubetydelig løpebrikke i et maktovergrep der han og hans tjenester blir ofret så snart det ikke er bruk for han lenger, og at Siri og Bjarte egentlig er hans største konkurrenter. Informasjon om Siris penger burde få han til å ta helomvending i gruppa, istedenfor løper han til Siri med det og legger plan på vegne av henne... Det er jo bare 3 dager til finalen, Victor! Det er også frustrerende å se at produksjonen ødelegger spillet med å gi ut altfor mye penger ved seire, særlig når casten er så middelmådig og ubalansert som den er. Jeg savner at Spillet rigger til mer utfordringer og tilfeldigheter som gjør at alle burde føle seg utsatt. Jan Fredrik og Martin har ingenting der inne å gjøre. Og Erlend, Triana, Hanne og Hedda er så passive. Jeg blir frustrert av det. Jeg hadde tro på at Anne hadde spill i seg. Og det hadde hun virkelig. Men hun havnet på feil lag pga Martin og ble derfor stående utenfor både hos skyggelaget og sitt eget nye lag, der hun ikke nådde inn hos skyggelaget pga Jan Fredriks overdøvende manglende spillevne. Hun ble derfor sittende igjen med offer som eneste mulighet til å hjelpe skyggelaget som hun hadde lojalitet til. Jeg forstår Anne godt. Hun var i en umulig posisjon i gruppa og ønsket å gå ut med verdighet for å hjelpe laget sitt. Synd ikke flere er like våken som Anne der inne. Jeg satt og tenkte på det når jeg så episoden... før sesongen ble vi teaset av TV2 om Spillet i halvannen måned før første episode, herav med frasen "Du trodde kanskje du kjente Spillet. Tro om igjen". Og så viser det seg at årets sesong nesten er en blåkopi av forrige sesong. Jeg er så enig 👏.. jeg gadd ikke se mer enn 3-4 min av de 2 siste ep, var bare interessert hvem som gikk ut.. Spes det siste: Du trodde du kjente spillet... Ja det gjør vi for det er blåkopi! Forferdelig dårlig jobb av tv2 og ikke legge inn noen nye vinklinger enn at huset er ikke topp og kjeller, men et hus borti gata og det heter skyggelaget og ikke kjellerlaget.. Boring!! Ser nå at det står om neste episode: Lagene blandes da de skal konkurrere to og to. Dette resulterer i noen umake par. Spillet er høyt og slue planer legges før utstemming, som sender sjokkbølger langt ned i husets grunnmur. Blir virkelig interessant å se hva tv2 legger i sjokkbølger..😱.. For det har ikke vært mye av 😂 12 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Mmmwhatever Skrevet mandag kl 17:40 #458 Del Skrevet mandag kl 17:40 Ardwinna skrev (18 timer siden): Meget godt spørsmål. Hadde jeg vært Sofie hadde jeg jobbet hardt for å få ut Jan Fredrik etter konkurransen. Hun prøver å komme med taktiske forslag og forklarer hvorfor de burde velge papir, men Jan Fredrik fjoller rundt og får de andre med på å bare trekke vilkårlig. Jeg hadde eksplodert om jeg hadde vært Sofie. Heldigvis ble Sofie værende og kan spille videre. Håper folk begynner å høre på henne! På tide å å få ut joviale JF og hans gode kompis Martin, for de gjør jo ingenting fornuftig for verken skyggelaget eller spillet generelt. Enig!! Dessverre tror jeg ikke Sofie har særlig mye makt i gruppa, det virker ikke som om folk hører på henne. Ikke bare om Stein/saks/papir, men generelt. 7 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Boetica Skrevet mandag kl 18:42 #459 Del Skrevet mandag kl 18:42 Det er så gørr. Akkurat som i fjor. Totalt forursigbart. Kommer ingen twists and turns her. Skyggelaget hives ut, deretter de nyttige idiotene. 8 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Djækklåsst Skrevet mandag kl 19:53 #460 Del Skrevet mandag kl 19:53 Ardwinna skrev (20 timer siden): Meget godt spørsmål. Hadde jeg vært Sofie hadde jeg jobbet hardt for å få ut Jan Fredrik etter konkurransen. Hun prøver å komme med taktiske forslag og forklarer hvorfor de burde velge papir, men Jan Fredrik fjoller rundt og får de andre med på å bare trekke vilkårlig. Jeg hadde eksplodert om jeg hadde vært Sofie. Jeg er i utgangspunktet enig, men årsaken til at dette var en lite reell mulighet, var at avokado-gjengen ikke ønsket å stemme på Jan Fredrik, både fordi han ikke hadde penger og nok fordi han (med rette) anses å være en svak spiller. Da var det lite realistisk å få til et flertall for å stemme ut JF. Men jeg liker ikke helt at Sofie lot være å stemme på Anne. Det kunne ha ført til at hun hadde røket ut. Verken bra for laget eller henne selv. Ei heller at Anne lot være å kjempe for seg selv. Det viser at mange av deltakerne egentlig ikke bryr seg om at de ryker. Slikt hadde man neppe sett på samme måte om man hadde droppet kjendisene. 5 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå