Ninaen Skrevet 27. april #421 Skrevet 27. april Jeg skjønner forresten ikke hvorfor Martin er med…Kun betalingen? Han er jo ikke interessert overhodet, og melder seg ut med en gang noe blir litt krevende. JF deltar i det minste. 21 1 1
Soeuh Skrevet 27. april #422 Skrevet 27. april Ninaen skrev (7 minutter siden): Jeg skjønner forresten ikke hvorfor Martin er med…Kun betalingen? Han er jo ikke interessert overhodet, og melder seg ut med en gang noe blir litt krevende. JF deltar i det minste. Virkelig! Hver gang det kommer en oppgave, blir han helt dratt i fjeset og orker ingenting. Alt ser ut som kjedelige hjemmelekser for ham. Hva gjør han der?! Han burde ikke vært med.. 16 1 6
Ludovica- Skrevet 27. april #423 Skrevet 27. april Føler de sier hver gang at "nå" skal vi snu, nå skal vi begynne å spille" osv. Men det er jo for sent. Tror og programmet hadde hatt godt av å ikke gi så voldsomt store pengepremier. Da er det liksom kjørt for resten uansett. Viktor. Altså gud. Hvorfor stoler han så på Siri & co? Han tror ikke han er den første som ryker om de står igjen de 4? Erlend. Hvorfor bruker han penger på å sjekke saldo for å vise tillit? Har ikke de andre nok penger til å sjekke selv? Hedda- Så vanvittig uinspirerende å høre på. Gjentar seg selv hver episode. Skjer aldri noe. Og Martin? Overflødig. Ser at jeg gjerne skulle beholdt Oskar lenger enn en del av gjengen som er igjen som bare surrer rundt. 30 5
RC Skrevet 27. april #425 Skrevet 27. april Spoiler Glad for at det var Anne som gikk ut istedenfor Sofie, da blir det kanskje litt spill og endringer framover. Men aller helst skulle det vært Jan Fredrik. For en eller annen grunn har jeg fått han og Martin helt i vranghalsen. Ellers synes jeg hele opplegget har blitt ganske kjedelig og forutsigbart. En reprise på i fjor når kjellerlaget ble plukket ut en etter den andre. Skyggelaget må være jævlig smarte for å få ut noen av trioen når de til sammen sitter på over 350,000 kroner... 13 4
jaujaujau Skrevet 27. april #426 Skrevet 27. april Så sykt kjedelig når de rike bare fortsetter å vinne driten. Flashback til Line i sesong 1 men bare med mye mere penger. Føles som det er over for skyggefolket allerede 13 3
Ninaen Skrevet 27. april #427 Skrevet 27. april Men jeg vil si at det er en reell forskjell fra sesong1: skyggelaget har faktisk hatt sjansen, i motsetning til i fjor. At de som spiller dårlig av dem «vinner» diskusjonene er jo noe helt annet enn de elendige betingelsene de fikk i forrige sesong. Særlig trekket med rødt og blått lag, som nå er beholdt (tvungent)og nominering har et helt annet potensiale for å snu spillet. Jmf kveldens episode. Dette kunne faktisk ha snudd noe i dag. 5
K_mb Skrevet 27. april #428 Skrevet 27. april jaujaujau skrev (1 time siden): Så sykt kjedelig når de rike bare fortsetter å vinne driten. Flashback til Line i sesong 1 men bare med mye mere penger. Føles som det er over for skyggefolket allerede Spoiler Helt enig! Og gremmet meg ihjel over at de ignorte Sofie i to runder....Hadde de gjort som hun sa så hadde de sikret seieren. 20 5
Irja Skrevet 27. april #429 Skrevet 27. april Jeg er helt for at man skal spille, og at de som deltar må tåle «steken» siden de er med på leken, men Siri.. hun viser noen veldig lite sjarmerende personlighetstrekk i denne realityserien. Ikke det at hun spiller, er smart og taktisk, men småting som blikk og kroppsspråk. 25 6
makkapakka Skrevet 27. april #430 Skrevet 27. april Victor er dum! Spillet har gått til hode på Siri og Bjarte, de er blitt syke. 17 1 2
MissStiles Skrevet 27. april #431 Skrevet 27. april Altså, jeg skrek og ropte til TVen at de måtte høre på Sofie på de 3 siste rundene. Hun prøvde å si at hun hadde en følelse at det andre laget kom til å velge stein igjen MEN neida… Jan Fredrik overkjører henne helt og sier at de skal fortsette som før. Når det andre laget vant og han og Jon kom ut av rommet, sa han jo at han hadde så lyst til å vinne. Ja hvorfor hørte du ikke på Sofie?!?! Da var det nesten så de fortjente å tape. Glad for at Anne gikk ut istedetfor Sofie. Håper bare at den lille jævlen i henne kommer mer frem sånn at de endelig kan begynne spillet før det er for sent og det ikke er noen flere igjen på skyggelaget. Også at Hedda skjønner at hun burde spille med skyggelaget nå som de vet hvor mye Siri sitter på. De burde også sjekke saldoen til Bjarte og nå Jon. 21 1
Gjest Lawyam Skrevet 27. april #432 Skrevet 27. april MissStiles skrev (4 minutter siden): Altså, jeg skrek og ropte til TVen at de måtte høre på Sofie på de 3 siste rundene. Hun prøvde å si at hun hadde en følelse at det andre laget kom til å velge stein igjen MEN neida… Jan Fredrik overkjører henne helt og sier at de skal fortsette som før. Når det andre laget vant og han og Jon kom ut av rommet, sa han jo at han hadde så lyst til å vinne. Ja hvorfor hørte du ikke på Sofie?!?! Da var det nesten så de fortjente å tape. Glad for at Anne gikk ut istedetfor Sofie. Håper bare at den lille jævlen i henne kommer mer frem sånn at de endelig kan begynne spillet før det er for sent og det ikke er noen flere igjen på skyggelaget. Også at Hedda skjønner at hun burde spille med skyggelaget nå som de vet hvor mye Siri sitter på. De burde også sjekke saldoen til Bjarte og nå Jon. Enig i at de skulle hørt på Sofie, i etterkant, men bevares når hun sier hun 'føler' så kan man vel forstå at de ikke lytter så mye til sånn. Jeg ville også at de skulle det altså, men kan forstå det også.
K_mb Skrevet 27. april #433 Skrevet 27. april (endret) Lawyam skrev (6 minutter siden): Enig i at de skulle hørt på Sofie, i etterkant, men bevares når hun sier hun 'føler' så kan man vel forstå at de ikke lytter så mye til sånn. Jeg ville også at de skulle det altså, men kan forstå det også. Joda det burde de når de er så blanke selv at de velger tilfeldig! Sofie forklarte også hvorfor hun følte valgene til motsatte lag og det hang beviselig på greip. Endret 27. april av K_mb 13 4
Linazer Skrevet 27. april #435 Skrevet 27. april Anne burde ikke fortalt Viktor hva Siris saldo var. Han gikk jo rett til de og fortalte det. Hadde vært bedre om skyggelaget kunne hatt den informasjonen for seg selv. Den mistet mer verdi nå. 17 3
K_mb Skrevet 27. april #436 Skrevet 27. april Linazer skrev (36 minutter siden): Anne burde ikke fortalt Viktor hva Siris saldo var. Han gikk jo rett til de og fortalte det. Hadde vært bedre om skyggelaget kunne hatt den informasjonen for seg selv. Den mistet mer verdi nå. Jeg som til vanlig digger Viktor, gjør ikke det i SPILLET 😅 Heier på Fatima og Sofie så langt! 22
Mmmwhatever Skrevet 27. april #437 Skrevet 27. april K_mb skrev (6 minutter siden): Jeg som til vanlig digger Viktor, gjør ikke det i SPILLET 😅 Heier på Fatima og Sofie så langt! Spoiler Hadde vært veldig fint hvis en av de to vant! Men Sofie lever veldig farlig nå, og dessverre hører ikke skyggene nok på henne. Og klarer Fatima å motstå Siri, eller vil hun bli manipulert av henne? Det skyggene må gjøre nå, er å vinne konkurranser. Og få Siri & co til å bruke penger, slik at det jevnes ut. Selv om konsekvensen av det vil være at noen av dem ryker. Spillere på skyggelaget som er «daukjøtt» og som bare kan ryke uten at det har så mye å si (men helst må det brukes penger for å få dem ut): JFK (tilfører kun støy, tar for mye plass og bestemmer for mye tatt i betraktning at han ikke spiller bra) Triana (hyggelig, men anonym og tilfører ikke spillet noe) Martin (tilfører ikke noe av verdi) 11 1
Ludovica- Skrevet 27. april #438 Skrevet 27. april Jeg vet ikke hvor stor rolle det spiller at Siri oh de vet at de andre sjekket saldoen hennes. Hadde jeg vært Anne så hadde jeg sagt det i plenum sånn i det jeg gikk ut døra- sånn forresten Siri har xxx penger. Jeg ved et er tilfeldig hvilket lag som vant, og at det er uflaks/flaks at samme gjengen vinner hver gang men det føles jo likevel nesten ut som et maniskrift. Man vet liksom at det skal gå deres vei. Tror for å gjenta meg selv at programmet hadde vært tjent på å ikke gi ut så ekstreme pengebeløp. Nå er det liksom ikke så mye å gjøre. 10 1
Djækklåsst Skrevet 27. april #439 Skrevet 27. april Ninaen skrev (2 timer siden): Men jeg vil si at det er en reell forskjell fra sesong1: skyggelaget har faktisk hatt sjansen, i motsetning til i fjor. At de som spiller dårlig av dem «vinner» diskusjonene er jo noe helt annet enn de elendige betingelsene de fikk i forrige sesong. Særlig trekket med rødt og blått lag, som nå er beholdt (tvungent)og nominering har et helt annet potensiale for å snu spillet. Jmf kveldens episode. Dette kunne faktisk ha snudd noe i dag. De hadde da sjansen i fjor også, men var håpløst udugelige, akkurat som nå. 4
kikio Skrevet 27. april #440 Skrevet 27. april Denne episoden var vond å se på. Så frustrerende. Folk er så godtroende og naive. Irriterer meg at avokadogjengen bare får holde på uten stans. Jeg ser så frem til at Siri skal få svi litt, tror hun takler det svært dårlig. Anne burde sagt saldoen til Siri i plenum. Heier på Sofie nå. Nå må de jo bare mobilisere. Burde de gjort for lenge siden. Martin er ubrukelig som spiller. Han tar det så useriøst at man kan bli sint, haha. Har mistet litt troen på Erlend også nå dessverre. Savner Oskar.. 15
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå