Vera Skrevet 6. mai #581 Skrevet 6. mai Grønnastar skrev (36 minutter siden): Og enkelte bare kaster rundt seg med nedsettende beskrivelser av folk, uten å argumentere for hvorfor🤡 Hvilke andre deltakere enn Siri har blitt «analysert og avkledd» mener du…? Du har hatt veldig sterke meninger om henne, men koster det under teppe når andre spillere gjør akkurat det samme som henne. Det blir litt vel mye kasting av stein i glasshus for min del. Du får lese gjennom tråden, så finner du nok en del krasse karakteristikker av andre deltakere også..bl.a Martin og JFK. Det er som den andre brukeren her skriver - det er fullt lovlig å ha sine egne meninger i en diskusjonstråd om et TV-program og dets deltakere. Takler man ikke andres meninger er det kanskje feil tråd å diskutere i? 12 2
Vera Skrevet 6. mai #582 Skrevet 6. mai Ardwinna skrev (46 minutter siden): Jeg har ikke inntrykk av at hun er dobbeltmoralsk. At hun reagerte sterkt når Bjarte forsvant ut var vel fordi hun likte han godt og fordi det var helt uventet. Hun innrømte jo mellom tårene og sjokket at den andre siden ikke hadde gjort noe annet enn det avokadoalliansen har gjort. Jeg synes hun står for det hun sier og gjør, og spiller like ærlig som Sofie & co. Men jeg heier på Sofie da hun er litt mer underdog, og jeg liker når underdogs klarer å spille ut en av de sterke! Min mening er at hun er dobbeltmoralsk når hun sier hun ikke spiller - at hun aldri har tenkt taktikk, og at alle valg er følelsesstyrte. Jeg får det ikke helt til å henge sammen med den Siri de viser i Spillet rett og slett. For der fremstår hun veldig taktisk og kalkulerende. Jeg er helt enig med deg angående Sofie - hun spiller spillet smart, og er en underdog 😁😁 Jeg håper hun finner på noe lurt i neste program som gjør at hun får litt mer penger å rutte med. Og av en eller annen merkelig grunn har jeg hatt sansen for Erlend siden start. 17 1
Grønnastar Skrevet 6. mai #583 Skrevet 6. mai Vera skrev (5 minutter siden): Det er som den andre brukeren her skriver - det er fullt lovlig å ha sine egne meninger i en diskusjonstråd om et TV-program og dets deltakere. Takler man ikke andres meninger er det kanskje feil tråd å diskutere i? Det er jo nettopp å stille seg kritisk til andres meninger og etterspørre ytterligere argumenter for synspunktet som er faktisk diskusjon. Den siste setningen din - som for øvrig er en hersketeknikk - faller derfor på sin egen urimelighet. Som jeg har nevnt flere ganger nå, jeg elsket virkelig at Sofie endelig fikk mobilisert et storangrep på avokadoalliansen. Dette er jo det Spillet skal handle om. Hvem kan man stole på? Kommer dine allierte til å dolke deg i ryggen når de ser en bedre mulighet til å vinne? Dette er ikke det problematiske for meg, dette er jo grunnen til at jeg ser på programmet. Det jeg ser på som problematisk er dobbeltmoralen i analysen/kritikken av spillerne som gjør de nøyaktig samme grepene. Da syder det gjennom at det i for stor grad handler om at man ikke liker personen, hvilket blir definisjonen av å ta mann og ikke ball. I Line Andersens tilfelle i sesong 1 var det ytterst relevant å diskutere personen, all den tid vi alle vet at hun har blitt sparket fra NRK pga trakassering av kollegaer. De samme sosiale mekanismene kom veldig tydelig frem i sesong 1, der f.eks. Steffen var tydelig redd for Line. Det er ingen som frykter personen Siri i sesong 2. Da orker jeg ikke sitte og se på at brukere på nettet later som det er tilfelle. 8 3
Ardwinna Skrevet 6. mai #584 Skrevet 6. mai Vera skrev (10 minutter siden): Min mening er at hun er dobbeltmoralsk når hun sier hun ikke spiller - at hun aldri har tenkt taktikk, og at alle valg er følelsesstyrte. Jeg får det ikke helt til å henge sammen med den Siri de viser i Spillet rett og slett. For der fremstår hun veldig taktisk og kalkulerende. Jeg er helt enig med deg angående Sofie - hun spiller spillet smart, og er en underdog 😁😁 Jeg håper hun finner på noe lurt i neste program som gjør at hun får litt mer penger å rutte med. Og av en eller annen merkelig grunn har jeg hatt sansen for Erlend siden start. Erlend er en artigkar ja, jeg er imponert over hvordan han holder en ganske lav profil mens han spiller i kulissene. Og så den fantastiske evnen til å gi litt blaffen. Synes flere av deltakerne gjør en mye bedre innsats i år enn det gjengen ifjor gjorde. Ifjor visste man jo tidlig hvor det bar avsted, siden alle stort sett danset etter Lines pipe. Spesielt etter at Danby ble stemt ut. Jeg synes flere av dem ser ut til å klare å skille mellom spill og person, og evner å ha det gøy mens de spiller. Det liker jeg. 16
Vera Skrevet 6. mai #585 Skrevet 6. mai Grønnastar skrev (6 minutter siden): Det er jo nettopp å stille seg kritisk til andres meninger og etterspørre ytterligere argumenter for synspunktet som er faktisk diskusjon. Den siste setningen din - som for øvrig er en hersketeknikk - faller derfor på sin egen urimelighet. Som jeg har nevnt flere ganger nå, jeg elsket virkelig at Sofie endelig fikk mobilisert et storangrep på avokadoalliansen. Dette er jo det Spillet skal handle om. Hvem kan man stole på? Kommer dine allierte til å dolke deg i ryggen når de ser en bedre mulighet til å vinne? Dette er ikke det problematiske for meg, dette er jo grunnen til at jeg ser på programmet. Det jeg ser på som problematisk er dobbeltmoralen i analysen/kritikken av spillerne som gjør de nøyaktig samme grepene. Da syder det gjennom at det i for stor grad handler om at man ikke liker personen, hvilket blir definisjonen av å ta mann og ikke ball. I Line Andersens tilfelle i sesong 1 var det ytterst relevant å diskutere personen, all den tid vi alle vet at hun har blitt sparket fra NRK pga trakassering av kollegaer. De samme sosiale mekanismene kom veldig tydelig frem i sesong 1, der f.eks. Steffen var tydelig redd for Line. Det er ingen som frykter personen Siri i sesong 2. Da orker jeg ikke sitte og se på at brukere på nettet later som det er tilfelle. Det er stor forskjell på å diskutere meninger - kontra å gå på personen som har meningen..som du selv skriver her - du er 100% sikker på at jeg ikke liker Siri som person, og at det er derfor jeg lager den karakteristikken av henne. Du ser hvordan det blir et angrep på person, og ikke på mening? Jeg visste ikke hvem Siri var før Spillet. Da blir det liksom nytteløst å diskutere i det hele tatt etterpå - du og en annen bruker gjør akkurat det samme på alle brukere som diskuterer Siri i spillet - dere pælmer på med «du liker ikke Siri!!» i alle kommentarene deres. Og støtter dere på hverandre..hersketeknikk er f.eks. å skrive «Vi er flere som mener at du ikke liker Siri..» til f.eks. meg når jeg sier min mening om programmet og dets deltakere. Hvorfor ikke stå for deres egne meninger, men hele tiden støtte dere på hverandre? Dere har en svært ufin debattteknikk her i tråden - dere går til angrep på person og ikke mening. Og dere går til angrep på en måte som gjør at man nesten kan mistenke et personlig forhold til det som diskuteres - og da er det helt naturlig å stille spørsmålet «Er dette egentlig rett tråd deg/dere å diskutere i?» Det er ikke en hersketeknikk bare fordi du ikke liker spørsmålet. Du snakker om forrige sesong - og at det der var helt naturlig å mislike LA pga hennes fortid..vel, skal man da begynne å blande inn Siris forhold til f.eks. Team Pølsa? Hvorfor gjøre forskjell? Eller skal man enkelt og greit holde seg til konseptet Spillet og hvordan hver enkelt deltaker velger å spille? 11 1
Grønnastar Skrevet 6. mai #586 Skrevet 6. mai Vera skrev (19 minutter siden): meg når jeg sier min mening om programmet og dets deltakere Og jeg kommer med en mening som avviker fra din. Når du f.eks. ikke har fått med deg særdeles relevante scener, og du ikke anser allierte som allierte, er det en del av en diskusjon å påpeke det, når jeg opplever at disse tingene farger meningene dine i stor grad. Og så bemerker jeg meg at du er veldig opptatt av å snakke om alt mulig annet enn hvorfor du mener enkelte ting. 2
Vera Skrevet 6. mai #587 Skrevet 6. mai Grønnastar skrev (4 minutter siden): Og jeg kommer med en mening som avviker fra din. Når du f.eks. ikke har fått med deg særdeles relevante scener, og du ikke anser allierte som allierte, er det en del av en diskusjon å påpeke det, når jeg opplever at disse tingene farger meningene dine i stor grad. Og så bemerker jeg meg at du er veldig opptatt av å snakke om alt mulig annet enn hvorfor du mener enkelte ting. Det virker ikke som du skjønner konseptet med spillet.. Du er veldig bastant på alliansen med Siri - men hopper galant over det faktum at Siri selv har sagt at det kun er kjernen i alliansen som har en betydning for henne..ergo Victor er egentlig ikke en alliert, bare en nyttig idiot for henne. Han blir kastet ved første anledning. Heldigvis har Victor sin egen allianse med Erlend, og har hatt det fra start..noe som ble vist tydelig i siste program, da han gikk helt i mot alliansen til Siri..kan det kanskje tenkes at dette var planen helt fra start..? At Victor og Erlend ble enige om å bli med i Siris allianse for å sikre egen plass..? At de altså «faker» alliansen til Siri for å ikke komme i skuddlinjen selv..? Det kalles å spille et smart splll.. Så hvem som går glipp av SÆRDELES (😆) viktige scener her kan jo diskuteres..? 6 5
Vera Skrevet 6. mai #588 Skrevet 6. mai Ardwinna skrev (50 minutter siden): Erlend er en artigkar ja, jeg er imponert over hvordan han holder en ganske lav profil mens han spiller i kulissene. Og så den fantastiske evnen til å gi litt blaffen. Synes flere av deltakerne gjør en mye bedre innsats i år enn det gjengen ifjor gjorde. Ifjor visste man jo tidlig hvor det bar avsted, siden alle stort sett danset etter Lines pipe. Spesielt etter at Danby ble stemt ut. Jeg synes flere av dem ser ut til å klare å skille mellom spill og person, og evner å ha det gøy mens de spiller. Det liker jeg. Ja, det er en fin karakteristikk av Erlend, og grunnen til at jeg har sansen for ham. Men, så kommer han noen ganger med rare utsagn (som samtalen han hadde med Martin, hvor han snakket om at han ikke helt visste hva han gjorde der, og ikke hadde noen følelser rundt det) - som gjør at jeg begynner å lure på om han er så smart som jeg har tillagt han å være 😂 Jepp, enig, det virker som det en del mindre av de litt naive spillerne i år, heldigvis! Jeg kunne godt tenke meg å være flue på veggen, og se hvordan de samhandler når kamera er av..da tror jeg vi ville fått et helt annet bilde på hvordan de enkelte er. 6
Mmmwhatever Skrevet 6. mai #589 Skrevet 6. mai Zenhouse skrev (10 timer siden): https://www.kk.no/underholdning/jeg-tenkte-ikke-en-taktisk-tanke-der-inne/83042805 Siri Kristiansen : «Hadde ingen taktikk. Spilte ikke. 100 % følelsesstyrt. Ehh?? Haha, hun diskuterer jo taktikk ca hele tiden! 11 4
Mmmwhatever Skrevet 6. mai #590 Skrevet 6. mai Vera skrev (4 timer siden): Det er stor forskjell på å diskutere meninger - kontra å gå på personen som har meningen..som du selv skriver her - du er 100% sikker på at jeg ikke liker Siri som person, og at det er derfor jeg lager den karakteristikken av henne. Du ser hvordan det blir et angrep på person, og ikke på mening? Jeg visste ikke hvem Siri var før Spillet. Da blir det liksom nytteløst å diskutere i det hele tatt etterpå - du og en annen bruker gjør akkurat det samme på alle brukere som diskuterer Siri i spillet - dere pælmer på med «du liker ikke Siri!!» i alle kommentarene deres. Og støtter dere på hverandre..hersketeknikk er f.eks. å skrive «Vi er flere som mener at du ikke liker Siri..» til f.eks. meg når jeg sier min mening om programmet og dets deltakere. Hvorfor ikke stå for deres egne meninger, men hele tiden støtte dere på hverandre? Dere har en svært ufin debattteknikk her i tråden - dere går til angrep på person og ikke mening. Og dere går til angrep på en måte som gjør at man nesten kan mistenke et personlig forhold til det som diskuteres - og da er det helt naturlig å stille spørsmålet «Er dette egentlig rett tråd deg/dere å diskutere i?» Det er ikke en hersketeknikk bare fordi du ikke liker spørsmålet. Du snakker om forrige sesong - og at det der var helt naturlig å mislike LA pga hennes fortid..vel, skal man da begynne å blande inn Siris forhold til f.eks. Team Pølsa? Hvorfor gjøre forskjell? Eller skal man enkelt og greit holde seg til konseptet Spillet og hvordan hver enkelt deltaker velger å spille? I forrige sesong ble vel LA primært mislikt pga atferden hennes inne i huset? Hun var jo skummel. Siri er ikke skummel. Hun er smart og bestemt. Men denne episoden viste jo at hun absolutt ikke har full kontroll, noe LA hadde. Det er bra de fikk ut en av avokadokjernen, for forrige sesong viste oss hvor kjedelig det blir når én gruppering har all makt, og bare plukker de utenfor grupperinger, en etter en. 12
Mmmwhatever Skrevet 6. mai #591 Skrevet 6. mai Lawyam skrev (På 5.5.2025 den 13.46): De desidert mest iskalde spillerene i år er vel Sofie og Erlend? Ikke usympatiske, tvertom, men minst følelsesladde. And I love it! Jeg vet rett og slett ikke hva jeg skal tro om Erlend. Han spiller helt merkelig, og er jo også skikkelig følelsesladd innimellom. Han gjør helt rare ting bare fordi det er «lættis». Ikke fordi det er taktisk. Det er for eksempel veldig dumt å gi slenge-stemmer (motsatt av det han sier) som han VET ikke får betydning, når han også VET fra forrige sesong at det er sannsynlig at det vil bli kjent hvem som har stemt hva. Anononyma skrev (På 4.5.2025 den 22.32): Bjarte hadde 75k da han røk. Jon har vel rundt 100k? Og med Siri er de to fortsatt farlige dersom de bestemmer seg for å gå all in 🤔 De var for gjerrige. De stolte på alliansen i stedet for å kjøpe nok stemmer til å sikre seg. Ninaen skrev (8 timer siden): Sofie og Martine Lunde er influensere som har overrasket stort. Smarte, skarpe damer. Mitt favorittøyeblikk fra i fjor er fortsatt da Martine lærte Anette hoff hvordan hun skulle spille, og peppa selvtilliten hennes i rollespill med Steffen. Fatima er bare kul! Ja, Martine var min favoritt i forrige sesong! 4
Ludovica- Skrevet 6. mai #592 Skrevet 6. mai Jeg syns det var bra Bjarte røyk ut. Var han som irriterte meg mest. Blir interessant å se hvordan Siri er uten han. Tror for min del det var komboen av de to som jeg syns var slitsom å se på. Og en sterk gruppe ødelegger denne typen programmer. Jeg håper at Siri ikke vinner, men jeg syns ikke hun er i nærheten av å være som Line. Line var helt grusom. Ellers er jeg litt usikker på hvordan man skal spille det spillet bra uten å fremstå kjip? 17 2
Ninaen Skrevet 6. mai #593 Skrevet 6. mai Ludovica- skrev (23 minutter siden): Jeg syns det var bra Bjarte røyk ut. Var han som irriterte meg mest. Blir interessant å se hvordan Siri er uten han. Tror for min del det var komboen av de to som jeg syns var slitsom å se på. Og en sterk gruppe ødelegger denne typen programmer. Jeg håper at Siri ikke vinner, men jeg syns ikke hun er i nærheten av å være som Line. Line var helt grusom. Ellers er jeg litt usikker på hvordan man skal spille det spillet bra uten å fremstå kjip? Enig. Samtidig må jeg si at jeg på en rar måte er imponert over hvordan Bjarte tok det, når det var så uforberedt. Og tror nok Siri er mer påvirka følelsesmessig og at han har vært tryggheten enn det som har kommet fram før denne episoden. Det er jo klipping her, produsentene «gir» jo folk roller også gjennom klippen. Jeg håper heller ikke Siri vinner, men ikke fordi jeg synes hun er kjip. jeg heier mest på Fatima akkurat nå. Både fordi hun spiller, og fordi hun ikke lar seg pelle på nesa av verken Oscar eller Bjarte. 6
Ludovica- Skrevet 6. mai #594 Skrevet 6. mai Ninaen skrev (2 timer siden): Enig. Samtidig må jeg si at jeg på en rar måte er imponert over hvordan Bjarte tok det, når det var så uforberedt. Og tror nok Siri er mer påvirka følelsesmessig og at han har vært tryggheten enn det som har kommet fram før denne episoden. Det er jo klipping her, produsentene «gir» jo folk roller også gjennom klippen. Jeg håper heller ikke Siri vinner, men ikke fordi jeg synes hun er kjip. jeg heier mest på Fatima akkurat nå. Både fordi hun spiller, og fordi hun ikke lar seg pelle på nesa av verken Oscar eller Bjarte. Tipper han visste at han var oppe til vurdering. Sånn de vet jo at de blir sett på som "sterke spillere". Og Siri kunne man ikke stemme på. Jeg hadde en liten følelse av at det ikke skulle bli Hanne og Triana fordi det så tidlig i episoden ble snakk om at man skulle stemme på de. Og det klippet hvor Siri sier "bye bye" etter å ha poengtert at det var et lag bestående kun av skyggespillere. Tenkte at om det ble nettopp de to som røyk ut ville klippingen vært veldig forutsigbar. Ja enig angående Fatima. Hun er kul og lar seg ikke påvirke så lett. Mulig hun og ikke blir så påvirket av "kjendisene" siden hun selv ikke kjenner de andre fra før? (Etter hva jeg vet). 8
Ninaen Skrevet 6. mai #595 Skrevet 6. mai Ludovica- skrev (1 time siden): Tipper han visste at han var oppe til vurdering. Sånn de vet jo at de blir sett på som "sterke spillere". Og Siri kunne man ikke stemme på. Jeg hadde en liten følelse av at det ikke skulle bli Hanne og Triana fordi det så tidlig i episoden ble snakk om at man skulle stemme på de. Og det klippet hvor Siri sier "bye bye" etter å ha poengtert at det var et lag bestående kun av skyggespillere. Tenkte at om det ble nettopp de to som røyk ut ville klippingen vært veldig forutsigbar. Ja enig angående Fatima. Hun er kul og lar seg ikke påvirke så lett. Mulig hun og ikke blir så påvirket av "kjendisene" siden hun selv ikke kjenner de andre fra før? (Etter hva jeg vet). Noe overraskende må det ha vært siden de ikke kjøpte flere stemmer for å sikre ham. Altså ikke overraskende at skyggelaget stemte på ham, men at de var i nærheten overhodet til å kunne få ham ut. 🙂 De har nok fått med seg at det var han som var deres kandidat. Men framsto veldig sikre på at de hadde kontroll, hvis ikke hadde de jo kjørt ut mer penger. Bjarte gikk jo ut med 3 stemmer til i lommeboka 🙂 6
Gjest Sol2025 Skrevet 6. mai #596 Skrevet 6. mai Sol2025 skrev (På 24.4.2025 den 5.39): Tenker Siri møter seg selv i døra snart! Erlend ligger tynt an tror jeg. Victor blir nok stemt ut ganske snart.. Heier på Fatima og Sofie. Tenker fremdeles Siri møter døra som hun gjorde i siste episode. Siri er ikke ute etter hevn…vi får se da. Tok helt feil med Victor og Erlend. Erlend er søren meg en god spiller. Heier fremdeles på Sofie, hun er rå og bare vent til Fatima kommer på banen.
Janzypants Skrevet 7. mai #597 Skrevet 7. mai Grønnastar skrev (23 timer siden): Det er jo nettopp å stille seg kritisk til andres meninger og etterspørre ytterligere argumenter for synspunktet som er faktisk diskusjon. Den siste setningen din - som for øvrig er en hersketeknikk - faller derfor på sin egen urimelighet. Som jeg har nevnt flere ganger nå, jeg elsket virkelig at Sofie endelig fikk mobilisert et storangrep på avokadoalliansen. Dette er jo det Spillet skal handle om. Hvem kan man stole på? Kommer dine allierte til å dolke deg i ryggen når de ser en bedre mulighet til å vinne? Dette er ikke det problematiske for meg, dette er jo grunnen til at jeg ser på programmet. Det jeg ser på som problematisk er dobbeltmoralen i analysen/kritikken av spillerne som gjør de nøyaktig samme grepene. Da syder det gjennom at det i for stor grad handler om at man ikke liker personen, hvilket blir definisjonen av å ta mann og ikke ball. I Line Andersens tilfelle i sesong 1 var det ytterst relevant å diskutere personen, all den tid vi alle vet at hun har blitt sparket fra NRK pga trakassering av kollegaer. De samme sosiale mekanismene kom veldig tydelig frem i sesong 1, der f.eks. Steffen var tydelig redd for Line. Det er ingen som frykter personen Siri i sesong 2. Da orker jeg ikke sitte og se på at brukere på nettet later som det er tilfelle. Veldig godt sagt! Egentlig hele innlegget ditt, men jeg måtte bare utheve siste setningen, da jeg syns den var spesielt god! 6 2
Susan Sto Helit Skrevet 10. mai #598 Skrevet 10. mai Zenhouse skrev (På 6.5.2025 den 8.34): https://www.kk.no/underholdning/jeg-tenkte-ikke-en-taktisk-tanke-der-inne/83042805 Siri Kristiansen : «Hadde ingen taktikk. Spilte ikke. 100 % følelsesstyrt. Ehh?? Jeg tror dette handler mer om hvordan Siri selv opplevde situasjonen der inne, sammenlignet med sin normale virkelighet, enn hvordan det reelt sett var. Jeg tipper Siri i sitt vanlige liv er en person som lar seg styre veldig lite av følelser, og som tar de fleste valg etter nøye vurdering og rasjonelle hensyn. Mens i spillet-boblen, så ble ting veldig mye mer intense, og hun gikk veldig inn i øyeblikkene, og lot seg påvirke av egne og andres umiddelbare følelser. (som da hun hadde hevntokt mot Triana over at Triana «overså henne» i en stresset situasjon i et spill.) Vi ser jo at Siri er en av de mer rasjonelle og taktiske i huset, sammenlignet med de andre der inne. Mens hun sammenligner seg med «utenfor huset Siri» som er langt mindre styrt av følelser og gjetninger og synsing. og i den sammenligningen opplever hun at «hun var 100% følelsesstyrt, og ikke hadde noen taktikk.» Jeg er positivt overrasket over at såpass mange av spillerne TØR å spille i år. Det er tydelig at alle forstår bedre hva de har begitt seg inn på, og tåler å spilles ut. Jeg tror også Fatima er et kupp for produsentene. Hun er smart, tydelig og tør å si ifra til folk. Men i tillegg er hun ikke en del av «underholdningsbransjen» i lille Norge. Hun trenger ikke å passe på at de andre spillerne liker henne og vil jobbe sammen med henne senere. Det er jo det som ødelegger veldig mye kjendis reality. De fleste deltagerne vet at de sannsynligvis kommer til å treffe hverandre eller hverandres venner i yrkeslivet videre, og at de vil sabotere for seg selv langsiktig utenfor programmet, dersom de ender med å bli uvenner med noen der inne. Fatima, derimot, har en karriere som ikke er avhengig av at underholdningsbransjen liker henne. 17
THEKGROOKIE Skrevet 11. mai #599 Skrevet 11. mai Spoiler Nå sier jeg bare 😱🫣💥💣........😨🏚️☠️.... if you know you know..... nå er det ei laaaang uke... og jeg trekker tilbake det jeg sa tidligere i tråden... Vi kjente virkelig IKKE spillet 🤪 5 3
Gjest Lawyam Skrevet 11. mai #600 Skrevet 11. mai THEKGROOKIE skrev (5 timer siden): Vis skjult innhold Nå sier jeg bare 😱🫣💥💣........😨🏚️☠️.... if you know you know..... nå er det ei laaaang uke... og jeg trekker tilbake det jeg sa tidligere i tråden... Vi kjente virkelig IKKE spillet 🤪 Spoiler Nå ble det litt action her ja, og hva vi fikk hint om hva angår neste helg ser vel kanskje ut som kan overgå dagens. Nå ble det spennende.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå