Boetica Skrevet 25. mars #181 Del Skrevet 25. mars En stor svakhet ved årets sesong er at det ikke snakkes om «det parallelle universet» de vet eksisterer. Når de skal finne ut hvem de skal stemme ut så må de jo tenke på at disse får vite om stemmene og at de kommer inn igjen. Det er mulig at alt slikt snakk er klippet bort men det amputerer liksom hele greia litt. 5 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Cookie123 Skrevet 26. mars #182 Del Skrevet 26. mars Ctrl skrev (På 23.3.2025 den 21.47): Ellers irriterte jeg meg litt over den feigheten som ligger i deltakernes valg for alt mulig. Alt skal liksom avgjøres gjennom blanke stemmer, ved loddtrekning, ved avtaler gjennom flokktenkning i oppgaver, ved å plukke deltakere fra høyre til venstre osv. Kom igjen da... Ekspander Dette irriterer meg veldig!!! Ingen som gidder å faktisk SPILLE!! 5 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Lyxros Skrevet 26. mars #183 Del Skrevet 26. mars Cookie123 skrev (På 26.3.2025 den 11.35): Dette irriterer meg veldig!!! Ingen som gidder å faktisk SPILLE!! Ekspander Det er litt morsomt at du og andre skriver dette. For på den andre siden syns alle det Siri gjorde var feil fordi de var venner😅 Hun spiller jo med alliansen sin. Jeg setter ihvertfall mest pris på de som spiller. Det er jo hele poenget. 4 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
17.11 Skrevet 26. mars #184 Del Skrevet 26. mars Lyxros skrev (På 26.3.2025 den 15.13): Det er litt morsomt at du og andre skriver dette. For på den andre siden syns alle det Siri gjorde var feil fordi de var venner😅 Hun spiller jo med alliansen sin. Jeg setter ihvertfall mest pris på de som spiller. Det er jo hele poenget. Ekspander Jeg syns ikke det var feil, helt innafor! Selv om jeg ikke heier på Siri så heier jeg på spilling. 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Ninaen Skrevet 26. mars #185 Del Skrevet 26. mars Cookie123 skrev (På 26.3.2025 den 11.35): Dette irriterer meg veldig!!! Ingen som gidder å faktisk SPILLE!! Ekspander Tja, Erlend spiller jo, han tar jo et bevisst valg om å tilsynelatende velge enkelt med «fra høyre mot venstre»for å beholde posisjon i gruppa, men hele veien har en plan om å få Fatima over. Det å ta «feige valg» kan også være taktikk og spill 5 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Ardwinna Skrevet 26. mars #186 Del Skrevet 26. mars Lyxros skrev (På 26.3.2025 den 15.13): Det er litt morsomt at du og andre skriver dette. For på den andre siden syns alle det Siri gjorde var feil fordi de var venner😅 Hun spiller jo med alliansen sin. Jeg setter ihvertfall mest pris på de som spiller. Det er jo hele poenget. Ekspander Jeg synes ikke det er å spille når man kaster ut vennen sin tidlig i spillet, bare fordi alliansen ville det. Spesielt ikke om man tenker på at sjansen er stor for at de som sendes ut får se stemmesedlene og kommer inn igjen. Jeg liker at folk spiller, men det betyr ikke at jeg synes alt er bra eller interessant spill. At Siri stemte ut Anne synes jeg var tankeløst og lite bra spill. Det hadde vært mye bedre (og mer spennende) spill om hun hadde trosset alliansen i hemmelighet og stemt på noen andre, for å beholde Anne der. 12 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
makkapakka Skrevet 26. mars #187 Del Skrevet 26. mars Håper Anne våkner nå og ser hvordan Siri er. Vet ikke om produksjonen fremstiller Siri i retning av å være et revhol, men hun er virkelig motbydelig der inne, akkurat som Line var i forrige sesong. 2 1 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Ardwinna Skrevet 26. mars #188 Del Skrevet 26. mars makkapakka skrev (På 26.3.2025 den 18.22): Håper Anne våkner nå og ser hvordan Siri er. Vet ikke om produksjonen fremstiller Siri i retning av å være et revhol, men hun er virkelig motbydelig der inne, akkurat som Line var i forrige sesong. Ekspander Nja, jeg synes ikke hun er helt der altså. 😅 Siri virker veldig gira på å spille med alliansen, men fremstår som litt lost in the game. Line var jo the puppet master som styrte folk og manipulerte seg til topps. Siri er vel heller en som blir styrt av andre, og ikke skjønner helt hva som foregår. Line var et rævhål, mens Siri bare er irriterende. 11 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
17.11 Skrevet 27. mars #189 Del Skrevet 27. mars Ardwinna skrev (På 26.3.2025 den 20.04): Nja, jeg synes ikke hun er helt der altså. 😅 Siri virker veldig gira på å spille med alliansen, men fremstår som litt lost in the game. Line var jo the puppet master som styrte folk og manipulerte seg til topps. Siri er vel heller en som blir styrt av andre, og ikke skjønner helt hva som foregår. Line var et rævhål, mens Siri bare er irriterende. Ekspander Enig, jeg syns ikke Siri fremstår som slem og manipulerende der inne. Ja, hun stemte ut en venn, men det er bare et spill, og det var neppe et lurt trekk uansett. 5 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Lyxros Skrevet 27. mars #190 Del Skrevet 27. mars Ardwinna skrev (På 26.3.2025 den 17.55): Jeg synes ikke det er å spille når man kaster ut vennen sin tidlig i spillet, bare fordi alliansen ville det. Spesielt ikke om man tenker på at sjansen er stor for at de som sendes ut får se stemmesedlene og kommer inn igjen. Jeg liker at folk spiller, men det betyr ikke at jeg synes alt er bra eller interessant spill. At Siri stemte ut Anne synes jeg var tankeløst og lite bra spill. Det hadde vært mye bedre (og mer spennende) spill om hun hadde trosset alliansen i hemmelighet og stemt på noen andre, for å beholde Anne der. Ekspander Å stemme ut Anne var kjemperart. Av alliansen! Men når de andre først gjør det så forstår jeg at Siri følger de. Og hun prøvde jo å få de vekk fra Anne.. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Djækklåsst Skrevet 27. mars #191 Del Skrevet 27. mars (endret) Ardwinna skrev (På 26.3.2025 den 17.55): Jeg synes ikke det er å spille når man kaster ut vennen sin tidlig i spillet, bare fordi alliansen ville det. Spesielt ikke om man tenker på at sjansen er stor for at de som sendes ut får se stemmesedlene og kommer inn igjen. Jeg liker at folk spiller, men det betyr ikke at jeg synes alt er bra eller interessant spill. At Siri stemte ut Anne synes jeg var tankeløst og lite bra spill. Det hadde vært mye bedre (og mer spennende) spill om hun hadde trosset alliansen i hemmelighet og stemt på noen andre, for å beholde Anne der. Ekspander Begrunnelsen var at hun følte seg utsatt, og stemte på Anne fordi hun visste at hun var den som lå dårligst an blant de øvrige. Dette er en helt vanlig strategi, som man også ser i Forræder. Om man selv tror man kan ryke, så stemmer man ofte på den man tror får flest stemmer foruten en selv. Endret 27. mars av Djækklåsst 1 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Ardwinna Skrevet 27. mars #192 Del Skrevet 27. mars Djækklåsst skrev (På 27.3.2025 den 10.51): Begrunnelsen var at hun følte seg utsatt, og stemte på Anne fordi hun visste at hun var den som lå dårligst an blant de øvrige. Dette er en helt vanlig strategi, som man også ser i Forræder. Om man selv tror man kan ryke, så stemmer man ofte på den man tror får flest stemmer foruten en selv. Ekspander Joda, skjønner for så vidt den. Likevel synes jeg hun virket litt lettpåvirkelig og burde ha jobbet mye hardere for å få alliansen sin til å stemme på noen andre. Det var jo ikke første gangen at den alliansen ble enige om å stemme på en person, og så hadde gutta stemt på noen andre enn Siri. Hvis hun skal være i den alliansen, burde hun jo jobbe mye hardere for å redde seg selv og de som står henne nærmest. Akkurat nå virker hun ikke helt "med" i alliansen, og det virker jo ikke som at de kommuniserer så veldig godt heller. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Ninaen Skrevet 27. mars #193 Del Skrevet 27. mars (endret) Ardwinna skrev (På 27.3.2025 den 11.30): Joda, skjønner for så vidt den. Likevel synes jeg hun virket litt lettpåvirkelig og burde ha jobbet mye hardere for å få alliansen sin til å stemme på noen andre. Det var jo ikke første gangen at den alliansen ble enige om å stemme på en person, og så hadde gutta stemt på noen andre enn Siri. Hvis hun skal være i den alliansen, burde hun jo jobbe mye hardere for å redde seg selv og de som står henne nærmest. Akkurat nå virker hun ikke helt "med" i alliansen, og det virker jo ikke som at de kommuniserer så veldig godt heller. Ekspander Virker som det egentlig er Oscar som styrer den alliansen. Var jo han som ikke ville ta ut Hanne? Endret 27. mars av Ninaen 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Mmmwhatever Skrevet 27. mars #194 Del Skrevet 27. mars Ardwinna skrev (På 25.3.2025 den 13.16): Sant. Jeg irriterte meg over at Siri stemte dobbelt på Anne og unnskyldte seg med at hun bare måtte fordi det var det de andre i alliansen ville. Hun måtte jo strengt tatt ikke, da det er et spill der det også er viktig (og fullstendig lov) å ta valg som gagner seg selv. Jeg hadde ikke sendt ut en av mine nærmeste så tidlig i spillet. Spesielt ikke når man etter fjorårets Spillet burde vite at den som blir sendt ut havner et annet sted og får se stemmeresultatene. Og i tillegg kommer de mest sannsynlig inn igjen senere. Jeg heier litt på Triana, bare fordi hun er litt underdog og alliansen vil ha henne ut. Jeg liker når sterke allianser får motstand og sliter litt med å få ut folk de vil ha ut. Siri & co (spesielt Oscar) er de jeg heier minst på akkurat nå. Ekspander Ja, det var et nesten uforståelig valg av Siri. Hun vil neppe vinne, hun er ikke godt nok likt, og tror hun er strategisk - men er ikke det likevel. Den guttegjengen vil før eller senere rotte seg sammen mot henne. Panelet er skikkelig kjipt, Martine er nesten eneste lyspunkt. Ganske festlig å se Sofie virkelig forsøke å spille spillet ordentlig (hun kan jo det!), og så ødelegger JFK totalt. Han kommer sikkert til å røpe masse hemmeligheter når han kommer inn i huset. 7 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Mmmwhatever Skrevet 27. mars #195 Del Skrevet 27. mars Ninaen skrev (På 27.3.2025 den 14.07): Virker som det egentlig er Oscar som styrer den alliansen. Var jo han som ikke ville ta ut Hanne? Ekspander Jeg tror han tenker at Hanne er dette årets Anette, og det er ikke lurt å være den som får skylda for å få ut henne. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Ninaen Skrevet 27. mars #196 Del Skrevet 27. mars Mmmwhatever skrev (På 27.3.2025 den 19.28): Jeg tror han tenker at Hanne er dette årets Anette, og det er ikke lurt å være den som får skylda for å få ut henne. Ekspander Jepp. Men det er jo Hanne definitivt ikke😂Spillmessig altså 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Ludovica- Skrevet 27. mars #197 Del Skrevet 27. mars Det interessante med Siri er at hun bruker to stemmer på å få ut en vennine, men er fortsatt dritsur på Triana fra det spillet forrige episode. 9 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
lalaB Skrevet 27. mars #198 Del Skrevet 27. mars Ludovica- skrev (På 27.3.2025 den 20.14): Det interessante med Siri er at hun bruker to stemmer på å få ut en vennine, men er fortsatt dritsur på Triana fra det spillet forrige episode. Ekspander Poenget hennes der er vel at Triana var sååå beklagende ovenfor de andre hun sendte ut, men at hun behandlet Siri som luft. Jeg tror egentlig Triana var så satt ut i situasjonen at hun ikke skjønte at hun også sendte ut Siri. Det er jo litt rart om det var med overlegg, og så i etterkant ikke helt skjønne hva som er greia. 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Ludovica- Skrevet fredag kl 10:00 #199 Del Skrevet fredag kl 10:00 lalaB skrev (På 27.3.2025 den 22.18): Poenget hennes der er vel at Triana var sååå beklagende ovenfor de andre hun sendte ut, men at hun behandlet Siri som luft. Jeg tror egentlig Triana var så satt ut i situasjonen at hun ikke skjønte at hun også sendte ut Siri. Det er jo litt rart om det var med overlegg, og så i etterkant ikke helt skjønne hva som er greia. Ekspander Tror Triana var litt overveldet av hele greia. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Mmmwhatever Skrevet fredag kl 22:50 #200 Del Skrevet fredag kl 22:50 Ninaen skrev (På 27.3.2025 den 19.32): Jepp. Men det er jo Hanne definitivt ikke😂Spillmessig altså Ekspander Nei, det er hun absolutt ikke! Hanne tenker jo faktisk taktisk, selv om hun gjør noen merkelige valg innimellom. Som den trekkingen - hvis hun nå insisterer på en så teit fremgangsmåte for ikke å skaffe seg fiender, så må du jo i alle fall trekke framfor alle sammen! 4 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå