Mollebolle Skrevet 7. april #241 Skrevet 7. april adriana32 skrev (11 timer siden): Enig. Han er slitsom selv de få minuttene han vises på skjermen min. Enig! Martin er bare altfor mye. Det må jo gå an å oppføre seg normalt. Mye mulig han er så usikker på seg selv, at det er hans måte å være på. Men, det er irriterende at alt skal tulles bort + latteren gir meg eksem. Sorry! 8 1
plomman Skrevet 7. april #242 Skrevet 7. april Mollebolle skrev (5 timer siden): Enig! Martin er bare altfor mye. Det må jo gå an å oppføre seg normalt. Mye mulig han er så usikker på seg selv, at det er hans måte å være på. Men, det er irriterende at alt skal tulles bort + latteren gir meg eksem. Sorry! Jeg er helt uenig. Synes Martin er skjønn og gjør en morsom figur på tv. Og latteren hans er smittende 😄 rart hvordan folk har fullstendig forskjellig oppfatning av andre mennesker. 30 4 2
Kelsi Skrevet 7. april #243 Skrevet 7. april plomman skrev (50 minutter siden): Jeg er helt uenig. Synes Martin er skjønn og gjør en morsom figur på tv. Og latteren hans er smittende 😄 rart hvordan folk har fullstendig forskjellig oppfatning av andre mennesker. Enig med deg. Det er det jeg synes er morsomt med Spillet - at det deltar så mange forskjellige personligheter. Noen tar det ekstremt seriøst, andre har en mer humoristisk tilnærming. Jeg synes Martin er underholdende i dette konseptet, selv om han ikke er like alvorspreget som avocado-alliansen. 16 1
MissStiles Skrevet 9. april #244 Skrevet 9. april Jeg fikk ikke sett før idag men for en episode!! I første delen tenkte jeg - please nå må dere få ut Jon. Men når jeg skjønte mer og mer at det var noen andre som kom til å bli stemt ut - shit!!! Ble veldig glad for at han ble slemt ut men vil ikke ha han på skyggelaget. Gleder meg til beste episode!! 3 1
Gjest Lawyam Skrevet 10. april #245 Skrevet 10. april Liker Oskar, jeg. Og det er det beste at han kom seg på skyggelaget nå, fordi HAN kommer ikke til å støtte de andre. Hadde han ikke blitt stemt ut nå ville han ha vært farlig for skyggelaget. Dette er bra! Nå tror jeg det ville passe at Hanne blir stemt ut neste gang, hvis det er tid igjen, alle andre vil ikke være noe bra for Skyggelaget siden de absolutt ikke kommer å være lojale til det, Fatima kunne også gått, men jeg tror ikke det skjer med det første. Avocadokjerner har aldri vært spiselige..
Mmmwhatever Skrevet 11. april #246 Skrevet 11. april (endret) Synes sesongen blir mer og mer underholdende. I motsetning til første sesong, der alt raskt ble forutsigbart og hvor Line manipulerte alle. I denne sesongen har ikke Siri på langt nær like mye kontroll som edderkoppdronningen Line hadde. Jan Fredrik er too much men også et lyspunkt, virkelig en artig fyr å ha i castet. Hans bromance med Martin var underholdende (men må ha vært irriterende for Sofie, som tar spillet seriøst!), og nå i denne episoden, hvor Martin var «alene» i huset, virket hele Martin bare dysfunksjonell, egentlig. Fatima er skikkelig kul og kan vinne hele greia. Elsker at Hanne Krogh spiller spillet og ikke er helt hjelpeløs, som mange eldre realitydeltakere ofte er. Elsker også at alle kaller henne «Hanne Krogh» og tydelig har respekt for henne. 🤣 Det skal bli spennende å se hvordan skyggelaget fungerer nå med Oskar på laget! Jeg håper også at spillet er lagt opp på en måte som gir skyggelaget en sjanse. For kjellerlaget i forrige sesong var doomed, og det var kjedelig å se at de bare ble plukket ut, en etter en, etter at de kom opp fra kjelleren. Endret 11. april av Mmmwhatever 14
Boetica Skrevet 11. april #247 Skrevet 11. april Mmmwhatever skrev (15 minutter siden): Elsker at Hanne Krogh spiller spillet og ikke er helt hjelpeløs, som mange eldre realitydeltakere ofte er. Elsker også at alle kaller henne «Hanne Krogh» og tydelig har respekt for henne. 🤣 Samme her 😝 Hun er et ikon. Elsker også at hun tok en slags moralsk lederskap og forkynnet at det eneste som spiller noen roller er kjærlighet. Og drar på med en sang, og alle lytter i andakt 😍 Herlig dame. 15
Mmmwhatever Skrevet 11. april #248 Skrevet 11. april Boetica skrev (Akkurat nå): Samme her 😝 Hun er et ikon. Elsker også at hun tok en slags moralsk lederskap og forkynnet at det eneste som spiller noen roller er kjærlighet. Og drar på med en sang, og alle lytter i andakt 😍 Herlig dame. De lyttet ikke bare i andakt, de gråt!
Fabienne Skrevet 11. april #249 Skrevet 11. april Jeg er helt enig i at siste episode var spennende og gøy, men var ikke det mest pga klippingen? Slik jeg husker den (så den seint på natten) fikk vi seere presentert et overraskende resultat (Oskar), hvorpå de så viste "Tidligere på dagen"-klipp der vi fikk se hva som egentlig foregikk. 2
Gjest Lawyam Skrevet 11. april #250 Skrevet 11. april Fabienne skrev (41 minutter siden): Jeg er helt enig i at siste episode var spennende og gøy, men var ikke det mest pga klippingen? Slik jeg husker den (så den seint på natten) fikk vi seere presentert et overraskende resultat (Oskar), hvorpå de så viste "Tidligere på dagen"-klipp der vi fikk se hva som egentlig foregikk. Jo, var jo pga av at vi ikke fikk sett noe av de samtaler hvor det var snakk om at Oskar skulle stemmes ut, og bare den at Hanne måtte ut... Dermed var det ikke bare Jon dette gikk hus forbi, men også oss. Skal det være slik fremover blir det jo i overkant spennende...
Djækklåsst Skrevet 11. april #251 Skrevet 11. april Mmmwhatever skrev (4 timer siden): Jeg håper også at spillet er lagt opp på en måte som gir skyggelaget en sjanse. For kjellerlaget i forrige sesong var doomed, og det var kjedelig å se at de bare ble plukket ut, en etter en, etter at de kom opp fra kjelleren. De var «doomed», men ikke pga reglene, men fordi de var talentløse spillere. Og det er vel fare for at det ender på samme måte med Skyggelaget, med «spillere» som Martin, Anne og Jan Fredrik. 2
Gjest Lawyam Skrevet 11. april #252 Skrevet 11. april Djækklåsst skrev (2 minutter siden): De var «doomed», men ikke pga reglene, men fordi de var talentløse spillere. Og det er vel fare for at det ender på samme måte med Skyggelaget, med «spillere» som Martin, Anne og Jan Fredrik. Tror jeg ikke. Ingen av dem er så feige at de ikke tør si på tv at de spiller, eller tar offerrollen..., så de gjør hvertfall et forsøk på å vinne. Ingen AH og ET lignende vesener der i år.
Mmmwhatever Skrevet 11. april #253 Skrevet 11. april Djækklåsst skrev (14 minutter siden): De var «doomed», men ikke pga reglene, men fordi de var talentløse spillere. Og det er vel fare for at det ender på samme måte med Skyggelaget, med «spillere» som Martin, Anne og Jan Fredrik. Det var pga reglene også. De hadde ingen penger. Men jeg er enig i at de var talentløse spillere. Og alle spillerne lot seg rive med av det helt uinteressante spørsmålet «hvem stemte ut Anette», og de ga liksom aldri slipp på det. 1
Gjest Lawyam Skrevet 11. april #254 Skrevet 11. april Mmmwhatever skrev (Akkurat nå): Det var pga reglene også. De hadde ingen penger. Men jeg er enig i at de var talentløse spillere. Og alle spillerne lot seg rive med av det helt uinteressante spørsmålet «hvem stemte ut Anette», og de ga liksom aldri slipp på det. Ja, du så reaksjonen da Oskar innrømmet å ha stemt ut Martin kontra fjorårets... I år lo de, i fjor var de helt psyko..
Djækklåsst Skrevet 11. april #255 Skrevet 11. april Mmmwhatever skrev (36 minutter siden): Det var pga reglene også. De hadde ingen penger. Men jeg er enig i at de var talentløse spillere. Og alle spillerne lot seg rive med av det helt uinteressante spørsmålet «hvem stemte ut Anette», og de ga liksom aldri slipp på det. De fikk penger da de vant en av konkurransene. Men av en eller annen grunn lot de være å bruke dem for å få ut Danby, de trodde visst at det skulle gå av seg selv og at overetasjen ikke skulle bruke en krone på å redde ham.
Djækklåsst Skrevet 11. april #256 Skrevet 11. april Lawyam skrev (38 minutter siden): Tror jeg ikke. Ingen av dem er så feige at de ikke tør si på tv at de spiller, eller tar offerrollen..., så de gjør hvertfall et forsøk på å vinne. Ingen AH og ET lignende vesener der i år. Det skal godt gjøres å overgå Kjellerlaget i talentløshet, så vi får håpe det blir litt spenning denne gangen. 1
_Maddie_ Skrevet 11. april #257 Skrevet 11. april Djækklåsst skrev (1 time siden): Det skal godt gjøres å overgå Kjellerlaget i talentløshet, så vi får håpe det blir litt spenning denne gangen. Martin kan jo fremstå som søt og hyggelig, men i konkurranser/oppgaver her er han jo konsekvent håpløs og det er ikke morsomt en gang. Sofie og Anne prøver jo, men Martin og Jan Fredrik misser jo alt. 7
Tulla25j Skrevet 13. april #258 Skrevet 13. april Spoiler Smart spilt av Siri, det må jeg virkelig si. Hun står sterkt nå med 100 000 ekstra i tillegg. De burde blitt nok brukt neste runde.. Synes liksom ikke hun er ufordragelig heller i måten hun spiller på, men hun kjører et ordentlig spill. Synes det er gøy! Håper allikvel ikke de andre går helt i stykker av denne runden, og at de smeller tilbake. Jeg kan skjønne at de satt litt stille i båten i dag, men de må våkne nå. Erlend er smart, men hans spillestil kan gå alle veier. Håper han tørr å ta litt sterkere valg fremover. Synd Hanne røk, men jeg er glad hun skal over til skyggelagte. Har en svakhet for «underdogs», men tror de kan stå sterkt med Sofie på laget. Samtidig tror jeg Hanne kan tilføre litt ro og en annen måte å spille på. Virker som hun har lært mye av å være i huset! Oskar står nok litt i skuddlinjen uansett, fordi de vet at han kan bli veldig sterk. Synes JFK har vært veldig anonym i huset (klippet veldig anonymt, selv om han har vært i fare). Glad de uansett klarte å få med 50 000, det trengs. Må uansett si at jeg elsker klippingen, man vet aldri hva som skjer før de sier navnet til den som ryker! Avslører hva som skjer i dag (klarer ikke vente med å se episoden) 9
Mollebolle Skrevet 13. april #259 Skrevet 13. april Spoiler Nå håper jeg noen snart stepper opp og får ut tre-er banden. Siri, Bjarte og Jon kan gjerne ryke en etter en. Blir spennende å se hva som skjer når skyggene kommer inn. Blir da to klare lag mot hverandre eller kommer gamle allianser til å holde? Jeg for min del heier på skyggene. Liker ikke Oskar, men synes han er en finere person blant skyggene enn blant de andre. Litt selvinstikt har han, det skal han ha. 10
Perine Skrevet 13. april #260 Skrevet 13. april I neste episode skal vel skyggespillerne inn i huset, gleder meg 😀 Da blir det folksomt. 7
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå