PhilosopherSe7en Skrevet torsdag kl 08:59 #481 Del Skrevet torsdag kl 08:59 Mange deltakere som er svake taktisk synes jeg. Det er jo helt tydelig hvem som styrer showet der inne så langt. Det naturlige ville jo vært at de tre som ble nominert valgte å få frem saldo til de tre som styrer showet, få mer fokus på det. At en av de valgte å gjøre det er ikke godt nok. De to andre burde i det minste ha bløffet om det og sagt at de hadde sjekket og bare kastet ut en høy sum. Skape uro og usikkerheten mot de som styrer. Og hvorfor saboterte ikke de skygge spillerne som kom på avokadolaget? Det er jo den mest naturlige ting å gjøre når de har vært på utsiden å sett hvordan spillet pågår. Håper det skjer noe snart, for nå er det veldig forutsigbart. 5 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Eyr Skrevet torsdag kl 09:30 #482 Del Skrevet torsdag kl 09:30 PhilosopherSe7en skrev (29 minutter siden): Mange deltakere som er svake taktisk synes jeg. Det er jo helt tydelig hvem som styrer showet der inne så langt. Det naturlige ville jo vært at de tre som ble nominert valgte å få frem saldo til de tre som styrer showet, få mer fokus på det. At en av de valgte å gjøre det er ikke godt nok. De to andre burde i det minste ha bløffet om det og sagt at de hadde sjekket og bare kastet ut en høy sum. Skape uro og usikkerheten mot de som styrer. Og hvorfor saboterte ikke de skygge spillerne som kom på avokadolaget? Det er jo den mest naturlige ting å gjøre når de har vært på utsiden å sett hvordan spillet pågår. Håper det skjer noe snart, for nå er det veldig forutsigbart. Enig! Alt for pusete fra skyggelaget… men kudos til Anne Rimmen som tok en for laget! 8 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Huttetutt Skrevet torsdag kl 20:42 #483 Del Skrevet torsdag kl 20:42 Har aldri likt Siri, og hun er som forventa ufordragelig i «spillet» også. Holdt lenge at hun ødela «huskestue» med sitt sure åsyn og «eeeeehhh»-ing. Han der Temu- Jørn Hoel er også en usjarmerende liten snåling, og John har jo ryggrad som en overkokt spaghetti! Håper den trioen der ryker fort! Hedda har personlighet som en støvklut, helt uinteressant. Håper Erlend eller Jan Fredrik vinner. Eller helst Victor, for han er alltid så skjønn og snill❤️ 2 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
anonym35445 Skrevet fredag kl 09:42 #484 Del Skrevet fredag kl 09:42 (endret) Spoiler Etter å ha sett reklame i dag av spiller fikk jeg en følelse av att det er Victor som ryker på søndag. Andre som har sett reklamen og fikk samme følelsen? Håper egentlig att en spiller i avokado alliansen ryker først (Siri, Bjarte eller John/Jørn eller hva han heter, haha) Siri fortjener i hvertfall ikke å vinne. Virker som en ufordragelig dame ellers også, og ikke kun i spillet. Og å spille bra gjør hun jo egentlig heller ikke. Hun hadde aldri klart seg uten hjelp ifra di andre i den alliansen sin. Endret fredag kl 09:47 av anonym35445 3 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
lalaB Skrevet fredag kl 21:15 #485 Del Skrevet fredag kl 21:15 PhilosopherSe7en skrev (På 1.5.2025 den 10.59): Mange deltakere som er svake taktisk synes jeg. Det er jo helt tydelig hvem som styrer showet der inne så langt. Det naturlige ville jo vært at de tre som ble nominert valgte å få frem saldo til de tre som styrer showet, få mer fokus på det. At en av de valgte å gjøre det er ikke godt nok. De to andre burde i det minste ha bløffet om det og sagt at de hadde sjekket og bare kastet ut en høy sum. Skape uro og usikkerheten mot de som styrer. Og hvorfor saboterte ikke de skygge spillerne som kom på avokadolaget? Det er jo den mest naturlige ting å gjøre når de har vært på utsiden å sett hvordan spillet pågår. Håper det skjer noe snart, for nå er det veldig forutsigbart. Når de hadde «bestemt» at Anne skulle ut, så hadde det jo vært veldig dumt av Sofie å bruke opp pengene sine på å sjekke saldo, framfor å ha penger nok til å kunne kjøpe en stemme seinere. 1 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Lawyam Skrevet 15 timer siden #486 Del Skrevet 15 timer siden Sett dagens episoder og kan love at den ble spennende! 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
_Maddie_ Skrevet 8 timer siden #487 Del Skrevet 8 timer siden Lawyam skrev (6 timer siden): Sett dagens episoder og kan love at den ble spennende! Spoiler Så absolutt, blir glad når det endelig skjer litt. På ene siden vil jeg ha splittet siri og co mer, men jeg er drittlei av Martin så håper han forsvinner neste gang. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Ninaen Skrevet 8 timer siden #488 Del Skrevet 8 timer siden _Maddie_ skrev (18 minutter siden): Skjul innhold Så absolutt, blir glad når det endelig skjer litt. På ene siden vil jeg ha splittet siri og co mer, men jeg er drittlei av Martin så håper han forsvinner neste gang. Spoiler Nå ble det gøy! Elsker Sofie! Og at Hedda endelig tok tak. Også Fatima da…måten hun svarer Bjarte på 😂 Nei, gleder meg til neste uke nå! De har faktisk greid å unngå gjentakelse fra i fjor 3 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Queen19 Skrevet 8 timer siden #489 Del Skrevet 8 timer siden Jeg syns denne sesongen har vært så svak, er så utrolig kjedelig når det blir så overkjøring av noen få spillere, og alle andre rundt ligger på rygg og bare tar i mot… jeg håper virkelig at dagens episode skaper litt endringer i dynamikken, hvis ikke er det snart ikke verdt å se ferdig sesongen. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Ninaen Skrevet 6 timer siden #490 Del Skrevet 6 timer siden Queen19 skrev (1 time siden): Jeg syns denne sesongen har vært så svak, er så utrolig kjedelig når det blir så overkjøring av noen få spillere, og alle andre rundt ligger på rygg og bare tar i mot… jeg håper virkelig at dagens episode skaper litt endringer i dynamikken, hvis ikke er det snart ikke verdt å se ferdig sesongen. Bare gled deg! Det er definitivt en gamechanger i dag😉 3 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Queen19 Skrevet 6 timer siden #491 Del Skrevet 6 timer siden Ninaen skrev (4 minutter siden): Bare gled deg! Det er definitivt en gamechanger i dag😉 Så bra! Da skal jeg si det til samboeren min også, for han er enda mer på nippet til å gi opp, enn det jeg er 😄 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Ninaen Skrevet 6 timer siden #492 Del Skrevet 6 timer siden Queen19 skrev (21 minutter siden): Så bra! Da skal jeg si det til samboeren min også, for han er enda mer på nippet til å gi opp, enn det jeg er 😄 Jeg vurderte det også. Men nå er jeg veldig glad for at jeg valgte fortsette. Skal ikke spoile altså. Men kan si at det blir ikke en reprise av fjoråret, det er faktisk folk som tør å spille i år, og nå tror jeg faktisk det kan bli gøy framover. At det blir mer enn det stuntet til Vidar Magnussen i fjor som fort falt til jorden igjen. Opplever at det er mindre rigid/fast laginndeling i praksis i år, snakker nå ikke med utgangspunkt i dagens episode altså mtp spoiling. Men det vi har sett de to siste episodene hvor man både fikk rødt og blått lag som har «tvunget» fram samhandling på tvers og gjort at de som sto utenfor den harde kjerne er blitt eksponert for skyggelaget og alternativer på en annen måte enn i fjor. Og Fatima og Trijana har jo vært nære. Har opplevd at både Fatima og Hedda har ønska å bryte ut, og at Erlend er en som fort kan flippe om han får mulighet. Victor er vel den som litt overraskende har virka mest låst og servil må Siri. Det er en litt annen dynamikk i år tross alt. Så gled dere til i kveld. 🙂 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
anonymBbruker Skrevet 5 timer siden #493 Del Skrevet 5 timer siden Spoiler Sofie reddet egenhendig Spillet for meg som tv-seer nå. 1 4 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
anonym35445 Skrevet 5 timer siden #494 Del Skrevet 5 timer siden anonymBbruker skrev (27 minutter siden): Skjul innhold Sofie reddet egenhendig Spillet for meg som tv-seer nå. Spoiler Men røyk Bjarte og Jan Fredrik ut? Følte ikke att de kom helt klart fram i episoden? Klarte ikke dy meg å se etter å ha sett reklamen tidligere i uka. Denne episoden gjorde definitivt att jeg fikk lyst til å se videre. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
anonymBbruker Skrevet 5 timer siden #495 Del Skrevet 5 timer siden anonym35445 skrev (1 minutt siden): Skjul innhold Men røyk Bjarte og Jan Fredrik ut? Følte ikke att de kom helt klart fram i episoden? Klarte ikke dy meg å se etter å ha sett reklamen tidligere i uka. Denne episoden gjorde definitivt att jeg fikk lyst til å se videre. Spoiler Ja, de røyk ut. Synes det kom godt frem, så du hele episoden (begge)? 1 3 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Queen19 Skrevet 5 timer siden #496 Del Skrevet 5 timer siden Ninaen skrev (1 time siden): Jeg vurderte det også. Men nå er jeg veldig glad for at jeg valgte fortsette. Skal ikke spoile altså. Men kan si at det blir ikke en reprise av fjoråret, det er faktisk folk som tør å spille i år, og nå tror jeg faktisk det kan bli gøy framover. At det blir mer enn det stuntet til Vidar Magnussen i fjor som fort falt til jorden igjen. Opplever at det er mindre rigid/fast laginndeling i praksis i år, snakker nå ikke med utgangspunkt i dagens episode altså mtp spoiling. Men det vi har sett de to siste episodene hvor man både fikk rødt og blått lag som har «tvunget» fram samhandling på tvers og gjort at de som sto utenfor den harde kjerne er blitt eksponert for skyggelaget og alternativer på en annen måte enn i fjor. Og Fatima og Trijana har jo vært nære. Har opplevd at både Fatima og Hedda har ønska å bryte ut, og at Erlend er en som fort kan flippe om han får mulighet. Victor er vel den som litt overraskende har virka mest låst og servil må Siri. Det er en litt annen dynamikk i år tross alt. Så gled dere til i kveld. 🙂 Vi så nettopp ferdig episoden nå, og dette var vel sesongens beste hittil. Veldig gøy å se at visse våger å spille og går hardt ut. Blir faktisk gøy å se fortsettelsen nå, og hvordan dynamikken blir videre. Jeg håper dagens spillmester som koordinerte at det gikk som det gikk, kommer langt. Jeg liker at hen tør å gutse og gir litt F i morgendagen. 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
anonym35445 Skrevet 5 timer siden #497 Del Skrevet 5 timer siden (endret) Sletter Endret 5 timer siden av anonym35445 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
anonym35445 Skrevet 5 timer siden #498 Del Skrevet 5 timer siden Spoiler Ja, så de nå. Var på do akkurat da. Og trodde jeg hadde spolt tilbake så jeg fikk med meg alt men de hadde jeg ikke. 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
anonym35445 Skrevet 5 timer siden #499 Del Skrevet 5 timer siden anonymBbruker skrev (17 minutter siden): Skjul innhold Ja, de røyk ut. Synes det kom godt frem, så du hele episoden (begge)? Spoiler Ja, så de nå. Var på do akkurat da. Og trodde jeg hadde spolt tilbake så jeg fikk med meg alt men de hadde jeg ikke. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Stavangebrud2012 Skrevet 4 timer siden #500 Del Skrevet 4 timer siden Når går dagens episode direkte slik at man kan diskutere det som skjedde i den nyeste episoden:)? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå