Gå til innhold

Spillet 2025 (ingen spoiling)

Nevian

Anbefalte innlegg

Ninaen skrev (På 31.3.2025 den 8.32):

Jeg skjønner ikke at ikke skyggelaget planlegger mer hvem de vil ha på sitt lag. Føles som de fortsatt ikke har skjønt den greia der…eller er det bare meg som overser noe? De ville vel ikke ha Jon på sitt lag? Var tanken kun å skaffe en åpen plass til Jan Fredrik i alliansen? 
Fatima spilte jo på Oscar som et piano, og han skjønte det selv litt for sent. Hun lar seg jo ikke egge opp. Hun bruker erfaringen som miljøterapeut til å trykke på knappene hans+håndtere det som kommer taktisk. Dette kommenterer hun jo selv også+panelet, Oscar sier jo også noe av det. 
Neste sesong blir med vanlige folk, det blir bra. 

Ekspander  

De prøvde vel å påvirke i går ved å gi Jon 3 stemmer? De ønsket han som skyggespiller, men Hanne, Victor og Erlend ville det annereldes denne gang.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Mollebolle skrev (På 31.3.2025 den 11.40):

De prøvde vel å påvirke i går ved å gi Jon 3 stemmer? De ønsket han som skyggespiller, men Hanne, Victor og Erlend ville det annereldes denne gang.

Ekspander  

Det virker hodeløst å ønske Jon som en skyggespilller all den stund han er så investert i alliansen sin. Han ville jo sviktet ved første anledning. En av feilene i fjor var jo at de hadde en løs kanon på skyggelaget (Ida). Så jeg er enig i at de burde tenke mer strategisk der. Triana er en mye mer pålitelig skyggespiller. 

• Liker 8
  • Nyttig 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Skyggelaget har vel ikke like god oversikt som oss seere på hvor sterk denne alliansen er? De har nok kanskje ikke skjønt at Jon ville blitt vanskelig og stole på. Skyggelaget bør prøve å få Hanne, Fatima eller Viktor kanskje på sin side også ta ut Oskar som førstemann når de blir slått sammen i huset. 

• Liker 8
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg følte kanskje at de er såpass klar over at det mest sannsynlig er en "kjeller" i år og, at de stemmer ut taktisk mtp. det tidlig i spillet. Få de svake ned i kjelleren. Hjelper ikke å spille ut sterke spillere når de uansett kommer tilbake.

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Irja skrev (På 31.3.2025 den 6.48):

Litt overrasket over at Fatima lot seg irritere såpass av Oskar. Dama er vant til tøffere samtaler enn dette. 

Håper på en sesong uten kjendiser neste gang. 

Ekspander  

Tenk så mye innebygget agg hun har hatt lyst til å komme med i fengselet.

Nå får det endelig komme ut.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Turkis Sau skrev (På 31.3.2025 den 20.01):

Tenk så mye innebygget agg hun har hatt lyst til å komme med i fengselet.

Nå får det endelig komme ut.

Ekspander  

Vil ikke si at hun har vist så mye agg....litt småprovosert av Oskar, men absolutt ikke aggresiv på noen måte.

• Liker 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ninaen skrev (På 31.3.2025 den 8.32):

Jeg skjønner ikke at ikke skyggelaget planlegger mer hvem de vil ha på sitt lag. Føles som de fortsatt ikke har skjønt den greia der…eller er det bare meg som overser noe? De ville vel ikke ha Jon på sitt lag? Var tanken kun å skaffe en åpen plass til Jan Fredrik i alliansen? 

Ekspander  

Det virker som kommunikasjonen mellom skygge-laget og Jan Fredrik er ganske kaotisk. De kastet bort mye tid med å krangle om hva de skulle snakke om.

https://www.tv2.no/video/underholdning/krangling-og-fiasko-mest-irriterende-i-hele-ver/20284837

Lenke til kommentar
Del på andre sider

NordicViking skrev (På 1.4.2025 den 21.23):

Det virker som kommunikasjonen mellom skygge-laget og Jan Fredrik er ganske kaotisk. De kastet bort mye tid med å krangle om hva de skulle snakke om.

https://www.tv2.no/video/underholdning/krangling-og-fiasko-mest-irriterende-i-hele-ver/20284837

Ekspander  

Selvfølgelig gjorde de det. 🙈 Men virker generelt ikke som de har tenkt så langt ut ifra det som er vist på tv i alle fall. Helt ulogisk å ville ha Jon på laget, og det virket heller ikke som det var motivasjonen, men å lage en plass til JF i alliansen. 

• Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...