Lawyam Skrevet lørdag kl 08:03 #201 Del Skrevet lørdag kl 08:03 Tviler på at så mange av oss ville vært så mye smartere enn de involverte. De vet jo ingenting hvem de kan stole på og hva andre tenker. Vi sitter med en slags oversikt over det, ikke de. De må bare famle seg fremover. 8 4 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
kikio Skrevet lørdag kl 08:36 #202 Del Skrevet lørdag kl 08:36 Lawyam skrev (32 minutter siden): Tviler på at så mange av oss ville vært så mye smartere enn de involverte. De vet jo ingenting hvem de kan stole på og hva andre tenker. Vi sitter med en slags oversikt over det, ikke de. De må bare famle seg fremover. Dette er helt sant! Vi hadde ikke klart oss så mye bedre😆 3 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Tulla25j Skrevet søndag kl 10:50 #203 Del Skrevet søndag kl 10:50 Spoiler Det verste med spillet er å vente en uke for å se neste episode… 😂 Ting ble som forventet i dag, synes allikevel de legger det opp sånn at man ikke er helt sikker før de sier «du er eliminert». Synes det er bra at vi ikke får se alle samtalene før elimineringen. Må si jeg heier på Erlend. Han gjør liksom ting på en «sjarmerende» måte. Han tenker igjennom det han gjør. Spesielt i valget i dag, men så får vi se hva som skjer når han og Victor kjører på! Liker også Hanne og gleder meg til å se mer av henne. Hun står faktisk i at det er et spill og det virker som hun er med på å ta de valgene som må til (selv om hun tok et enklere valg når hun hadde makt, men tror det var lurt siden det var så tidlig). Det virker også som at folk har skjønt at hun kommer til å spille litt også, at hun ikke blir fjorårets Anette! Hanne blir jo faktisk nevnt som en trussel i dagens episode. Det er jo litt gøy, for da viser det seg at hun ikke kan spille på den moderlige sjarmen! Vi jo huske litt på at den eldre generasjonen ikke er helt med i denne realitybobla, og det så vi klar i fjor med Anette Hoff og Erik Thorstvedt. De klarte jo ikke å se at det var et spill! Da er det litt ekstra gøy at de eldste faktisk står litt frem i år. Bjarte Hjelmeland og Hanne Krogh viser ihvertfall litt mer villighet til å spille. (Nevner de, fordi de to er eldst i årets sesong). Spoiler ikke direkte hvem som ryker, men er litt generelt hva jeg synes. Så legger det i spoilertråd uansett! 9 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Mollebolle Skrevet søndag kl 11:57 #204 Del Skrevet søndag kl 11:57 (endret) Spoiler På tide å få ut Oskar! Synes ikke oppførselen mot Fatima i dag, var noe hyggelig å se/høre på. Oskar, Bjarte, Siri, Jon…ut, en etter en . Endret søndag kl 12:10 av Mollebolle Lagt i Spoiler 15 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Ludovica- Skrevet søndag kl 13:45 #205 Del Skrevet søndag kl 13:45 Syns det her er ganske kjedelig jeg. Ekstremt forutsigbart og ingen wow effekt. 4 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Dishwalla Skrevet søndag kl 13:48 #206 Del Skrevet søndag kl 13:48 Erlend er definitivt den beste spilleren👍 18 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Ninaen Skrevet søndag kl 14:03 #207 Del Skrevet søndag kl 14:03 Mollebolle skrev (2 timer siden): Skjul innhold På tide å få ut Oskar! Synes ikke oppførselen mot Fatima i dag, var noe hyggelig å se/høre på. Oskar, Bjarte, Siri, Jon…ut, en etter en . Enig med Martine: Fatima 👏🏻👏🏻👏🏻 Og satan som O går i fella (dette handler om kommunikasjon, ikke spillet altså) 😂 13 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Boetica Skrevet søndag kl 14:47 #208 Del Skrevet søndag kl 14:47 Fatima er vant til å omgås kriminelle gjennom jobben. Så hun lar seg ikke vippe av pinnen av en type som Oskar. Tøff dame, håper hun når langt. Fikk kjempesansen for Erlend i dag, han virker smart. Og det kartoteket hans 😂 Men jeg er ikke helt sikker på om det var så lurt å ta ut Triana i dag og «kjørte hardt fra i morra». Avokadogjengen har nå sannsynligvis fått øynene opp for hvilken livsfarlig spiller han er og nå får de tid til å summe seg. Tror han burde gått for Jon med en gang. Selv om han har forsøkt å agere ufarlig må de da ha fått med seg hvor intelligent han er Det er Triana som er årets Anette Hoff 😂 Så snill og god men ingen spiller. 17 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Ludovica- Skrevet søndag kl 14:58 #209 Del Skrevet søndag kl 14:58 Boetica skrev (8 minutter siden): Fatima er vant til å omgås kriminelle gjennom jobben. Så hun lar seg ikke vippe av pinnen av en type som Oskar. Tøff dame, håper hun når langt. Fikk kjempesansen for Erlend i dag, han virker smart. Og det kartoteket hans 😂 Men jeg er ikke helt sikker på om det var så lurt å ta ut Triana i dag og «kjørte hardt fra i morra». Avokadogjengen har nå sannsynligvis fått øynene opp for hvilken livsfarlig spiller han er og nå får de tid til å summe seg. Tror han burde gått for Jon med en gang. Selv om han har forsøkt å agere ufarlig må de da ha fått med seg hvor intelligent han er Det er Triana som er årets Anette Hoff 😂 Så snill og god men ingen spiller. Nettopp dette som irriterer meg. Dette "la oss vente til imorgen, fra imorgen da startet vi"! Syns bare man liksom vet hva som skjer. De tar liksom ingen ekte sjanser. Men enig i at Fatima virker tøff. Og kjenner at jeg gremmes over snakket om avocadokjøtt. 11 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Birthe-Birgit Skrevet søndag kl 15:06 #210 Del Skrevet søndag kl 15:06 Spoiler Digger Erlend, men skjønte ikke helt tankegangen hans der. I neste runde er de jo 5 i avokado-gjengen og bare 4 i den gjengen Erlend og Victor ser for seg å få med seg (pluss JFK, men han vet vi ikke noe om hvor står ennå). De ville jo stilt mye sterkere mot avokado-gjengen om de var i flertall 🤷♀️ 7 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Tulla25j Skrevet søndag kl 15:12 #211 Del Skrevet søndag kl 15:12 (endret) Boetica skrev (24 minutter siden): Fatima er vant til å omgås kriminelle gjennom jobben. Så hun lar seg ikke vippe av pinnen av en type som Oskar. Tøff dame, håper hun når langt. Fikk kjempesansen for Erlend i dag, han virker smart. Og det kartoteket hans 😂 Men jeg er ikke helt sikker på om det var så lurt å ta ut Triana i dag og «kjørte hardt fra i morra». Avokadogjengen har nå sannsynligvis fått øynene opp for hvilken livsfarlig spiller han er og nå får de tid til å summe seg. Tror han burde gått for Jon med en gang. Selv om han har forsøkt å agere ufarlig må de da ha fått med seg hvor intelligent han er Det er Triana som er årets Anette Hoff 😂 Så snill og god men ingen spiller. Spoilertag kansje? Episoden har ikke gått på tv enda! Endret søndag kl 15:12 av Tulla25j Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
SitronTre Skrevet søndag kl 21:54 #212 Del Skrevet søndag kl 21:54 Ny episode.... Ærlig talt... hvis de skal velge kjendiser igjen til neste sesong skal jeg ikke gidde å se på det. Håper Erlend vinner for han er kul. Fatima var utrolig tøff, digger henne. 8 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Ardwinna Skrevet søndag kl 22:07 #213 Del Skrevet søndag kl 22:07 Digger Fatima, og elsker måten hun jekket ned Oskar på Jeg ble litt skuffet da Triana røk, men samtidig liker jeg at hun nå er i skyggegjengen. Håper hun får litt mer guts av å være skyggespiller, så hun spiller bedre når hun kommer inn igjen. 10 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Irja Skrevet mandag kl 06:48 #214 Del Skrevet mandag kl 06:48 Litt overrasket over at Fatima lot seg irritere såpass av Oskar. Dama er vant til tøffere samtaler enn dette. Håper på en sesong uten kjendiser neste gang. 5 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
MissStiles Skrevet mandag kl 07:08 #215 Del Skrevet mandag kl 07:08 Gårsdagens episode begynte bra og jeg trodde virkelig at de kom til å få ut Jon inntil jeg innså at de to gutta ikke tør allikevel. De som hadde penger, skulle ha kjøpt stemmer. Hvorfor ikke gjøre det når det er 50/50 sjanse at enten Jon eller Tiana går ut. Det hadde vært sååå kult om de hadde fått det til. På en annen side ville det kanskje ikke vært så bra at Jon var på skyggelaget. 6 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Krokenguri Skrevet mandag kl 07:17 #216 Del Skrevet mandag kl 07:17 Litt merkelig at de ikke har en "kjeller " i bakhodet som en mulighet når de stemmer, og evnt en plan iht det. Frem til nå har alianser vært litt svevende, men etter siste episode er det nå to leire. 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
17.11 Skrevet mandag kl 07:30 #217 Del Skrevet mandag kl 07:30 Irja skrev (41 minutter siden): Litt overrasket over at Fatima lot seg irritere såpass av Oskar. Dama er vant til tøffere samtaler enn dette. Håper på en sesong uten kjendiser neste gang. Jeg fikk inntrykk av at hun prøvde å egge han opp til å si noe dumt. Syns uansett det var morsomt å se på, men håper Oskar blir sendt hjem snart, han er så usjarmerende. 7 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
ARima Skrevet mandag kl 07:33 #218 Del Skrevet mandag kl 07:33 Irja skrev (44 minutter siden): Litt overrasket over at Fatima lot seg irritere såpass av Oskar. Dama er vant til tøffere samtaler enn dette. Håper på en sesong uten kjendiser neste gang. Akkurat samme tenkte jeg. Veldig mye mot overføring i samhandlingen der. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Mollebolle Skrevet mandag kl 08:12 #219 Del Skrevet mandag kl 08:12 Irja skrev (1 time siden): Litt overrasket over at Fatima lot seg irritere såpass av Oskar. Dama er vant til tøffere samtaler enn dette. Håper på en sesong uten kjendiser neste gang. Hvem hadde ikke blitt iriitert av Oskar? Tror jeg hadde klikka mye før....han er jo ikke veldig sjarmerende. Håper han snart blir stemt ut, selv om jeg ikke har så lyst å ha han på Skyggelaget. Bare han ikke vinner, så er det egentlig et fett hvor lenge han blir. Tror dessverre ikke de andre på avokadolaget ser på han mer, enn som en "løpegutt". 3 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Ninaen Skrevet mandag kl 08:32 #220 Del Skrevet mandag kl 08:32 Jeg skjønner ikke at ikke skyggelaget planlegger mer hvem de vil ha på sitt lag. Føles som de fortsatt ikke har skjønt den greia der…eller er det bare meg som overser noe? De ville vel ikke ha Jon på sitt lag? Var tanken kun å skaffe en åpen plass til Jan Fredrik i alliansen? Fatima spilte jo på Oscar som et piano, og han skjønte det selv litt for sent. Hun lar seg jo ikke egge opp. Hun bruker erfaringen som miljøterapeut til å trykke på knappene hans+håndtere det som kommer taktisk. Dette kommenterer hun jo selv også+panelet, Oscar sier jo også noe av det. Neste sesong blir med vanlige folk, det blir bra. 13 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå