Gå til innhold

Spillet 2025 (ingen spoiling)

Nevian

Anbefalte innlegg

Gjerne spoil under spoilertag🤣

Regner med noen fra skyggelaget går ut og at også de fra skyggelaget kaster seg på denne "Siri for dronning" viben. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Så kjedelig når det legges føringer for hvem som skal stemmes ut, ved å begrense det til x-antall spillere.. 

Både jeg og samboeren er drittlei Siri og hennes to lakeier.

Spoiler

Erlend har så langt spilt relativt smart, men mulig han har dummet seg litt ut med hvordan han har stemt og at det nå har blitt avslørt for de andre. Forhåpentligvis vil skyggelaget bli en "trygg havn" for han, ettersom at han ikke har vært med på å få de ut av huset.. Jeg syns det var dritkjipt at Oskar ble stemt ut, jeg tror han kunne blitt morsom å se utover i sesongen. 

• Liker 27
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ah, jeg fordrar ikke Martin. Han ødelegger hele sesongen for meg😬 Skulle ønske tv'n min var smart nok til å vise svart skjerm uten lyd når han kom på skjermen- for deretter å gå tilbake til normaltilstand når han var ferdig. 

• Liker 23
  • Nyttig 5
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Spoiler

Smart å velge Martin som lagleder i en strategikonkurranse 🙄 at det går an. Jeg levner ikke skyggelaget en sjanse  fremover. De har tydeligvis ikke evne til å tenke smart  

Endret av Boetica
  • Liker 24
  • Nyttig 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Burde gjort det litt annerledes når skyggelaget kom inn, samme skjedde ifjor, de hadde ikke sjans i havet.. nå ryker en etter en der igjen...

• Liker 13
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg hadde foretrukket at den som ble stemt ut hadde blitt der lenger over samtlige som er igjen. Jeg takler virkelig ikke Bjarte og den hese vise stemmen hans. Jeg skjønner heller ikke hvorfor Viktor er med på sånne her type programmer. Han burde visst etter forræder at det kanskje ikke er for han. 

• Liker 18
  • Nyttig 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Ludovica- skrev (28 minutter siden):

Jeg hadde foretrukket at den som ble stemt ut hadde blitt der lenger over samtlige som er igjen. Jeg takler virkelig ikke Bjarte og den hese vise stemmen hans. Jeg skjønner heller ikke hvorfor Viktor er med på sånne her type programmer. Han burde visst etter forræder at det kanskje ikke er for han. 

Victor gjorde det bra i Forræder, så pass bra at det forundrer meg stort at noen stoler på ham og ikke skippet han ut forlengst. 

• Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Lawyam skrev (24 minutter siden):

Victor gjorde det bra i Forræder, så pass bra at det forundrer meg stort at noen stoler på ham og ikke skippet han ut forlengst. 

Ja for all del han gjorde det veldig bra, men han var veldig emosjonell på slutten og uttrykte at han syns det var veldig krevende med et sånt spill og det å skulle lyve osv. Er jo en del det samme her.

Endret av Ludovica-
  • Liker 8
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Spoiler

Synd Oscar ble stemt ut. Min mening og oppfattelse er at han har gjort en god figur. Virker mye mer empatisk enn flere av de andre der inne. 

• Liker 16
  • Nyttig 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Eurghkdksllw....

Til tross for enkelte tvister så begynner dette å bli gjentakelse fra i fjor...

De må gjøre noe for at B laget flere ett bedre sjans for å gjøre det bedre *selv med Oskar*.

Tror det var første gang at jeg heiet på han lol 

Martin altså.... han er ett joker kort også. Vet aldri hva som kommer til å skje med han  

• Liker 8
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ludovica- skrev (1 time siden):

Hva skjedde på forræder? Hadde han det verre enn noen andre? 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ludovica- skrev (1 time siden):

Ja for all del han gjorde det veldig bra, men han var veldig emosjonell på slutten og uttrykte at han syns det var veldig krevende med et sånt spill og det å skulle lyve osv. Er jo en del det samme her.

Ja, han hadde jo sin beste venn der så jeg kan forstå at det sikkert ikke var så lett å lyve rett opp i ansiktet, men nå var det et spill da og det får være grenser for hvor mye folk skal prøve å innbille 'oss' at de har englesinn. AH tok jo kaka i fjor, ET også. Orker ikke slike ting. Når det gjelder Viktor visste han godt hva han gikk til, han så hver episode i fjor og var med i Forræder. Helt sikkert ikke lett å være der, tror nok usikkerhet og det at det ikke er noen man kan stole på er det verste, berg og dalbane, ikke samvittigheten. Men han må jo bare trekke seg hvis det blir for hardt for han da... for å lade opp til alle de neste tv prosjektene han skal være med...

Endret av Lawyam
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Jeg forstår ikke at folk foretrekker Martin der fremfor Oskar. Martin aner man jo virkelig aldri hvor man har. Oskar står faktisk for det han sier, selv om han fort kan bli litt uspiselig ved makt. Det innrømmet han forsåvidt selv😅 Men Martin altså... Eneste han egentlig bryr seg om pr nå er Jan Fredrik.. 

Litt kjipt at de bare eliminerer et fåtall av spillerne for utstemming. Burde vært åpent. 

• Liker 23
  • Nyttig 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg må bare si en ting til som jeg har tenkt på nå siden jeg så episodene i formiddag.

Jeg får en følelse at det nesten er "rigget" at Siri skal vinne siden hun jobber i TV2? Kanskje en dårlig analyse av meg, men jeg skjønner meg ikke på hvordan de legger opp dette og hvorfor? 🤔.. Mulig jeg som ikke skjønner meg på sånn reality 🤯..

Det kunne vært et skikkelig kult program, men jeg tror jeg kom like langt i episodene i første sesong før jeg ga opp da også for det fenger ikke i lengden. Det blir så forutsigbart og det er kjedelig🥱

• Liker 7
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg så også episoden tidlig på dagen igår og irriterte meg skikkelig over den episoden. 

Hele opplegget med at Oskar prøvde å få en reaksjon fra Siri på stemmesedlene? Det gjorde han på helt feil måte, synes jeg. Han burde ventet med å ta den frem. Eller gjort det på en hardere måte. Fordi det kom jo ingen reaksjon.

Og at Jan Fredrik ikke klarer å være stille i mer enn 2 sekunder før han forteller om pengene skyggelaget får. Uttrykket til skyggelaget mens de sto på kjøkkenet! Også ble han skuffet når han ikke fikk penger? Det blir for dumt! 

Enig med mange andre at det kommer til å bli som i fjor at en etter en fra skyggelaget ryker. Også vinner Siri. I fjor skjønte man mer og mer etter hvert at Line kom til å vinne Spillet.

• Liker 20
  • Nyttig 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse
adriana32 skrev (12 timer siden):

Ah, jeg fordrar ikke Martin. Han ødelegger hele sesongen for meg😬 Skulle ønske tv'n min var smart nok til å vise svart skjerm uten lyd når han kom på skjermen- for deretter å gå tilbake til normaltilstand når han var ferdig. 

Han redder hele sesongen heter det🫶

• Liker 1
  • Nyttig 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Team Lepperød og Karlsen❤️ de gjør hele sesongen, så håper jeg at de får med seg Erlend😊 smart type👍 Alle disse 3 er verdige vinnere.

• Liker 10
Lenke til kommentar
Del på andre sider

makkapakka skrev (12 timer siden):

Burde gjort det litt annerledes når skyggelaget kom inn, samme skjedde ifjor, de hadde ikke sjans i havet.. nå ryker en etter en der igjen...

Det er jo ikke pga. reglene, men pga. deres egen utilstrekkelighet. De kunne fått ut en av «avokado-alliansen» veldig enkelt, bare ved at den/de på skyggelaget på Bjartes lag saboterte, men nei.

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Djækklåsst skrev (22 minutter siden):

Det er jo ikke pga. reglene, men pga. deres egen utilstrekkelighet. De kunne fått ut en av «avokado-alliansen» veldig enkelt, bare ved at den/de på skyggelaget på Bjartes lag saboterte, men nei.

Enig, det var mange muligheter for at spillet kunne snu helt i går. Hadde ikke laget til Bjarte vunnet ville kanskje Siri røket. 
Det var idioti av skyggelaget å gi Martin lederrollen, men ingen turde å ta den selv i redsel for å bli nominert. (Som seer syns jeg det var gøy at den løse kanonen Martin tvistet det til i lag utvelgelsen)

Med unntak av Martin og Oscar er det i hovedsak feige spillere som gjør sesongen kjedelig. Jeg syns ikke det er irriterende at Siri spiller superbra, men at de andre bare lar henne holde på. 

• Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...